AndroidHealthClinic

Altijd geslaagd

Iemand bij het CBR lekt die dingen door naar deze man, dit is gewoon fraude.
Belachelijk, hele punt van een theorie-examen is nu weg. Kun je het net zo goed afschaffen.

Plus, theorie examen is ongelofelijk simpel met een beetje kennis van de verkeersregels. Ik mag toch hopen dat iedereen die zijn rijbewijs haalt die toch wel kent.

In een praktijkexamen kan gewoon niet alle kennis over de theorie getoetst worden, dus dit moet ook apart gedaan worden.

Met logisch nadenken heb je 80% van je theorie-examen al in de pocket.
Voor de rest zul je het toch echt zelf moeten doen bij het CBR. En zoals eerder gezegd, als je na 4x je theorie nog niet hebt, koop je gewoon een bus abonnementje en blijf je ver weg van de auto!

Met logisch nadenken heb je 80% van je theorie-examen al in de pocket.
Voor de rest zul je het toch echt zelf moeten doen bij het CBR. En zoals eerder gezegd, als je na 4x je theorie nog niet hebt, koop je gewoon een bus abonnementje en blijf je ver weg van de auto!

niemand denkt logisch na :o

Je moet ook wel een mong**l zijn wil je dit een goed plan vinden.

Ik las dus dat 40 procent slagingskans is bij CBR en 180 euro kost het :roflol:

Lekker zakken vullen daar

• Topic Starter Topic Starter
Waarom haat iedereen zo op altijd geslaagd ?

Waarom haat iedereen zo op altijd geslaagd ?

Ik vind het prima als iemand een manier vind om veel geld te verdienen, maar ik hoef dat arabische gebrabbel van 'm niet aan te horen en dat 'ie machtig is en weet ik veel wat. Die gast had natuurlijk al lang gepakt moeten worden wegens frauderen.

Ik vind het prima als iemand een manier vind om veel geld te verdienen, maar ik hoef dat arabische gebrabbel van 'm niet aan te horen en dat 'ie machtig is en weet ik veel wat. Die gast had natuurlijk al lang gepakt moeten worden wegens frauderen.
Hahaha
is er dan bewijs dat hij fraudeert? zo ja waar is dat bewijs

Ja man
want iedereen die theorie-examen haalt die haalt ook gelijk zijn praktijkexamen :roflol:

Bij een praktijkexamen hoeft niet alles aan bod te komen, je kan een halvezool hebben die even niet weet wat het bord betekend en iemand omver rijdt.

Oké, het is een rampscenario :rolleyes:

Hahaha
is er dan bewijs dat hij fraudeert? zo ja waar is dat bewijs

Ervan uitgaande dat iedereen bij hem in 1 keer slaagt met zo'n cursusdag tegenover andere normale cursisten die thuis leren waarvan 40% slaagt lijkt het me overduidelijk dat hij een bepaald iets heeft/weet waardoor 'ie zo'n hoog slagingspercentage kan hebben.

Als dat iets is wat legaal is en wat hij daar dus ter plekke uitlegt zou heel Nederland vol zitten met mensen die hetzelfde zouden doen waardoor onze Said ineens niet meer zo speciaal is. Blijkbaar is het niet zo makkelijk te kopiëren wat 'ie doet, moge duidelijk zijn dat er dan wat anders aan de hand is...

180 euro, daar kun 6x theorie voor doen......

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Ervan uitgaande dat iedereen bij hem in 1 keer slaagt met zo'n cursusdag tegenover andere normale cursisten die thuis leren waarvan 40% slaagt lijkt het me overduidelijk dat hij een bepaald iets heeft/weet waardoor 'ie zo'n hoog slagingspercentage kan hebben.

Als dat iets is wat legaal is en wat hij daar dus ter plekke uitlegt zou heel Nederland vol zitten met mensen die hetzelfde zouden doen waardoor onze Said ineens niet meer zo speciaal is. Blijkbaar is het niet zo makkelijk te kopiëren wat 'ie doet, moge duidelijk zijn dat er dan wat anders aan de hand is...

40% maar? Dat is ook triest, je kunt het gewoon leren. Met praktijk ben je afhankelijk van allerlei onverwachte dingen enzo.....

• Topic Starter Topic Starter
Wel grappig dat al die Hollanders allemaal zo slecht over Sait praten xD
Zijn jullie allemaal 6x op geweest jongens ?

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Kom op man, gun deze Turk gewoon.

Wel grappig dat al die Hollanders allemaal zo slecht over Sait praten xD
Zijn jullie allemaal 6x op geweest jongens ?

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Kom op man, gun deze Turk gewoon.

Nee, gewoon nee chrisje. Gewoon nee.

Terug
Naar boven