- Waardering
- 5
Big Byron zei:Gewoon broek naar beneden en keihard langs achter pakken. Dan zullen ze wel een toontje lager piepen...
![]()
lolVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big Byron zei:Gewoon broek naar beneden en keihard langs achter pakken. Dan zullen ze wel een toontje lager piepen...
![]()
lol
Big Cat zei:Mijn standpunt hierover is simpel, zulke vragen daar geef je geen antwoord op, dat is het niet waardig. Ten eerste betekent het dat de persoon die het vraagt je te min acht om iets te bereiken zonder hulp, en ten tweede nemen ze toch nooit de tijd om er meer over te weten, dus wat hoef je het aan hun neus te hangen ? Die gevolgend zijn alleen maar negatief.
Ik vind liegen hypocriet. Als de zoveelste prof voor de zoveelste keer zegt dat ie niet gebruikt, wordt ik er ziek van. Het perpetueerd het beeld dat je dat kan bereiken zonder hulp. En anderszijds weet je dat toegeven toch maar negatieve gevolgen heeft want niemand luistert.
Dus antwoord je best niet op zulke vragen. Het is het niet waard.
Koolhoven zei:ja dat zie je vaak op vakantie dat er zo'n ventje met een dike bierbuik naar je wijst en zegt: jij hoe hij het doet kan ik het ook. Meestal maak ik het ze dan (desnoods met een beetje geweld) duidelijk dat het niet zo in elkaar zit
Rob G zei:dit is ook een reden waarom ik niet wil kuren. Gewoon om te kunnen zeggen dat ik natural ben. Maar als ik zou kuren, dan zou ik het wel zeggen, maar ik zou wel uitleggen dat het zo simpel niet is. Wanneer nodig op de Koolhoven-manier![]()
Big Cat zei:Mijn standpunt hierover is simpel, zulke vragen daar geef je geen antwoord op, dat is het niet waardig. Ten eerste betekent het dat de persoon die het vraagt je te min acht om iets te bereiken zonder hulp, en ten tweede nemen ze toch nooit de tijd om er meer over te weten, dus wat hoef je het aan hun neus te hangen ? Die gevolgend zijn alleen maar negatief.
Ik vind liegen hypocriet. Als de zoveelste prof voor de zoveelste keer zegt dat ie niet gebruikt, wordt ik er ziek van. Het perpetueerd het beeld dat je dat kan bereiken zonder hulp. En anderszijds weet je dat toegeven toch maar negatieve gevolgen heeft want niemand luistert.
Dus antwoord je best niet op zulke vragen. Het is het niet waard.