Fitness Seller

Aminos vs proteine shake

Anoniem51193

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
3
Kan je op aminos net zo hard gaan als protein shakes?

Aangezien ik al wat jaren constant eiwit shake neem wil ik nu gaan overstappen naar aminos
Om nier schades te voorkomen.

Graag jullie meningen..

Hoezo nierschade? Ik drink elke dag 250gr whey proteine, nooit van gehoord dat het schadelijk is tbh.

Hoezo nierschade? Ik drink elke dag 250gr whey proteine, nooit van gehoord dat het schadelijk is tbh.

Ja hier heb ik ook al eens van gehoord, mijn huisarts vertelde het eens. Is al een tijdje terug, wat ik me herinner is dat je nieren harder moeten werken om grotere hoeveelheden eiwit te verwerken. Maar dat is eigenlijk niets om over wakker te liggen.

aan TS: losse amino's rondom je training zijn altijd goed, een whey shake zal je wat kcal geven en meer eiwit dan wat losse amino's

Hoe zie je dat voor je dan? Stoppen met shakes en dan al die grammen eiwit aan losse aminos binnenkrijgen?

• Topic Starter Topic Starter
Te veel proteine is gewoon schadelijk voorbje nieren dat is een feit.

@ swagger ik raad je ook aan een seminaar van george farah te checken samen met kai greene op youtube
Daar komt het te veel proteine verhaal in terug...250 gram is in mijn ogen te veel van het goede.

Dude, voordat eiwitten bij je nieren aankomen zijn ze al afgebroken tot aminozurwn. Dus aminozuren zijn slechr voor je nieren.

Te veel proteine is gewoon schadelijk voorbje nieren dat is een feit.

@ swagger ik raad je ook aan een seminaar van george farah te checken samen met kai greene op youtube
Daar komt het te veel proteine verhaal in terug...250 gram is in mijn ogen te veel van het goede.

Link?

Dankje voor je post bro maar daar hecht ik niet veel waarde aan..
Dat ene professor een onderzoek heeft gedaan in een korte termijn van 7 dagen zegt helemaal niks
Ik heb het over langdurig gebruik van te veel proteine en dat is gewoon schadelijk voor je nieren.
Die bodybuilders waren al bodybuilders en volgden al hun bodybuild dieet. Er wordt gewoon vervolgens 7 dagen lang hun voeding gevolgd en gemeten, ze werden niet specifiek op een dieet gezet.

En overigens, jij bent degene die iets beweert: het is aan jou om met bewijs te komen. Ik hecht overigens dus 0 waarde aan geroep op een forum.

Zie overigens nu pas je startpost:
Aangezien ik al wat jaren constant eiwit shake neem wil ik nu gaan overstappen naar aminos
Om nier schades te voorkomen.
Werkelijk waar, je hebt dus geeneens een enkel idee hoe het eiwit metabolisme werkt en welk voorgesteld mechanisme achter eventuele verminderde nierfunctie zou liggen?

meeste wat (TE) voor staat is slecht, 200/250 gram proteine kan in mijn ogen echt geen problemen opleveren

Dbble post

We raken een beetje off topic hier jongens..

Wat ik wil weten is, kan ik mijn voeding patroon aanhouden zoals het nu is en alleen mijn whey vervangen met aminos??

We raken een beetje off topic hier jongens..

Wat ik wil weten is, kan ik mijn voeding patroon aanhouden zoals het nu is en alleen mijn whey vervangen met aminos??
Wat denk je wat er met je whey gebeurt nadat je het doorslikt?

Word omgezet in aminozuren

Terug
Naar boven