Fitness Seller

Al Futuwwa de revival van de islamitische hitlerjugend

Dan ben jij één van de weinigen.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 01:00 ----------

Cijfers die me willen laten geloven dat het sterftecijfer "ietsje hoger" liggen kan ik echt niet geloofwaardig noemen.

Je weet wat het wereldgemiddelde inhoudt? Daar zitten ook de Afrikaanse, Aziatische en andere landen bij die zeker in de jaren 50 nog een hoge kindersterfte kenden. Het Palestijns gebied zit op het gemiddelde of er net boven. Dat is redelijk hoog naar Westerse maatstaven maar waarschijnlijk nog laag gerekend naar maatstaven van landen waar hongersnood heerste.

Ik hoef toch niet te gaan voorrekenen dat jouw claims van 1,5 miljoen tot 5 miljoen doden echt nergens over gaan? Bij 5 miljoen doden in iets meer dan 60 jaar kom je op aantallen uit van 80.000 a 90.000 doden per jaar. Zeker in de begintijd van de Palestijnse gebieden waar het dodental zelfs ruim boven de 100.000 moet hebben gelegen. Binnen enkele jaren was de bevolking dan zo goed als uitgeroeid terwijl juist alle statistieken uitwijzen dat de bevolking groeide.

Hoe je tot het huidige bevolkingsaantal komt met zulke hoge sterftecijfers is mij een compleet raadsel of hebben de Palestijnen zo hard gefokt dat ze het tij van extreem hoge sterfte konden keren?

Heb je trouwens bronnen die het tegendeel bewijzen of roep je maar wat zonder verdere argumentatie?

Crude death rate, 1970
13
Crude death rate, 1990
5
Crude death rate, 2010
4
Crude birth rate, 1970
50
Crude birth rate, 1990
45
Crude birth rate, 2010
33

Cijfers van Unicef, redelijk in lijn met de cijfers van de VN. Maar Unicef is natuurlijk ook gewoon onderdeel van de Joodse lobby en die cijfers kunnen niet kloppen. Benieuwd welke bronnen Yasmine gaat brengen.

Je weet wat het wereldgemiddelde inhoudt? Daar zitten ook de Afrikaanse, Aziatische en andere landen bij die zeker in de jaren 50 nog een hoge kindersterfte kenden. Het Palestijns gebied zit op het gemiddelde of er net boven. Dat is redelijk hoog naar Westerse maatstaven maar waarschijnlijk nog laag gerekend naar maatstaven van landen waar hongersnood heerste.

Ik hoef toch niet te gaan voorrekenen dat jouw claims van 1,5 miljoen tot 5 miljoen doden echt nergens over gaan? Bij 5 miljoen doden in iets meer dan 60 jaar kom je op aantallen uit van 80.000 a 90.000 doden per jaar. Zeker in de begintijd van de Palestijnse gebieden waar het dodental zelfs ruim boven de 100.000 moet hebben gelegen. Binnen enkele jaren was de bevolking dan zo goed als uitgeroeid terwijl juist alle statistieken uitwijzen dat de bevolking groeide.

Hoe je tot het huidige bevolkingsaantal komt met zulke hoge sterftecijfers is mij een compleet raadsel of hebben de Palestijnen zo hard gefokt dat ze het tij van extreem hoge sterfte konden keren?

Heb je trouwens bronnen die het tegendeel bewijzen of roep je maar wat zonder verdere argumentatie?

Ik moet me inderdaad corrigeren. Toen ik die cijfers poneerde heb ik inderdaad niet voldoende doordacht hoe hoog dat cijfer eigenlijk was; Ik had op het internet bronnen gevonden van 5 miljoen, wat ik veel te veel vond, en toen ik 1.5 miljoen vond, maakte ik de domme denkfout dat dit heel wat lager was en dus wel correcter zal zijn (wat een zeer domme denkfout is, I admit). Je zal wellicht begrijpen dat ik dergelijke fout maakte omdat ik me zeer betrokken voel bij dit conflict. Vreemd want ik heb geen Palestijnse familie of zo. Ik zag echter zo veel documentaires, en zag Israel iedere keer weer alles doen wat niet mag, zonder dat daar enige sanctie op volgde dat ik soms iets te kort door de bocht ga.I'm only human. Ik ben het echter zo beu te zien hoe onze Westere media zich voor de kar laat spannen van ISrael (al is het de laatste jaren toch iets beter geworden). ik hoop ten zeerste dat dit conflict eindelijk opgelost raakt, en ik denk dat dit enkel zal gebeuren als de Veiligheidsraad uitbreidt en het vetorecht verdwijnt.

http://www.youtube.com/watch?v=SQyIKyd2gqA

Hier een filmpje over de Palestijnen aan de grens met Israël, ze zijn toch zo lief meneer

That is one hell of a courageous girl!!!

PS: het is niet aan de grens met Israel. Het is binnen de palestijnse gebieden, en er was een betoging aan de gang. Het is NIET normaal dat een zwaar bewapend leger daar op begint te schieten. En please, snotneuzen met steentjes tegen zware militaire wapens, wie is er dan de lieverd?

That is one hell of a courageous girl!!!

