AndroidHealthClinic

amateur wedstrijden vrouwen in Zuid-France?

Bezoekers in dit topic

Schanulleke

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
130
Waardering
0
Graag zou ik eens een amateur wedstijd Fitness voor vrouwen willen zien in Zuid-Frankrijk. Ik woon daar maar mijn frans is niet goed genoeg om ernaar te surfen.
Ik zou wel eens mee willen doen alleen al om een doel te hebben om naar toe te werken. Ben geloof ik redelijk sterk. :D

Kan je als vrouw zonder chemicalien droog en gespierd worden? Sommige mensen beweren dat ze allemaal 'hulp' krijgen. Nou ben ik daar niet perse op tegen maar wil niet de kaak enzo....

au revoir!
 
Bedankt Saar. Doe jij alleen kracht wedstrijden?
 
Ik doe alleen gewichtheffen.
Ik weet dat er een club is in Villeneuve-Loubet. Weet niet waar gij precies woont.
 
Graag zou ik eens een amateur wedstijd Fitness voor vrouwen willen zien in Zuid-Frankrijk. Ik woon daar maar mijn frans is niet goed genoeg om ernaar te surfen.
Ik zou wel eens mee willen doen alleen al om een doel te hebben om naar toe te werken. Ben geloof ik redelijk sterk. :D

Kan je als vrouw zonder chemicalien droog en gespierd worden? Sommige mensen beweren dat ze allemaal 'hulp' krijgen. Nou ben ik daar niet perse op tegen maar wil niet de kaak enzo....

au revoir!

Ligt er een beetje aan je aanleg, of het makkelijk is vet te verliezen. En wat jij nu precies wilt bereiken.

Denk dat ls je echt op goed niveau wilt komen en wedstrijden wilt doen het moelijk haalbaar is naturel.
 
Net wat purple zegt zal heel moeilijk worden word zo ie zo massa inleveren
 
Net wat purple zegt zal heel moeilijk worden word zo ie zo massa inleveren
ja vet verliezen is niet makkelijk voor mij. Werk er wel hard aan. Ben zwaar gemotiveerd! Train al 2 jaar. Dus het moet er ooit van komen..... : (
Hoezo massa verliezen??? Ik doe s'ochtonds cardio en s'avonds kracht 4x pw. In het weekend 1x boxen (sinds kort).
 
Ik doe alleen gewichtheffen.
Ik weet dat er een club is in Villeneuve-Loubet. Weet niet waar gij precies woont.

woon bij Nice in de buurt.
zal ff kijken waar Villeneuve-loubet ligt.
 
Back
Naar boven