MuscleMeat

Altijd spierpijn na shrugs

ik zit dan met me armen tussen me lichaam, niet echt problemen mee, behalve dat ik grip problemen krijg na een aantal sets

koop straps !:P als ik dumbbell shrugs zwaar doe gaan al me eelt plekken echt veel pijn doen aan de binnenkant van me hand, beetje open ook. + je hebt ook meer grip en kan zwaarder gaan met die dingen kost maar 8-10 euro ofzo

ja, maar je belast je polsen dan een stuk minder, als je die straps overal voor gaat gebruiken kan je na 2 weken niet meer zonder die krengen.

mijn eelt klapt ook altijd lekker open bij shrugs, maja no pain no gain :D

ja, maar je belast je polsen dan een stuk minder, als je die straps overal voor gaat gebruiken kan je na 2 weken niet meer zonder die krengen.

jaa is wel zo maar ik gebruik ze alleen voor lat pulldowns ( laatste set) en shrugs laatste 1 of 2 sets en deadlifts laatste 2 dusja, vind ze wel handig

handig zijn ze zeker ;)

Heb helaas geen foto's, vraag me gewoon af of het normaal is dat je altijd spierijn hebt na zware shrugs. Die foto was maar om te lachen, wil er wel een beetje mee aangeven dat ik dus geen "Jack zonder nek" wil worden :).

Vind dit altijd zo onzin. Bang worden dat iets te groot wordt. Alsof dat ineens in 1 dag gebeurd. En als je geen grote traps wilt, waarom zou je dan überhaupt shrugs doen.

Niets is bruter dan een flinke trapezius naar mijn mening... Maar als je dat niet vindt, train dan normaal je rug.

Vind dit altijd zo onzin. Bang worden dat iets te groot wordt. Alsof dat ineens in 1 dag gebeurd. En als je geen grote traps wilt, waarom zou je dan überhaupt shrugs doen.

Niets is bruter dan een flinke trapezius naar mijn mening... Maar als je dat niet vindt, train dan normaal je rug.

+1

Is het standaard antwoord van mensen die al jaren trainen maar geen enkele vooruitgang boeken:D

Als ik shrugs doe voel ik dat de volgende dag ook echt heel goed ja. Zeker als ik dan nog met boodschappentassen ga sjouwen e.d.

je moet ook niet bij elke oefening straps gebruiken. De laatste set als je al een paar oefeningen gehad hebt. Je polsen zijn dan toch al maximaal belast. Je polsen zijn tevens veel minder sterk dan je traps dus het is eigelijk noodzakelijk dat je straps gebruikt. Als je het maar in het begin zonder doet. Hoe kom je anders ooit op heavy weight? je kan me niet vertellen dat je op een gegevene moment op een heavy weight nog zonder die kan want je polsen houden dat nogmaals echt niet.

aahahah

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ging zwaar barbell shrugs en haney shrugs doen op 15 herhalingen met op het bovenste punt even vasthouden, heeft mn traps aardig op weg gebracht, overpoweren nu wel de rest :(

^ Moet je poepen ofzo?

Wel netjes gedaan moet ik zeggen ;)

Terug
Naar boven