AndroidHealthClinic

American Gangster (2007)

Trainingday heb ik 3 keer gezien, dus ja :D Al vind ik trainingday niet echt onder een gangsterfilm vallen. Klassiekers zoals godfather, once upon a time in america, scarface, goodfellas etc. kan ik wel 100 keer zien
Ja ik vind dit trouwens een goede manier om een film te waarderen eigenlijk, als je gewoon kijkt naar het aantal keer je een film kan zien voor je 'm echt beu bent. Dat wijst vooral op een hoog entertainment gehalte, maar vaak zijn zulke films gewoon erg geloofwaardig, origineel en/of goed in elkaar gezet.

Ja ik vind dit trouwens een goede manier om een film te waarderen eigenlijk, als je gewoon kijkt naar het aantal keer je een film kan zien voor je 'm echt beu bent. Dat wijst vooral op een hoog entertainment gehalte, maar vaak zijn zulke films gewoon erg geloofwaardig, origineel en/of goed in elkaar gezet.

deels wel, en deels niet. Heb bv veel goede films gezien, die ik liever niet nog s kijk, omdat het bv heel aangrijpende films zijn, die k voor 1x heel mooi vind, maar waar k me wel depri of sip van kan voelen. Terwijl er echt prutfilms zijn die k wel vaker kan kijken omdat ze idd gewoon entertainen. dus ja, de entertainmentfactor kun je zo heel goed meten, maar niet de kwaliteit van de film.

Klopt, sommige films zijn ook erg goed door bijvoorbeeld een onverwachte wending op het eind, die zijn ook minder geschikt voor herziening..

Daar moet ik jullie gelijk in geven, zeker de films met onverwachte wending zoals Saw, Seven, Fight Club enz. Toch geniet ik dan deels nog van veel van die films omdat een film die verrassend en intelligent in elkaar zit, meestal op andere punten (waaronder entertainment) ook vrij hoog scoort.

Aan de andere kant een film als Requiem for a dream is natuurlijk schitterend maar als je 'm 5 keer of meer hebt gezien is het wel genoeg, echt happy wordt je er niet van nadien.

• Topic Starter Topic Starter
Brrrr Requiem for a dream.

Perfecte film, maar na 1 keer heb je het wel gehad. :D

American Gangster...t*ring wat een slome film was dat eergisteren gezien. :yawn:

lol voor de 2de keer gekeke net zo een vette film :P hitman is ook zeker een goede film :D

als je die screeners gaat downlaoden ben je gewono geen filmliefhebber :P als je beetje van films houd wacht je gewoon tot de retail en HD versies online zijn

Ik heb gisteren American Gangster gezien, dit is zeker een film die ik nog een keertje of 2, 3 ga bekijken, wat een lekkere film:).

Terug
Naar boven