AndroidHealthClinic

Alweer tiener dood geschoten.

Corazon zei:
Lol

Ik kijk er niet eens meer van op..die opmerkingen van laag niveau hier (ik heb het niet over DBC maar over tiMMetjuh).

Ach ja, dat soort volk moet er ook zijn he.
Iemand zal mijn vuilnis toch op moeten ruimen.

DBC01 zei:
Er valt over te twisten. De Iraanse jongen van vorige week werd onder grote belangstelling van vrijwel alleen allochtone jongeren herdacht in een stille tocht al was die toch allesbehalve stil.

Ik zal je zeggen: Als het een blanke jongen was geweest die was neergeschoten liepen er écht niet zoveel allochtone jongeren mee hoor!
Veel allochtone jongeren hebben ook al zoiets van 'het is een kaaskop, had beter moeten weten'. Een groot deel van wat er in de tocht van vorige week meeliep was allemaal sensatiebelust volk dat er graag bijhoorde.
gek he? :cool:

Zeer en zeer diep triest...
Ik train er idd vlakbij en kreeg het gisteren te horen, ik heb vroeger toen ik 12 was ofzo nog tegen dat joch gevoetbald. En idd zoals jinsu zei, die gozer liet dat wapen aan dat joch zien en dat is toen afgegaan.

Er wordt gesproken van een ongeluk, toen degene "22 of 24-jarige" die het wapen in bezit had deze aan de 14-jarige liet zien ging er per ongeluk een schot af.

Ten eerste: haal het magazijn eruit
Ten tweede: trek de slee naar achter
Ten derde: buiten op straat hoor je geen vuurwapens aan iemand anders te laten zien

Ik ga er vanuit dat het om een illegaal wapenbezit gaat :mad: .

DBC01 zei:
Er valt over te twisten. De Iraanse jongen van vorige week werd onder grote belangstelling van vrijwel alleen allochtone jongeren herdacht in een stille tocht al was die toch allesbehalve stil.

Ik zal je zeggen: Als het een blanke jongen was geweest die was neergeschoten liepen er écht niet zoveel allochtone jongeren mee hoor!
Veel allochtone jongeren hebben ook al zoiets van 'het is een kaaskop, had beter moeten weten'. Een groot deel van wat er in de tocht van vorige week meeliep was allemaal sensatiebelust volk dat er graag bijhoorde.

Wij waren aan het trainen toen die stille tocht was...
Toen wij terug reden van A'foort naar Soest, overal politie die ons inhaalde met sirene's enz..
Weet jij wat er daarna allemaal gebeurt is..?

Zag er wel spectaculair uit..:p

Sport2000 zei:

Indeed. Maar da's een kanttekening, niks meer. Je laat de rest van de tekst verstandig zitten want je weet dat het zo in elkaar zit. Allochtonen voor allochtonen, als het een Nederlandse jongen was geweest dan was het 'geen reszzzpekt weet juh tog?' en driekwart van de meelopende massa was uit op sensatie. De plek waar de jongen overleed werd binnen 24 uur een gelegaliseerde hangplek voor Marokkaanse jeugd die intimiderend naar winkelend publiek stond te loeren. Jongeren die er geen reet mee te maken hadden bleven er rondhangen.

Nee, daar moet je trots op zijn als ouders.

We gaan heel erg oftopic vind ik

Ik kende de jongen in kwestie niet persoonlijk op wat geouwehoer na. Vind het toch wel triest dat iemand op die manier op zn 14e deze aardkloot moet verlaten

R.I.P yunes

Aardig ****ed up om zo aan je eind te komen. Zo zie je: Vuurwapens zijn geen speelgoed om ff StOeR Te ShOwEn, jE WeEt Tocchh ReZpEcT

Verdomme. traag allemaal. Dubbelpost

Amerikaanse toestanden. We nemen alle trends, waanzinnigheden en trieste maatschappelijke zaken over van de VS.

Amerikaanse toestanden. We nemen alle trends, waanzinnigheden en trieste maatschappelijke zaken over van de VS.

Idd erg overlopend in de amerikaanse geweldscultuur, hopelijk is dit een signaal voor justitie om wapenhandel harder aan te pakken:(

Wat moet een mannetje van 14 met een wapen of beter gezegd wat moet hij in de buurt van een wapen.

Trouwens wat moet je zoiezo met een wapen, kijk dat je thuis een knuppel hebt liggen voor vervelende mensen die in je huis willen inbreken ok.

Ik hoor het steeds vaker en dit is dus vooral onder de allochtone jeugd en nee ik generaliseer niet ( zie het gewoon eens onder ogen dat het gewoon zo is) dat het heel erg stoer is om met een gun op zak rond te wandelen want tupac en 50 cent hebben dat toch ook.

het is ze eigen stomme schuld had ie maar niet met wapens moeten kloten of er ook maar in de buurt moeten zijn, de enige plek voor wapens is op de schietvereniging.

Dat maakt geen ruk uit want er komen elke dag weer nieuwe wapens het land binnen uit voormalig yoegoslavie. Het moet die jongens eens ingeprent worden dat wapens alleen maar leed veroorzaakt

Tjah, hij is 14 he en dan komt iedereen natuurlijk naar het wapen kijken dat hij bij zich heeft. Ik denk niet dat je dit moet afschuifen op ''allochtoonse jeugd'' maar nieuwsgierigheid

''het is ze eigen stomme schuld had ie maar niet met wapens moeten kloten of er ook maar in de buurt moeten zijn, de enige plek voor wapens is op de schietvereniging.''

Vertel dat maar eens aan een 14 jarige jochie

Toen ik 14 was hoefde ik niet na te denken over wapens. Raar he. Zal wel aan de OPVOEDING liggen. Ouders weten tegenwoordig niet meer wat hun kroost uitspookt en worden ze ermee geconfronteerd dan ontkennen ze alles.

ja t gaat een beetje ver soms die gast uit amesvoort was een vriend van een vriendin van me, paar jaar geleden is me neef same met ze vriendin en een vriend ook naar de kloten geholpen,, leven is hard soms

Terug
Naar boven