- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Dan ben jij één van de weinigen.
---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 01:00 ----------
Cijfers die me willen laten geloven dat het sterftecijfer "ietsje hoger" liggen kan ik echt niet geloofwaardig noemen.
Je weet wat het wereldgemiddelde inhoudt? Daar zitten ook de Afrikaanse, Aziatische en andere landen bij die zeker in de jaren 50 nog een hoge kindersterfte kenden. Het Palestijns gebied zit op het gemiddelde of er net boven. Dat is redelijk hoog naar Westerse maatstaven maar waarschijnlijk nog laag gerekend naar maatstaven van landen waar hongersnood heerste.
Ik hoef toch niet te gaan voorrekenen dat jouw claims van 1,5 miljoen tot 5 miljoen doden echt nergens over gaan? Bij 5 miljoen doden in iets meer dan 60 jaar kom je op aantallen uit van 80.000 a 90.000 doden per jaar. Zeker in de begintijd van de Palestijnse gebieden waar het dodental zelfs ruim boven de 100.000 moet hebben gelegen. Binnen enkele jaren was de bevolking dan zo goed als uitgeroeid terwijl juist alle statistieken uitwijzen dat de bevolking groeide.
Hoe je tot het huidige bevolkingsaantal komt met zulke hoge sterftecijfers is mij een compleet raadsel of hebben de Palestijnen zo hard gefokt dat ze het tij van extreem hoge sterfte konden keren?
Heb je trouwens bronnen die het tegendeel bewijzen of roep je maar wat zonder verdere argumentatie?

??!!!! En geen bezetting want de Palestijnse staat had nog nooit bestaan? Seriously?