PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Els Clottemans zou dan ook niet vast mogen zitten. (denk ik)
Els Clottemans zit vast, Michelle Martin is vrij.
Potverdomme, wat een land.![]()
Als je een beetje apart bent (wat de gemiddelde DBBer is) en je verdacht gedraagd kan je dus voor alles veroordeeld worden.
Overheden, het blijft een belachelijk iets.

Nee klopt, in de tijd van Karel de Grote etc was het stukken beter![]()

Nee klopt, in de tijd van Karel de Grote etc was het stukken beter![]()
heeft patrick iets gezegd over "overheden vandaag"? nee gewoon overheden in het algemeen, wat begin jij ineens over x aantal jaar geleden![]()

ik ga waar achterlijke posts gemaakt worden (meestal is dat waar weightboy gaat)10 trappen in je kruis is ook vervelender dan 1, maar die ene is ook niet prettig.
Dat is met overheden net zo, het blijft k*t.
Wat Angelus zegt, heb het niet over het tijdbestek, maar de idioterie waarvan alle overheden zich schuldig maken.
Jij die het een keer voor me opneemt ipv me koppijn bezorgd?
Moet je iets van me hebben ofzo?![]()
heeft patrick iets gezegd over "overheden vandaag"? nee gewoon overheden in het algemeen, wat begin jij ineens over x aantal jaar geleden![]()

opnieuw: en dat is relevant HOE? patrick heeft niets gezegd over deze overheidsvorm maar over overheden in het algemeen.Ik dacht serieus dat je niet achterlijk was, maar je begint steeds meer de schijn te wekken
Ik bedoelde een overheid versus een monarchie

opnieuw: en dat is relevant HOE? patrick heeft niets gezegd over deze overheidsvorm maar over overheden in het algemeen.
ben jij serieus zo dom?
om het maar even in kindertermen uit te drukken zodat ook jij het snapt:
tijdsanalogie:
je in je gezicht stompen is niet plots ok omdat je in het verleden door je moeder gemarteld bent
overheidsvormanalogie:
je in je gezicht stompen is niet plots ok omdat ik je ook in je ballen had kunnen stompen (wat erger is) maar dat niet heb gedaan

Het dossier Clottemans is een schande voor onze rechtsstaat. De manier waarop dat vooronderzoek en proces is verlopen is hallucinant; Ik kan er nog steeds niet bij dat die veroordeling stand hield.Els Clottemans zit vast, Michelle Martin is vrij.
Potverdomme, wat een land.![]()
watHij heeft het over 'overheden, een belachelijk iets'
Ofwel, de overheden kloppen niet, een andere staatsvorm is oligopolie of monarchie, beiden zijn we nog slechter af.
Dus je kan wel proberen een denigrerende post op te stellen, zorg eerst dat je inhoud klopt wijsneus.
En Karel de Grote was een voorbeeld, had ook Tsaar Nicolaas 2 kunnen zeggen, misschien dat je het dan snapt![]()

wat
en in een monarchie is er ook een overheid einstein
jezus man, jij begeeft je nu echt op chrisje-terrein qua retardatie![]()

kan jij echt niet lezen? in het vetgedrukt dan maar in de hoop dat het dan eindelijk doordringt:Oligarchie, spelling is a b*ch
anyways, een overheid die nu aan is, is niet te vergelijken met een monarchie van vroeger, vandaar dat ik KdG aanhaalde.
ik heb nooit een voorkeur aangegeven, ik wijs je enkel op je achterlijke posts die nergens mee te maken hebben.Maar als je zelfs dat al niet wilt, en kies voor anarchie, dan lach ik mezelf al helemaal stuk
7 miljard mensen, die allemaal moeten eten, en niet schromen om elkaar de hersens in te slaan voor een stuk vlees
Dan boeit het ook niet wat voor bewijs ze hebben tegen Amanda Knox.