MuscleMeat

Altijd geslaagd

Godver idd. trololololll Chris. Out.

• Topic Starter Topic Starter
chrisje ben jij familie van die gast ofzo, als er nu al; 3 paginas gaan over wat een mong**l/dief/oplichter/ het is, iedereen is het erover eens behalve jij.
je maakt diverse leden zelf uit voor van alles en nog wat, zou het niet zo kunnen zijn dat jij een kronkel in je pan hebt ipv de rest.
echt joh haal je 1 dag van ignore af en kots er nu alweer op, trieste kerel.

Em87 is het ook met mij eens.
Ik heb me theorie examen gehaald bij hem en dat waardeer ik heel erg.
En waarom zou ik hem automatisch een mong**l vinden als de rest van DBB hem dat ook vind ?
Doe normaal man, ben niet zo'n trieste meeloper. En als je het niet kunt verwerken wat ik zeg dan zet je me maar mooi op negeer. Bij leden zoals jou en Raymond is dat maar beter ook denk ik ;)

En waarom zou ik hem automatisch een mong**l vinden als de rest van DBB hem dat ook vind ?
Doe normaal man, ben niet zo'n trieste meeloper. En als je het niet kunt verwerken wat ik zeg dan zet je me maar mooi op negeer. Bij leden zoals jou en Raymond is dat maar beter ook denk ik ;)

Wat is het max aantal mensen wat jou genegeerd heeft?

Dus als je in een chevrolet rijd en veel geld verdient dan ben je geen r*tard? Wat een rare voorwaarden zeg.

Hahahhahahahahahhahahahahaha.

Ik wil je wel een x proberen van de grond te tillen.

Toen ik voor me motorrijbewijs ging kon ik gratis oefenexamens maken via internet via de rijschool.
Beetje jammer op zich dat ik me voor het eerst sinds jouw registratie door je laat trollen hehehhe.

Ik zit niet te trollen, want heb bij hem ook gewoon me rijbewijs gehaald. En dat waardeer ik gewoon. Dus vind het gewoon jammer dat iedereen zo negatief over hem is. Hij maakt mensen blij door auto theorie te geven. Is toch juist mooi

Ik zit niet te trollen, want heb bij hem ook gewoon me rijbewijs gehaald. En dat waardeer ik gewoon. Dus vind het gewoon jammer dat iedereen zo negatief over hem is. Hij maakt mensen blij door auto theorie te geven. Is toch juist mooi

Oke dan trol je niet, maar je probeert wel het hele forum voor de gek te houden.

Als je gewoon leert en niet zon mong**l bent haal je het ook in 1x, ****ing simpele test man, heb 1x boek doorgelezen en 2 fouten, kansloze gasten zoals jij hebben idd de amtwoorden van te voren nodig om te slagen, normale mensen niet.
je hoeft hem niet automatisch een mong**l te vinden maar je mag je toch afvragen waarom iedereen hier jou een r*tard vind, en jij jezelf geweldig??iedereen is gek behalve ik, in het begin dat je hier kwam deed je nog een beetje nederig, nu gedraag je je als badr hari in de ring, te arrogant en teveel kapsones.
vergelijk jij mij effe met die simpele helicopterbouwer, denk eerder dat jullie beide op hetzelfde nivo zitten, 90% vh forum zou er het liefst een grote hoop op schijten.

Nou pak je fantaflesje er maar weer bij, als je de randjes wat verhit kun je deze naar binnen drukken, wellicht dat je er dan wel wat van voelt..kwak in je face..pff troll

Oke dan trol je niet, maar je probeert wel het hele forum voor de gek te houden.

Als jij dat denkt.. Ik zeg toch dat ik gewoon serieus ben.
Het is het CBR dat de rijbewijs weggeeft he, niet altijd geslaagd. Daar moet je ff rekening mee houden. CBR geeft rijbewijs, altijd geslaagd geeft deze niet.

