MuscleMeat

Anabolen en de mensen om je heen

Als er wordt gevraagd of ik As gebruik, dan beantwoordt ik die vraag soms met de waarheid als ze er voor open staan bij mensen die ik ken bv
En anders gewoon neejoh tuurlijk niet, want ik zie of voel al dat ze erop tegen zijn vandaar gewoon liegen..gaat ze ook niks aan uiteindelijk...ik vraag ze ook niet of ze door bier aan zon buikje komen...ik noem maar een voorbeeld
Greetz Ken peace :)

maar dat er zo negatief en oppervlakkig wordt gedacht over AS komt grotendeels door die zeg maar 'anabolenseizoensgebruikers' , van die types die ff een kuurtje voor de zomer of voor een bepaalde gelegenheid nemen, een paar weken trainen en dan vakantie gaan vieren op Ibiza of sow. Dit soort gebruikers zijn er zat en er komen er steeds meer bij, en ze zijn steeds jonger. Ze hebben totaal geen passie er voor. Dedicatie aan BB is ver te zoeken. Het zijn dit soort mensen die BB een slechte naam bezorgen.
Maar voor mensen die gebruiken en daarnaast ook heel erg toegewijd zijn (zoals jullie peepz op deze forum :nana: ) aan deze sport heb ik enorm veel respect. Zij moeten er veel voor doen. Dat begrijp ik. En op langere termijn plukken zij er de vruchten van.

Mijn standpunt hierover is simpel, zulke vragen daar geef je geen antwoord op, dat is het niet waardig. Ten eerste betekent het dat de persoon die het vraagt je te min acht om iets te bereiken zonder hulp, en ten tweede nemen ze toch nooit de tijd om er meer over te weten, dus wat hoef je het aan hun neus te hangen ? Die gevolgend zijn alleen maar negatief.

Ik vind liegen hypocriet. Als de zoveelste prof voor de zoveelste keer zegt dat ie niet gebruikt, wordt ik er ziek van. Het perpetueerd het beeld dat je dat kan bereiken zonder hulp. En anderszijds weet je dat toegeven toch maar negatieve gevolgen heeft want niemand luistert.

Dus antwoord je best niet op zulke vragen. Het is het niet waard.

Big Cat zei:
Mijn standpunt hierover is simpel, zulke vragen daar geef je geen antwoord op, dat is het niet waardig. Ten eerste betekent het dat de persoon die het vraagt je te min acht om iets te bereiken zonder hulp, en ten tweede nemen ze toch nooit de tijd om er meer over te weten, dus wat hoef je het aan hun neus te hangen ? Die gevolgend zijn alleen maar negatief.

Ik vind liegen hypocriet. Als de zoveelste prof voor de zoveelste keer zegt dat ie niet gebruikt, wordt ik er ziek van. Het perpetueerd het beeld dat je dat kan bereiken zonder hulp. En anderszijds weet je dat toegeven toch maar negatieve gevolgen heeft want niemand luistert.

wat goed geschreven zeg!!! :thumbs:

Koolhoven zei:
ja dat zie je vaak op vakantie dat er zo'n ventje met een dike bierbuik naar je wijst en zegt: jij hoe hij het doet kan ik het ook. Meestal maak ik het ze dan (desnoods met een beetje geweld) duidelijk dat het niet zo in elkaar zit

Met geweld ? Leuk, dan kunnen ze nog eens gaan vertellen dat je roid rage hebt ook. Dan geloven ze je zeker ...

Rob G zei:
dit is ook een reden waarom ik niet wil kuren. Gewoon om te kunnen zeggen dat ik natural ben. Maar als ik zou kuren, dan zou ik het wel zeggen, maar ik zou wel uitleggen dat het zo simpel niet is. Wanneer nodig op de Koolhoven-manier :)

En hoeveel mensen denk je zullen er luisteren ? Wat zou je hen zeggen ?

hehe, ik denk dat ze maar een grapje maakte BC :)

Big Cat zei:

Idd , niemand maar dan ook niemand die zelf traint en kennis van zake heeft zal je uitleg voor waardig nemen en als hij/zij dat wel doet is het enkel om je tevreden te stellen.

Die pro's hangen natuurlijk wel aan contracten vast dus kunnen en mogen ze niks zeggen.
Stel je voor dat een Johhnie Jackson zou zeggen dat hij gebruikt dan weten de mensen direct dat Cell-tech en nitro-tech niet zo'n supersupps zijn !

Inderdaad, daarom beter zwijgen en niks zeggen.

De bbing wereld is iets dat enkel bbers begrijpen, outsiders snappen niet dat steroïden maar een deel zijn van de sport, dat er ook een wereld is die hard en zwaar is en dat er ook bbers zijn die helemaal geen AAS gebruiken, en toch mooie prestaties neerzetten. Mythes zijn bij mensen véél meer waard dan het woord van om het even wie. Als een professor met de nodige diploma's zou kunnen uitleggen dat bbing niet alleen om steroïden draait en dat er heel wat meer bij komt kijken om ver te komen, dan zou er misschien iemand dat geloven. Maar hoeveel proffessors ken jij die bbing doen en dus weten wat erbij komt kijken? Ik kan een outsider perfect bewijzen en uitleggen dat ik, en waarom ik geen AAS gebruik, maar men gelooft mij toch niet. Wat ik ook zeg. Mijn antwoord op die vraag is dus simpel: Ik ga niet zeggen of ik gebruik of niet, want je gelooft mij toch niet als ik de waarheid zeg.
Meestal zeggen ze dan niets meer terug en lachen eens :D

Het is het bekende probleem als je groot 'dreigt' te worden en je hebt het natural bereikt: Niemand gelooft meer dat je dat zo hebt bereikt en je kunt zeggen wat je wilt. Mensen hebben de laatste tijd steeds vaker gehoord dat steeds meer amateurs gebruiken en dat het tegenwoordig 'common' is dat je gebruikt dus willen ze vette verhalen horen. Horror het liefst over gekrompen penissen en impotente jonge mannen.
En wie kent niet het verhaal van 'die zoon van die kennis van die vriend' die er altijd breed bijliep met z'n 120kg en nu als een draadje rondloopt door een nier/lever/noem-maar-wat-ziekte

Mijn genen zijn zo slecht dat ik hard voor alles moet werken en AAS hebben snel bij mij hun goals bereikt binnen een kuur. Mede daarom wordt ik niet snel aangekeken maar ik ken jongens die 2 kuurtjes hebben gehad en nu gróót zijn geworden, ongelofelijk en nu dus verfoeid en verketterd worden....the drugs worked too well! :D
Mijn directe opmerking van 'ja van alles' is vrijwel altijd de doodsteek voor de rest van de convo. Het klinkt zo ongeloofwaardig in mijn geval dat ze zichzelf voor gek voelen staan.
Helemaal niks zeggen is meteen toegeven en dan zie je die schuine koppies en gaat het van 'jaaaaa zeg het maar hoor!'

Terug
Naar boven