PS: het is niet aan de grens met Israel. Het is binnen de palestijnse gebieden, en er was een betoging aan de gang. Het is NIET normaal dat een zwaar bewapend leger daar op begint te schieten. En please, snotneuzen met steentjes tegen zware militaire wapens, wie is er dan de lieverd?

Lik anders nog wat meer de anusjes van terroristen

De vrijheidsstrijder van de ene is de terrorist van de andere.

Sterke come back. Ik steun geen terrorisme. Vrijheidsstrijders daarentegen wel. Ga eens een boek lezen. Tip:" DE NEDERLANDSE TAAL". Of ga eens trainen.

Je vertelt mij om het boek "de Nederlandse taal" te lezen, terwijl je in je post daarboven 'Israël' zonder trema schrijft en 'Palestijnse' zonder hoofdletter.

Voel je je wel lekker?

Je vertelt mij om het boek "de Nederlandse taal" te lezen, terwijl je in je post daarboven 'Israël' zonder trema schrijft en 'Palestijnse' zonder hoofdletter.

Voel je je wel lekker?

Ja, maar ik heb nooit gezegd dat ik geen schrijffouten maak. Noch ben ik een racist die eist dat vreemdelingen zich integreren en onze taal moeten leren.

Remember: ik zei toch dat het inderdaad een forum is en dat je geen brief schrijft naar de eerste minister. Dus schrijffouten en dergelijke zijn aanvaardbaar op een forum. Maar niet als je zegt dat je geen schrijffouten maakt. En dan ook nog eens de argumenten negeert.

GA TRAINEN in plaats van enkel onzin te posten. Of ga werken!

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 16:39 ----------

De vrijheidsstrijder van de ene is de terrorist van de andere.

Die uitdrukking ken ik, vandaar dat ik het ook schreef.
De ALgerijnen werden ook als terroristen bestempeld tijdens hun onafhankelijkheidsstrijd. Nu vindt geen mens dat nog. Binnen 20 jaar zal dat ook voor de Palestijnen gelden.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 16:42 ----------

Eerste clipje is propaganda die bol van de leugens staat.
Eerste deeltje, als hij het over 1967 had, en daarna zegt dat de PLO in 1964 was opgericht is een fake argument. Want hij moet het niet hebben over 1967 maar 1948. Want de Israeli's stolen land van 1948 en in 1964 waren de Palestijnen het beu. En dat is nog maar de eerste 10 seconden van het clipje.

Het 2de clipje is nog erger. Green line niet internationaal erkent?????!!!! En geen bezetting want de Palestijnse staat had nog nooit bestaan? Seriously?

Laatst bewerkt:
Eerste clipje is propaganda die bol van de leugens staat.
Eerste deeltje, als hij het over 1967 had, en daarna zegt dat de PLO in 1964 was opgericht is een fake argument. Want hij moet het niet hebben over 1967 maar 1948. Want de Israeli's stolen land van 1948 en in 1964 waren de Palestijnen het beu. En dat is nog maar de eerste 10 seconden van het clipje.
Lekker makkelijk om iets propaganda te noemen zonder bewijs dat de genoemde feiten onwaar zouden zijn. Korte discussie zo.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 16:46 ----------

Noch ben ik een racist die eist dat vreemdelingen zich integreren en onze taal moeten leren.
Stel je hier nu dat als iemand die vindt dat vreemdelingen zich moeten integreren en onze taal moeten leren een racist is??

Lol, dus vreemdelingen mogen hier komen wonen, zich niet aanpassen en de taal niet leren?

Zoiets zeggen zou eigenlijk een ban moeten zijn, vind ik
Als jij eist dat de nieuwkomers de taal moeten leren, dan is het wel hypocriet dat jij als autochtoon zelf de taal niet meester bent.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 16:48 ----------

Lekker makkelijk om iets propaganda te noemen zonder bewijs dat de genoemde feiten onwaar zouden zijn. Korte discussie zo.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 16:46 ----------

Stel je hier nu dat als iemand die vindt dat vreemdelingen zich moeten integreren en onze taal moeten leren een racist is??

Neen, ik noemde Tbeest een racist op basis van al zijn vroegere posts.

En wat betreft je propaganda. Je kan zo duizenden clipjes posten, als ik al die leugens moet gaan weerleggen ben ik een jaar bezig. Ik heb wel een aantal elementen al weerlegd.

Als jij eist dat de nieuwkomers de taal moeten leren, dan is het wel hypocriet dat jij als autochtoon zelf de taal niet meester bent.

Je weet niet wat je zegt, man

Echt, emigreer naar ****ing Irak ofzo want jij bent een schande voor het Belgische volk

Ow want een taal leren spreken is hetzelfde als ze schrijven?

Neen, niet noodzakelijk. Maar Tbeest spreekt ook geen correct Nederlands. EN hij kan het nog slechter schrijven.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 18:41 ----------

Je weet niet wat je zegt, man

Echt, emigreer naar ****ing Irak ofzo want jij bent een schande voor het Belgische volk

Ik ben een eer voor het Belgische volk. Opgegroeid in een arm éénoudergezin, en afgestudeerd aan een vermaarde universiteit.
Jij daarentegen, blijft hangen in racistische rechtse retoriek, zonder enige blijk van intelligentie.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven