AndroidHealthClinic

Anabolen en Kcalorieen

JC4

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
0
Ik heb een vraag over voeding i.c.m. anabolen; Ik ben bezig met mijn 2e kuurtje (Dianabol 30 mg. 1e 5 weken / 200 mg. Deca 10 weken). ik zit nu in de 5e week en de resultaten zijn al zicht en voelbaar. Qua voeding zit ik op ong. 2300 kcal per dag; 180 gr. E / 300 gr. K / 40 gr. V. Ikzelf ben 1.70 / 73 kg. nu was 67,5 kg. Meer dan dit krijg ik echt niet naar binnen. Ik heb vanaf de 4e week mijn kcal. verlaagd naar 1800 per dag en mijn resultaten zijn sindsdien veel beter, qua spiermassa en kracht, bolle kop. Nu is mijn vraag; werken anabolen beter als je jezelf niet elke dag vol eet maar gewoon 'normaal' ?

is dit serieus ?

of zit je ons in de maling te nemen ?

vreten is groeien.
kuren is harder groeien, ergo kuren is meer vreten.
je moet je lichaam blijven voorzien van de bouwstoffen die deze nodig heeft.

1800 kcal :eek:

Eerder het dubbele. Het heeft er ook te maken met je KEV verhouding. Als 4000 kcal eet en je proteïne inname is bout, dan schiet je er ook weinig mee op.

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik hou alles bij in mijn logboek elke dag, wat dat betreft ben ik serieus...

ik probeer mijn vetpercentage onder de 25% te houden, is nu 22,5%

Dan had je eerst moeten cutten om daarna goed schoon te bulken imo

Beetje vreemd.

Je bent 1.70 @ 73 kilo met 25% bf en je gaat kuren :eek:

No offence verder, maar ga dan idd eerst naturel cutten.

ja eerst cutten, kan ik mijn opgebouwde spiermassa (zonder AS) vergallen, en daarna droog bulken met AS met Dianabol?

mijn vetpercentage is een rekenvondst van mijn digitale weegschaal, (berekent doormiddel van lengte en gewicht) echte percentage ligt veel lager

dit moet een grap zijn. Het beste groei je inderdaad op zo'n 1200 -1500 kcal!! Succes :thumbs:

Smoothmold zei:
dit moet een grap zijn. Het beste groei je inderdaad op zo'n 1200 -1500 kcal!! Succes :thumbs:

dat dacht ik dus ook bij het lezen..

maar zijn reacties zijn te serieus, niemand kan zo lang de schijn ophouden ;)

als je elke dag bij mac zit dan kom je gauw aan de 4000+ kcal, maar met havermout, rijst, ei en kip gaat dat niet zo snel.

dschot zei:
als je elke dag bij mac zit dan kom je gauw aan de 4000+ kcal, maar met havermout, rijst, ei en kip gaat dat niet zo snel.

wedden ?

mijn schrale ecto lijf moet al MINIMAAL 3500 hebben. en alles uit kip, rijst, pasta etc.

het gaat bij mij om de vraag: de reactie van het lichaam als je je kcal. tijdelijk met 500 verlaagd en dan de werking van AS beter gaat werken. en de reactie van het lichaam i.c.m. anabolen in het algemeen en ieder heeft een andere hormoonregeling... vroeger gebruikten bodybuilders alleen AS vlak voor, tijdens, en even na de wedstrijd (Franco Columbo) in zijn boek...dus tijdens dieet waarbij de kcal. van bijv. 5000 naar 3000 of nog minder gaan...zoals bijv. Dorian Yates

Laatst bewerkt:
Het onderhoud van een normaal ongetraind persoon ligt rond de 2500 kcal. Je kan nooit goed groeien met 1800 kcal ook niet met AAS.

Citaat van Dorian: You can't force-feed musclegrowht, but you can force-feed the accumulation of fatty deposits. I grew on 3500 calories a day (1983 - 81 kg.)
Dorian heeft een heel snelle stofwisseling, dat bewijst ook maar eens dat ie haast geen cardio deed voor zijn eerste paar wedstrijden tussen 1984 en 1986 waar hij best wel droog bij stond. en ik moet met mijn langzame stofwisseling, ik zit op mijn werk hele dag terwijl Dorian een indrustieele schoonmaker was, moet ik dan zoveel eten? waar is dat goed voor? dag in dag uit? en ik ben een kop kleiner dan hem..

Laat mij eens raden je eet zeker ook maar 3x per dag?

Als je wilt groeien moet je natuurlijk ook niet bang worden als je vet% omhoog gaat want dat gebeurd meestal dus je zal gewoon rond de 4000 kcal moeten eten.
Kijk anders even in de voeding en dieet sectie daar vind je een mooie voedingsshema kun je een beetje van afkijken.

ik weet ook wel dat ik niet goed groei op 1800 kcal. per dag, maar ik weet wel hoe mijn lichaam reageert op voeding, AS, en training. volgende week zit ik ineens op de 2500-2700 kcal. en dan zuigt mijn lichaam weer alles op, en kijken hoe ik dan reageer... vroeger gebruikte ik Mega Mass 2000 maar ik werd zo vet als bagger... misschien dat ik in de loop van de week een serieus antwoord krijg...

Terug
Naar boven