AndroidHealthClinic

American Gangster (2007)

torrents zuigen gaan te slooom tegenwoordig heb 40 uur over gedaan nee ik heb geen sloom internet maar de film zelf is top
:D

Gebruik in het vervolg nieuwsgroepen... en leestekens. icon14.gif - 118539

staat al in de top250 dus zeker een aanrader
Weet je, als ik zie wat er tegenwoordig allemaal die top 250 binnenkomt zegt me dat ook al niet veel meer...

American Gangster is natuurlijk geen slechte film, maar laatst een betrouwbare review gezien van een BBC journalist en die vond dat 'het beter kon dan wat het is'. Dikke kans dat het een hoge rating haalt omdat tieners (die houden van gangsterfilms) + goede marketing = hoge ratings. Maar goed, ik zal 'm zeker eens gaan zien, slecht zal hij wel niet zijn, overrated mogelijk wel. Dit genre is nu trouwens wel tot de laatste druppel uitgemolken...

Ik heb hem zaterdag gezien, hij viel nog mee, maar ik had er zeker veel meer van verwacht.

Een aanrader?
Ach, hij is wel leuk om te zien als je je verveelt op een zaterdagavond.

Waar ik gek van werd:
Schmenzel Schmashington zei:
My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man!

ik ga em toch ook gaan zien, lijkt me super!

Vermakelijke film, maar wel overrated. Ik zou 'm geen 2e keer kijken denk ik, dit in tegenstelling tot andere gangsterfilms (de klassiekers).

Vermakelijke film, maar wel overrated. Ik zou 'm geen 2e keer kijken denk ik, dit in tegenstelling tot andere gangsterfilms (de klassiekers).
Vind je m beter dan training day (die kon ik namelijk wel een paar keer opnieuw zien).

Die rating op imdb die gaat nog gigantisch zakken, denk dat ie naar de 8 gaat.

Ik vond dat ze teveel lullen. Daarnaast irriteerde ik me rot dat de film weer zo gemaakt is dat er een blanke dame met een donkere gangster moest trouwen.

Lange film, maar hij heeft geen seconde verveeld (kon ook zijn omdat ik lekkere chick naast me had zitten :D)

Je had het toch over denzel?

@AkiraC, dit is geen nerd dramafilm.Waar je diepzinnige/wetenschappelijke shit tegenkomt
Die quote "my man" was een van de beste dingen uit de hele film;)
Hehe mijn oom zei ook altijd zoiets met hetzelfde toon, moest gelijk daaraan denken.

ik heb hem hier op dvd liggen in hele goede kwaliteit, ben benieuwd!!!

Vind je m beter dan training day (die kon ik namelijk wel een paar keer opnieuw zien).

Die rating op imdb die gaat nog gigantisch zakken, denk dat ie naar de 8 gaat.

Trainingday heb ik 3 keer gezien, dus ja :D Al vind ik trainingday niet echt onder een gangsterfilm vallen. Klassiekers zoals godfather, once upon a time in america, scarface, goodfellas etc. kan ik wel 100 keer zien

ik vond het een vermakelijke film. Vooral de sfeer en het tijdsbesef was heel goed gedaan met kleine subtiele dingetjes. Hij heeft wel hier en daar zn kanttekeningen, maar vond m niet tegenvallen. Vooral het stukje waar denzel tegenover russel aan de tafel zit was tof, het acteertalent druipt er gewoon vanaf.

ik vond het een vermakelijke film. Vooral de sfeer en het tijdsbesef was heel goed gedaan met kleine subtiele dingetjes. Hij heeft wel hier en daar zn kanttekeningen, maar vond m niet tegenvallen. Vooral het stukje waar denzel tegenover russel aan de tafel zit was tof, het acteertalent druipt er gewoon vanaf.

:thumbs: Klopt, soort van Serpico en Tony Montana face to face :D

idd ja. Net als in Heat het beste stuk van de film. Alleen jammer dat de niro pacino niet kon bijhouden, maar hey, wie kan dat wel;)

Idd, clash of the titans.. prachtig stukje in Heat :bow: enige keer De Niro en Pacino tegenover elkaar geloof ik? Godfather part 2 spelen ze ook allebei in maar niet in één scene..

Idd, clash of the titans.. prachtig stukje in Heat :bow: enige keer De Niro en Pacino tegenover elkaar geloof ik? Godfather part 2 spelen ze ook allebei in maar niet in één scene..

idd, en uiteindelijk het einde van de film hebben ze nog ff interactie, verder niet. Duurt ook bijna 1,5 uur voordat ze elkaar eindelijk ontmoeten, maar dan heb je ook wat-)
ze zijn momenteel samen een film aan het opnemen waarin ze collega's zijn bij de politie, helaas zijn ze beide al aardig op leeftijd, maar je weet t niet.
Film werd helaas niet geregisseerd door het meest heldere licht geloof ik, kan me ff zn naam nu niet herinneren.

Trainingday heb ik 3 keer gezien, dus ja :D Al vind ik trainingday niet echt onder een gangsterfilm vallen. Klassiekers zoals godfather, once upon a time in america, scarface, goodfellas etc. kan ik wel 100 keer zien

Ik vind godfather en scareface totaal iets anders dan goodfellas, goodfellas is meer een comedy.Toen ik hem voor de eerste keer zag begon ik me gelijk te irriteren, hetzelfde met pulp fiction.

Terug
Naar boven