Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan jij echt niet lezen? in het vetgedrukt dan maar in de hoop dat het dan eindelijk doordringt:
patrick kakte niet op deze overheidsvorm maar op overheden in het algemeen.
het is irrelevant dat jij dus andere overheidsvormen aanhaalt, ook al zijn die stukken erger, want daar is patrick ook tegen (waarschijnlijk zelfs nog meer dan tegen deze vorm), ze vallen immers ook onder de noemer "overheid".
snap je het nu eindelijk?
ik heb nooit een voorkeur aangegeven, ik wijs je enkel op je achterlijke posts die nergens mee te maken hebben.

Mijn posts hebben wel degelijk te maken met wat patrick zei.
Ik wijs hem erop dat andere overheidsvormen nog slechter zijn, en anarchie al helemaal belabberd.
En dan kom jij, de e-hero angelus
Proberen iemand te wijzen op fouten die die niet maakt (muv een typefout), wat een kerel ben je ook![]()

Als je een beetje apart bent (wat de gemiddelde DBBer is) en je verdacht gedraagd kan je dus voor alles veroordeeld worden.
Overheden, het blijft een belachelijk iets.
Sinds wanneer is de rechterlijke macht onderdeel geworden van de wetgevende macht dan? Waarbij de overheid zelf niet eens onderdeel is van de wetgevende macht maar een afgeleide daarvan.
Zo moeilijk is staatsinrichting toch niet op hoofdlijnen?
Sinds wanneer niet?
Verschillende namen, 1 pot nat.
De overheid financiert de gehele rechterlijke macht en vormt de wetgeving dus heeft allemaal met elkaar te maken.
Alluhoedje? Er is een scheiding der machten, dit wordt middels wetgeving gewaarborgd. Dat er verderfelijke excessen zich voordoen betekend niet dat deze scheiding niet bestaat.
En toch word het allemaal door de overheid bedacht en gefinancierd.
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt dus?
Hoe had je dan de rechterlijke macht willen zien en hoe had je deze willen financieren? In jouw visie is ieder overheidsorgaan dus gelijk, als er geld uit de staatsruif komt ben je niet meer onafhankelijk?
Trias Politica is een hol begrip geworden?
Nu komt er zeker corruptie voor in Nederland maar hoe vaak komt het nou voor dat een rechter beïnvloedt door 1 van de andere machten een uitspraak doet die niet als onafhankelijk gezien kan worden?
corruptie niet tot nauwelijks, wat een naiviteit zeg.
Hij heeft het over 'overheden, een belachelijk iets'
Ofwel, de overheden kloppen niet, een andere staatsvorm is oligopolie of monarchie, beiden zijn we nog slechter af.
Dus je kan wel proberen een denigrerende post op te stellen, zorg eerst dat je inhoud klopt wijsneus.
En Karel de Grote was een voorbeeld, had ook Tsaar Nicolaas 2 kunnen zeggen, misschien dat je het dan snapt![]()
. trek je gewoon moeilijke woorden uit je anus zodat je slim overkomt?WAT
oligopolie is een marktvorm, geen overheidsvorm. trek je gewoon moeilijke woorden uit je anus zodat je slim overkomt?
WAT
oligopolie is een marktvorm, geen overheidsvorm. trek je gewoon moeilijke woorden uit je anus zodat je slim overkomt?