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Als je gewoon leert en niet zon mong**l bent haal je het ook in 1x, ****ing simpele test man, heb 1x boek doorgelezen en 2 fouten, kansloze gasten zoals jij hebben idd de amtwoorden van te voren nodig om te slagen, normale mensen niet.
je hoeft hem niet automatisch een mong**l te vinden maar je mag je toch afvragen waarom iedereen hier jou een r*tard vind, en jij jezelf geweldig??iedereen is gek behalve ik, in het begin dat je hier kwam deed je nog een beetje nederig, nu gedraag je je als badr hari in de ring, te arrogant en teveel kapsones.
vergelijk jij mij effe met die simpele helicopterbouwer, denk eerder dat jullie beide op hetzelfde nivo zitten, 90% vh forum zou er het liefst een grote hoop op schijten.

Nou pak je fantaflesje er maar weer bij, als je de randjes wat verhit kun je deze naar binnen drukken, wellicht dat je er dan wel wat van voelt..kwak in je face..pff troll

Did not read...
Had jij me niet op negeer ?

ik geloof daar nooit wat van als iemand zegt did not read, ik had je op negeer, nu niet meer dus???
reden is omdat ik wacht tot ik je kan reporten tot je van het forum af bent

ik geloof daar nooit wat van als iemand zegt did not read, ik had je op negeer, nu niet meer dus???
reden is omdat ik wacht tot ik je kan reporten tot je van het forum af bent

Kun je aub weggaan uit mijn topic ? Je loopt het weer aardig te verzieken door middel van off topic te gaan.
Bij voorbaat dank.

Is dit in Amsterdam?

Maat van mij heeft ook zoiets in Amsterdam gedaan

Puur door fraude, want je had de vragen al. Dus gewoon fraude, meer niet! Je hebt het dus NIET verdiend!!

Puur door fraude, want je had de vragen al. Dus gewoon fraude, meer niet! Je hebt het dus NIET verdiend!!

Lol ik rijd nu gewoon al half jaar auto, heb pas 1 ongeluk gehad vanwege voorrang ofzoiets.
Dus weet wel zeker dat ik hem gewoon verdient heb

• Like
Waarderingen: mat
Lol ik rijd nu gewoon al half jaar auto, heb pas 1 ongeluk gehad vanwege voorrang ofzoiets.
Dus weet wel zeker dat ik hem gewoon verdient heb

Je hebt het gehaald door fraude, dus NIET verdiend!
En 1 ongeluk gehad vanwege voorrang? Dat was anders misschien niet gebeurd he:rolleyes:

Ik heb het niet gehaald door fraude, dat is gewoon onzin.
Ik heb zelf toch praktijkexamen moeten doen ?

Theorie-examen ging het toch over? Dat heb je gehaald via fraude, dus niet verdiend. Dat je alleen je eigen mening belangrijk vind en de rest af doet als onzin, laat zien dat je zelf een plaat voor je kop hebt.
Praktijkexamen kan je alleen doen als je theorie-examen gehaald hebt.

Aa lol ben ik nog op tijd voor trolllolol.......

Theorie-examen ging het toch over? Dat heb je gehaald via fraude, dus niet verdiend. Dat je alleen je eigen mening belangrijk vind en de rest af doet als onzin, laat zien dat je zelf een plaat voor je kop hebt.
Praktijkexamen kan je alleen doen als je theorie-examen gehaald hebt.

Ja ik heb dus me theorie-examen gehaald via Altidjgeslaagd en op me praktijkexamen heb ik laten zien dat ik de theorie regels allemaal ken, en aan de hand daarvan heb ik mijn rijbewijs gekregen ? Wat is hier zo fraude aan ? Heb me rijbewijs gekregen via CBR niet via altijd geslaagd he, ff voor alle duidelijkheid

Ja ik heb dus me theorie-examen gehaald via Altidjgeslaagd en op me praktijkexamen heb ik laten zien dat ik de theorie regels allemaal ken, en aan de hand daarvan heb ik mijn rijbewijs gekregen ? Wat is hier zo fraude aan ? Heb me rijbewijs gekregen via CBR niet via altijd geslaagd he, ff voor alle duidelijkheid

Ja wordt keihard getrolt door dbb en je blijft jezelf maar herhalen :roflol:

Terug
Naar boven