XXL Nutrition

Al Futuwwa de revival van de islamitische hitlerjugend

De dag dat de Palestijnen hun kinderen liever zullen zien dan de haat voor de staat Israël, die dag zullen de Palestijnen een beter leven leiden

Jij lul. Je kent niks van het conflict en je gaat... laat maar, ik moet ophouden te reageren op je achterlijke, debiele , stompzinnige opmerkingen want je bent te dom om te helpen opdonderen; Het is een wonder dat je hebt leren schrijven.

Jij lul. Je kent niks van het conflict en je gaat... laat maar, ik moet ophouden te reageren op je achterlijke, debiele , stompzinnige opmerkingen want je bent te dom om te helpen opdonderen; Het is een wonder dat je hebt leren schrijven.

Jij kent niets van het conflict

Jij denkt dat de Palestijnen slechts kwaad waren nadat Israël land van hen pikte, maar niets is minder waar

vanaf dag 1 dat Israël gesticht is, zijn er al aanvallen op dat land, de moslims (in die regio) zijn antisemieten

Jij kent niets van het conflict

Jij denkt dat de Palestijnen slechts kwaad waren nadat Israël land van hen pikte, maar niets is minder waar

vanaf dag 1 dat Israël gesticht is, zijn er al aanvallen op dat land, de moslims (in die regio) zijn antisemieten

Je beseft toch dat jouw twee zinnen tegenstrijdig zijn?

Het is absurd te eisen van de Palestijnen dat ze dan een organisatie als HAmas niet mogen steunen.

En dat is dus het punt waar ik het niet met je eens ben. Tijdens WOII zou ik ook het verzet tegen de Duitsers gesteund hebben. Ik zou echter nooit een organisatie steunen die naar Duitsland trekt om daar wat random Duitse burgers neer te schieten en zo te hopen het conflict te kunnen beëindigen. Want dat is wat Hamas doet (of meestal: probeert te doen) met veel van hun acties.

Groeperingen die zich richten op burgerdoelwitten verdienen geen steun. In geen enkele situatie. Moest Hamas stoppen met random raketten op Joodse nederzettingen te schieten, en zich richten op militaire doelwitten om zo de bezetting van Gaza te beëindigen, DAN zou ik hen steunen.

Zijn niet tegenstrijdig, er waren ook al heleboel Joden in die regio voor Israël gesticht is hoor

WIl je het over terroristische aanslagen hebben?? Zelf nadat ze een enorm stuk land hadden gekregen en honderduizend Palestijnen hadden verjaagd, waren de zionisten nog niet tevreden.

http://en.wikipedia.org/wiki/King_David_Hotel_bombing

he King David Hotel bombing was an attack carried out on July 22, 1946 by the militant right-wing Zionist underground organization the Irgun on the British administrative headquarters for Palestine, which was housed in the King David Hotel in Jerusalem.[1][2][3] 91 people of various nationalities were killed and 46 were injured.[4]

The hotel was the site of the central offices of the British Mandatory authorities of Palestine, principally the Secretariat of the Government of Palestine and the Headquarters of the British Forces in Palestine and Transjordan.[4][5] The attack initially had the approval of the Haganah (the principal Jewish paramilitary group in Palestine). It was conceived of as a response to Operation Agatha (a series of widespread raids, including one on the Jewish Agency, conducted by the British authorities in the British Mandate of Palestine) and was the deadliest directed at the British during the Mandate era (1920–1948).[4][5] The explosion caused more casualties than any subsequent bombing carried out in the Arab-Israeli conflict.[6]

The Irgun planted a bomb in the basement of the main building of the hotel, under the wing which housed the Mandate Secretariat and a few offices of the British military headquarters. Warnings were sent by telephone, including one to the hotel's own switchboard, which the hotel staff decided to ignore, but none directly to the British authorities.[5] A possible reason why the warning was ignored was that hoax bomb warnings were rife at the time.[5] From the fact that a bomb search had already been carried out, it appears that a hoax call or tip-off had been received at the hotel earlier that day.[4] Subsequent telephone calls from a concerned Palestine Post staff member and the police caused increasing alarm, and the hotel manager was notified. In the closing minutes before the explosion, he called an unknown British officer, but no evacuation was ordered.[5] The ensuing explosion caused the collapse of the western half of the southern wing of the hotel.[5] Some of the inflicted deaths and injuries occurred in the road outside the hotel and in adjacent buildings.[5] Controversy has arisen over the timing and adequacy of the warnings and the reasons why the hotel was not evacuated.[5]

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 22:23 ----------

Bewijs dat de Palestijnen niet van dag 1 van de creatie van de staat ISrael aanslagen pleegden maar eerder omgekeerd, dat de zionisten toen al aanslagen pleegden!!!

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 22:25 ----------

En dat is dus het punt waar ik het niet met je eens ben. Tijdens WOII zou ik ook het verzet tegen de Duitsers gesteund hebben. Ik zou echter nooit een organisatie steunen die naar Duitsland trekt om daar wat random Duitse burgers neer te schieten en zo te hopen het conflict te kunnen beëindigen. Want dat is wat Hamas doet (of meestal: probeert te doen) met veel van hun acties.

