Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je, als ik zie wat er tegenwoordig allemaal die top 250 binnenkomt zegt me dat ook al niet veel meer...
Schmenzel Schmashington zei:My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man! My man!
Dit genre is nu trouwens wel tot de laatste druppel uitgemolken...
Vind je m beter dan training day (die kon ik namelijk wel een paar keer opnieuw zien).Vermakelijke film, maar wel overrated. Ik zou 'm geen 2e keer kijken denk ik, dit in tegenstelling tot andere gangsterfilms (de klassiekers).
Lange film, maar hij heeft geen seconde verveeld (kon ook zijn omdat ik lekkere chick naast me had zitten)
Vind je m beter dan training day (die kon ik namelijk wel een paar keer opnieuw zien).
Die rating op imdb die gaat nog gigantisch zakken, denk dat ie naar de 8 gaat.
ik vond het een vermakelijke film. Vooral de sfeer en het tijdsbesef was heel goed gedaan met kleine subtiele dingetjes. Hij heeft wel hier en daar zn kanttekeningen, maar vond m niet tegenvallen. Vooral het stukje waar denzel tegenover russel aan de tafel zit was tof, het acteertalent druipt er gewoon vanaf.
Klopt, soort van Serpico en Tony Montana face to face
![]()
idd ja. Net als in Heat het beste stuk van de film. Alleen jammer dat de niro pacino niet kon bijhouden, maar hey, wie kan dat wel![]()
enige keer De Niro en Pacino tegenover elkaar geloof ik? Godfather part 2 spelen ze ook allebei in maar niet in één scene..Idd, clash of the titans.. prachtig stukje in Heatenige keer De Niro en Pacino tegenover elkaar geloof ik? Godfather part 2 spelen ze ook allebei in maar niet in één scene..
Trainingday heb ik 3 keer gezien, dus jaAl vind ik trainingday niet echt onder een gangsterfilm vallen. Klassiekers zoals godfather, once upon a time in america, scarface, goodfellas etc. kan ik wel 100 keer zien