Fitness Seller

Aminozuren i.p.v. eiwit shake

ja kan, is wel wat duurder maar kan best

Aminozuren zijn zelfs beter rondom de training dan eiwitshakes. Losse amino's worden beter en sneller opgenomen.

Gaat dus zeker werken!

alleen trainen, of overleven in het algemeen ?

• Topic Starter Topic Starter
Oke, en hoe zouden jullie het dan doen? 's ochtends voor het ontbijt creatine en glutamine supplement en dan Essential Amino Stack half uur voor de training en samen met dextrojuice Pro direct na de training? Rustdagen gemixt voor het ontbijt? Mis ik dan verder nog iets (afgezien van een goede voeding uiteraard)?

Is alleen wel erg weinig voor 's ochtends, aanvullen met wat extra nootjes dan maar:)

Gewoon 25 gram Whey vervangen voor 25 gram BCAA's. Ik deed dit vroeger altijd met X-tend. Ik merkte vooral dat ik harder oogde en betere weerstand kreeg. :)

-Leon

Je zou ook kunnen overstappen op Humapro van Alri. Ik vind het een zeer interessant product en voel me er erg goed bij, geen opgeblazen gevoel meer ed.
Volgens mij zowel in tabs als in poeder te krijgen.

Je zou ook kunnen overstappen op Humapro van Alri. Ik vind het een zeer interessant product en voel me er erg goed bij, geen opgeblazen gevoel meer ed.
Volgens mij zowel in tabs als in poeder te krijgen.

Wat ik erover lees klinkt veelbelovend, ga me daar zeker verder in verdiepen;) Gebruik je dan echt alleen de Humanpro, zonder whey, creatine en andere supplementen? (Is dit product uberhaupt verkrijgbaar in Nederland?:P)

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Gewoon 25 gram Whey vervangen voor 25 gram BCAA's. Ik deed dit vroeger altijd met X-tend. Ik merkte vooral dat ik harder oogde en betere weerstand kreeg. :)

-Leon

Welke BCAA's zou je dan aanraden? (Moeten wel glutenvrij zijn) En in welke hoeveelheid en wat voor aanvullende dingen? (met 1,70m 65kg om de 2 dagen sporten.)

Laatst bewerkt:
Wat ik erover lees klinkt veelbelovend, ga me daar zeker verder in verdiepen;) Gebruik je dan echt alleen de Humanpro, zonder whey, creatine en andere supplementen? (Is dit product uberhaupt verkrijgbaar in Nederland?:P)

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Welke BCAA's zou je dan aanraden? (Moeten wel glutenvrij zijn) En in welke hoeveelheid en wat voor aanvullende dingen? (met 1,70m 65kg om de 2 dagen sporten.)

Humapro kun je gewoon kopen bij Bodyenfitshop. Ik neem het momenteel nog naast mijn wei maar ga zodra mijn wei op is helemaal over op humapro. Heb alleen nog de tabs geprobeerd maar zie dat ze nu ook poeder hebben. Ik vind het top spul

Humapro kun je gewoon kopen bij Bodyenfitshop. Ik neem het momenteel nog naast mijn wei maar ga zodra mijn wei op is helemaal over op humapro. Heb alleen nog de tabs geprobeerd maar zie dat ze nu ook poeder hebben. Ik vind het top spul

Thanks, gevonden:). Hoe en in wat voor hoeveelheid gebruik je het? Voor het ontbijt: .... pillen? Voor het trainen: .. pillen? voor het slapen: ... pillen? (ff om te kijken hoe lang ik er mee ga doen) En gebruik je daarnaast nog dingen als creatine, glutamine en Pre-workout etc?

Momenteel gebruik ik het dus als (gedeeltelijke) vervanger van mijn eiwitshakes.

Ik neem 10 tabs per dosering (dosering is 5-10 tabs).
Mijn doseringen neem ik om 10.00 en 14.00 en 20.00.
Op Trainingsdagen vervalt de 20.00 en neem ik 10 tabs voor de training. Na de training neem ik gewoon een shake. Voor het slapen gaan neem ik nog gewoon kwark.

Ik moet toegeven dat ik het best een duur supplement vind maar voor mij is het fantastisch. Ik heb geen opgeblazen gevoel meer en heb het idee dat het ook een stuk beter is voor mijn darmen.

Zodra de wei op is ga ik eens kijken wat het met me doet als ik er helemaal op over stap, ook wil ik de poedervorm nog proberen.

"Ik heb geen opgeblazen gevoel meer en heb het idee dat het ook een stuk beter is voor mijn darmen" Quote.
Daar zou ik inderdaad ook wel blij mee zijn, heb uberhaupt al gevoelige darmen.

Om de prijs wat te drukken zat ik aan het volgende te denken:
's ochtends 5 tabs van humanpro met 5 gram creatine, 13:00 nog een keer 5 tabs human pro (voor training is dat) en na training http://www.xxlnutrition.nl/essential-amino-stack/xxl-nutrition gemixt met http://www.xxlnutrition.nl/dextrojuice-pro/xxl-nutrition. Waarschijnlijk heb je dan ook het voordeel, dat wat er niet in de humanpro zit, wel in die andere 2 zitten.

Zou kunnen zo toch?

Vloeibare aminos dan?

"Ik heb geen opgeblazen gevoel meer en heb het idee dat het ook een stuk beter is voor mijn darmen" Quote.
Daar zou ik inderdaad ook wel blij mee zijn, heb uberhaupt al gevoelige darmen.

Om de prijs wat te drukken zat ik aan het volgende te denken:
's ochtends 5 tabs van humanpro met 5 gram creatine, 13:00 nog een keer 5 tabs human pro (voor training is dat) en na training http://www.xxlnutrition.nl/essential-amino-stack/xxl-nutrition gemixt met http://www.xxlnutrition.nl/dextrojuice-pro/xxl-nutrition. Waarschijnlijk heb je dan ook het voordeel, dat wat er niet in de humanpro zit, wel in die andere 2 zitten.

Zou kunnen zo toch?

Gewoon proberen en kijken hoe het voor je uitpakt. Ik was al enige tijd op zoek naar een goede vervanging van mijn shakes omdat ik mij net een ballon voelde en ik er niet goed door kon eten (vol gevoel). Las hier op het forum wat over humapro en heb het toen geprobeerd, tot nu toe geen spijt gehad! :p
Op de site van alri staat er ook een heel stuk over.

Laatst bewerkt:
Geitenmelk kan, paardenmelk of rijstemelk ook.
Die laatste kun je Appie Happie of C1000 gewoon kopen!

Ah...duidelijk! ;)

Terug
Naar boven