Groeperingen die zich richten op burgerdoelwitten verdienen geen steun. In geen enkele situatie.

Hebben wij geen Duitse steden platgebombardeerd, en tienduizenden onschuldige Duitse burgers gedood????AAaaaaaaaaaaaaah een regulier leger mag dat doen, een organisatie zoals HAmas niet?

Extremistische Palestijnen en Israeli zijn van hetzelfde laken een pak, volkomen geflipt. Ik geef echt niks om dit soort mensen, laat ze elkaar lekker afslachten. Wat enorm droevig is, is het lot van de weldenkende mens die daar noodgedwongen tussen moet wonen met het gezin.

Hebben wij geen Duitse steden platgebombardeerd, en tienduizenden onschuldige Duitse burgers gedood????AAaaaaaaaaaaaaah een regulier leger mag dat doen, een organisatie zoals HAmas niet?

De vernietiging van Dresden beschouw ik bijvoorbeeld als een oorlogsmisdaad.

En je trekt mijn cijfer van miljoenen Palestijnen dood sinds 1948 in twijfel. Waarom? Hou je enkel rekening met de mensen die gestorven zijn door een kogel? Hoeveel zijn er gestorven tijdens de nakba, en achteraf ind e vluchtelingenkampen door een gebrek aan voedsel en medicijnen. En zij die achterbleven en tot op heden zelf sterven aan domme ziektes als dyferie, omdat ISrael gewone medicijnen tegenhoudt aan de grens. Ziekenhuizen die werden gebombardeerd, en die niet mogen of kunnen heropgebouwd worden. Ik spreek over miljoenen, het cijfer verschilt van auteur tot auteur. Sommigen spreken van 5 000 000, anderen van 1 500 000. De waarheid is dat men dit onmogelijk exact kan weten maar een beetje logisch mens kan toch niet beweren dat het minder dan 1 miljoen zal zijn.

Dus van de originele vluchtelingengroep van net iets meer dan 700.000 personen zijn er na 1948 tussen de 1.500.000 en 5.000.000 nakomelingen of originele vluchtelingen zelf gestorven? Wauw, just ****ing wauw.

Heb je ook bronnen waar de geschatte aantallen in naar voren komen, dat moeten nogal rekenmeesters zijn als uit een groep van 700.000 personen binnen iets meer dan 60 jaar rond de 5 miljoen doden kunnen vallen.

Het sterftecijfer lag tussen 1950 en 1975 inderdaad hoog maar wel in lijn met de het gemiddelde sterftecijfer wereldwijd. Op zich niet heel erg vreemd gelet op de omstandigheden in die tijd.

14cd75c.png
2mgwdgl.png

Met een sterfecijfer amper of niet hoger dan het wereldgemiddelde, kan jij me aanwijzen waar die 1,5 tot 5 miljoen doden zijn gebleven? Ga me niet vertellen dat de VN niet kan tellen, die schattingen zijn over het algemeen redelijk in lijn met de demografie in een land.

Uitgaande van 15.000 sterfgevallen per jaar gemiddeld zijn er nog geen miljoen Palestijnen omgekomen met daarbij een hoog aantal door natuurlijk verloop ook al was zeker de eerste 25 jaar het sterfecijfer onder kinderen zeer hoog te noemen. Maar kindersterfte liep in de duizenden per jaar waarmee je nooit aan miljoenen komt in 25 jaar of 65 jaar.

De vernietiging van Dresden beschouw ik bijvoorbeeld als een oorlogsmisdaad.
Dan ben jij één van de weinigen.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 01:00 ----------

Dus van de originele vluchtelingengroep van net iets meer dan 700.000 personen zijn er na 1948 tussen de 1.500.000 en 5.000.000 nakomelingen of originele vluchtelingen zelf gestorven? Wauw, just ****ing wauw.

Heb je ook bronnen waar de geschatte aantallen in naar voren komen, dat moeten nogal rekenmeesters zijn als uit een groep van 700.000 personen binnen iets meer dan 60 jaar rond de 5 miljoen doden kunnen vallen.

Het sterftecijfer lag tussen 1950 en 1975 inderdaad hoog maar wel in lijn met de het gemiddelde sterftecijfer wereldwijd. Op zich niet heel erg vreemd gelet op de omstandigheden in die tijd.

14cd75c.png
2mgwdgl.png

Met een sterfecijfer amper of niet hoger dan het wereldgemiddelde, kan jij me aanwijzen waar die 1,5 tot 5 miljoen doden zijn gebleven? Ga me niet vertellen dat de VN niet kan tellen, die schattingen zijn over het algemeen redelijk in lijn met de demografie in een land.

