Fitness Seller

Breaking News Amerikanen vergassen moslims

Ons eigen volk :roflol: Dan moet dat eigen volk maar eens de handen uit de mouwen steken. Die rechtse zelfredzaamheid bij veel van de klagers mis ik toch wel. Vaak genoeg wel klagen maar aan de andere kant wel lekker een uitkering trekken of misbruik maken van andere voorzieningen die Nederland te bieden heeft. Niet iedere stemmer op extreemrechts is een tokkie maar er is wel een bepaalde overtegenwoordiging te vinden binnen de gelederen.

Alsof rechtse partijen de noden gaan ledigen van de arbeiders. Dat hebben ze nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren.
Je slaat weer eens de spijker op de kop.

Arnoldfan, noem mij een "moslimland" waar er geen economische malaise, een repressief en authoritair regime (door het westen, vooral VS, vaak gesteund: inderdaad wij plukken voor een groot deel de rotte vruchten van ons eigen werk) is waar die moslims een goed bestaan kunnen vinden?

Arnoldfan, noem mij een "moslimland" waar er geen economische malaise, een repressief en authoritair regime (door het westen, vooral VS, vaak gesteund: inderdaad wij plukken voor een groot deel de rotte vruchten van ons eigen werk) is waar die moslims een goed bestaan kunnen vinden?
Zou me niks verbazen als niemand reageert of je een ontwijkend antwoord/ stroom scheldwoorden krijgt.

Indonesie, in zekere mate dan. Over het algeemeen veilig en het grootste moslimland ter wereld. Maar goed het heeft weinig zin om moslims uit het Midden Oosten of Afrika te sturen naar een land dat zelf nog in ontwikkeling is. Echte economische mailaise kennen ze daar niet veel meer maar het opvangen van grote groepen vluchtelingen gaat ze natuurlijk nooit lukken.

Indonesie, in zekere mate dan. Over het algeemeen veilig en het grootste moslimland ter wereld. Maar goed het heeft weinig zin om moslims uit het Midden Oosten of Afrika te sturen naar een land dat zelf nog in ontwikkeling is. Echte economische mailaise kennen ze daar niet veel meer maar het opvangen van grote groepen vluchtelingen gaat ze natuurlijk nooit lukken.

Ken Indonesie persoonlijk niet zo goed maar weet wel dat het zich sinds de Baht-crisis economisch niet heeft kunnen herstellen en de armoede er weer vergroot is...

Ken Indonesie persoonlijk niet zo goed maar weet wel dat het zich sinds de Baht-crisis economisch niet heeft kunnen herstellen en de armoede er weer vergroot is...

De baht is een Thaise munt. Indonesie gebruikt de Roepia.

Indonesie is verre van een rijk land natuurlijk maar kent wel een relatief grote vrijheid vergeleken met andere moslimlanden en de welvaart in de steden is redelijk tot goed te noemen. Dat de gemiddelde welvaart laag is komt omdat veel Indonesiers nog wonen in plattelandsdorpjes.

Naast Indonesië (Wat economisch in de lift zit) heb je nog Maleise (60% islam, kortom een moslim meerderheid), daarnaast is Turkije ook een groot relatief welvarend 'moslimland'.

Maargoed OT: dit is een walgelijke daad natuurlijk, en hoe sommige posters dit onterecht gaan betrekken op de vermeende problemen met moslims hiér in Nederland is natuurlijk krankzinnig, en een volledige non-discussie.

Terug
Naar boven