Uitgaande van 15.000 sterfgevallen per jaar gemiddeld zijn er nog geen miljoen Palestijnen omgekomen met daarbij een hoog aantal door natuurlijk verloop ook al was zeker de eerste 25 jaar het sterfecijfer onder kinderen zeer hoog te noemen. Maar kindersterfte liep in de duizenden per jaar waarmee je nooit aan miljoenen komt in 25 jaar of 65 jaar.

Cijfers die me willen laten geloven dat het sterftecijfer "ietsje hoger" liggen kan ik echt niet geloofwaardig noemen.

Bij deze ben jij nu al genomineerd tot verkiezing meest idiote DBB'er van 2013

Jij blijft maar feiten ontkennen :roflol:

Waar zie jij mij iets ontkennen? Ik betwist de cijfers. Wel grappige dat de grootste idioot, iemand die niet traint, me nomineert voor een verkiezing die je zelf zo wint!

Waar zie jij mij iets ontkennen? Ik betwist de cijfers. Wel grappige dat de grootste idioot, iemand die niet traint, me nomineert voor een verkiezing die je zelf zo wint!

Hoezo ik train niet? Ik ga deze week een nieuw trainings- en voedingsschema opstellen

Hoezo ik train niet? Ik ga deze week een nieuw trainings- en voedingsschema opstellen

Ja dat bewijst wel degelijk dat je traint. Ik zie oudere topics van je dat je dat al lang van plan was. Start misschien eens een log zodat.mensen je niet enkel als een verdwaald stormfrontlid beschouwen.

Dan ben jij één van de weinigen.

Dat denk ik niet. Dresden is zowat het typevoorbeeld om aan te tonen dat geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars. Al vele malen gehoord en gelezen dat Dresden enkel maar goedgepraat wordt omdat het gebeurde door de overwinnaars.

Dat denk ik niet. Dresden is zowat het typevoorbeeld om aan te tonen dat geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars. Al vele malen gehoord en gelezen dat Dresden enkel maar goedgepraat wordt omdat het gebeurde door de overwinnaars.

Ten eerste wordt de geschiedenis niet geschreven door de overwinnaars, dat wordt gedaan door geschiedkundigen en die kunnen ook behoren tot de verliezende partij.

Ten tweede was Dresden van dezelfde orde als het bombardement op o.a Coventry of Rotterdam ook al lag in Dresden het slachtofferaantal zeker een stuk hoger.

Bomber Harris deed er de volgende uitspraak over :

The Nazis entered this war under the rather childish delusion that they were going to bomb everyone else, and nobody was going to bomb them. At Rotterdam, London, Warsaw and half a hundred other places, they put their rather naive theory into operation. They sowed the wind, and now they are going to reap the whirlwind.

Op zich vallen die bombardementen zeker niet goed te praten maar vallen wel in een categorie actie die in het licht van de tijd begrijpelijk waren. Te meer daar Harris geen clearance had om info te verkrijgen waardoor hij zou kunnen vernemen dat zijn campagne amper effectief was.

Ten eerste wordt de geschiedenis niet geschreven door de overwinnaars, dat wordt gedaan door geschiedkundigen en die kunnen ook behoren tot de verliezende partij.

Ten tweede was Dresden van dezelfde orde als het bombardement op o.a Coventry of Rotterdam ook al lag in Dresden het slachtofferaantal zeker een stuk hoger.

Dresden was maar een voorbeeld. Dat heb ik ook aangegeven.

Geschiedenis wordt geschreven door geschiedkundigen... Zeker waar, maar ik denk dat als Duitsland twee atoombommen had gegooid, men het toch iets schandaliger had gevonden.

Dresden was maar een voorbeeld. Dat heb ik ook aangegeven.

Geschiedenis wordt geschreven door geschiedkundigen... Zeker waar, maar ik denk dat als Duitsland twee atoombommen had gegooid, men het toch iets schandaliger had gevonden.

Een atoombom om een oorlog te beëindigen van een agressor is wel iets anders dan een atoombom werpen als agressor. Daarmee geen vrijbrief gevend aan de verzettende macht om alle mogelijke middelen te gebruiken maar bepaalde zaken moeten wel bekeken worden in het licht van die tijd. Terugkijkend zijn veel daden van de geallieerden aan te merken als laakbaar en soms zelfs als oorlogsmisdaad. Dresden, Hiroshima en Nagasaki zie ik eerder als laakbaar dan als oorlogsmisdaad. Vergelding speelt ook een grote rol in een oorlog en helaas zal ook de burger daar de gevolgen van merken.

De Russen hebben zich wat dat betreft zich meer bezondigd aan oorlogsmisdaden. Reeds weerloze burgers en soldaten mishandelen, verkrachten of vermoorden is wat anders dan in volle oorlog een stad met de grond gelijk maken. Tegelijkertijd hebben de Russen het meeste te lijden gehad van WO II en dan vooral de agressie van de As-mogendheden. De tegenreactie zal dan allicht heftiger zijn dan bij landen die veel minder geraakt werden door WO II.

Terug
Naar boven