MuscleMeat

Anabolen en Kcalorieen

Ik zit zelf met hetzelfde probleem ik eet rond de 3500 kcal per dag. En daar heb ik echt moeite mee, mijn maag trekt het gewoon niet. Ik heb voor mezelf een zo makkelijk mogelijk schema gemaakt missch heb je er iets aan:

Maaltijd 1: 100 gr havermout + 500 ml melk + 50 gr whey
Maaltijd 2: 4 bruine boterhammen belegen met kipkerrie en 250 gr magere kwark verdunt met 100 ml melk, drinkt makkelijk weg.
Maaltijd 3: 4 bruine boterhammen belegen met kipkerrie en 250 gr magere kwark verdunt met 100 ml melk, drinkt makkelijk weg.
Maaltijd 4: 2 Bruine boterhammen met kipkerrie + 50 caseine eiwit opgelost in water.
Maaltijd 5: Warme maaltijd (120-150 gr vlees + aardappels en groente)
Maaltijd 6 (na het trainen): 100 gr havermout + 500 ml melk + 50 gr whey
Maaltijd 7 (voor het slapen gaan): 500 gr magere kwark

Succes

Als men niet kan eten, moet men ook niet gaan kuren.

Dit moet haast wel een grap zijn :roflol:

EN TOCH heeft dschot enkele punten.
Het is absoluut niet nodig om je vet% met 5-10% de hoogte in te jagen om 'groot' te worden.
Velen doen hier alsof je je helemaal krom moet eten en alles moet binnen werken wat je kan vinden.
Een endomorf die door de dag een zittend beroep doet, kan met AS en een juistafgewogen dieet van rond de 2500 kalo perfect en mooi groeien.

Ook veel leuker nadien want wanneer een endomorf een 7% moet wegwerken betekent dit soms 6 maanden lang bijna dagelijks 1/2 tot 1 uur cardio en dan is de lol er ook gauw af.

nasnas zei:
EN TOCH heeft dschot enkele punten.
Het is absoluut niet nodig om je vet% met 5-10% de hoogte in te jagen om 'groot' te worden.
Velen doen hier alsof je je helemaal krom moet eten en alles moet binnen werken wat je kan vinden.
Een endomorf die door de dag een zittend beroep doet, kan met AS en een juistafgewogen dieet van rond de 2500 kalo perfect en mooi groeien.

Ook veel leuker nadien want wanneer een endomorf een 7% moet wegwerken betekent dit soms 6 maanden lang bijna dagelijks 1/2 tot 1 uur cardio en dan is de lol er ook gauw af.

het is niet per se nodig..

maar...

wat nou als je jezelf voedt, en je voedt jezelf te weinig ? groeien doe je toch wel.. maar je haalt niet het uiterste uit de kuur.
Het doel van de kuur zou moeten zijn, zoveel mogelijk groeien, je wil uiteraard niet als 2de kuur maar 2 kilo netto overhouden omdat je eigenlijk "te weinig" hebt gegeten, daarom ga je bulken, en ja bij bulken hoort nu eenmaal wat vet aanzetten.
dit is prima in de perken te houden en 5% - 10% de lucht in is gewoon bull, let op je voeding en eet schoon, dan ishet helemaal niet erg om van 10% naar 13% te gaan in een kuur.

om terug te komen op de originele vraag van TS, waarom hij een bollere kop krijgt als hij in kcal omlaag gaat ? geen idee, wel vind ik weinig eiwitten terug in zijn dieet (afgezien van 3 shakes).

afgezien daarvan vind ik dat TS een rare combo heeftgekozen door deca only met dbol te kickstarten.. doe er dan test e bij voor 10 weekjes en stop deca 2 weken eerder dan de test.

van dianabol krijg je altijd een bolle kop, dat heet vocht :D

Ik zou het eten weer wat omhoog gooien, dit keer met een degelijk voedings schema. Het gene wat je hierzo hebt neergezet is niet erg riant. Zeker niet als je aan het kuren bent.

Als je bang bent om vet aan te zetten, gooi dan je cardio omhoog. Eet goede vetten en genoeg eiwitten. Als je het eten niet naar binnen krijgt moet je het langszaam opbouwen. Elke keer een beetje meer eten. Voor mij part gooi je dingen in een blender en slurp het naar binnen ;) .

Met Jopske eens.

dschot zei:
Ik volg graag jullie advies op, maar waar het mij nou om ging is dat ik geen bijwerkingen opmerkte tijdens mijn kuur Dianabol + Deca, ik dacht eerst dat ik fake had maar toen ik mijn kcalorieen omlaag bracht kreeg ik wel een dikke kop en ik werd zwaarder en sterker enz. kan iemand mij nou uitleggen hoe dit komt? qua voeding en training weet ik wel een en ander want ik heb hier zoal een bieb vol met BB magazines en DVD's enz. Nou denk ik dat mijn dosering AS te laag is, want dit is 2e kuur.. en 2 omdat mijn kcalorieen naar beneden ging ik in een catabole staat kwam en de AS pas goed ging reageren en 3 ik weet gelijk dat die 2300 kcalorieen niet te weinig is voor mijn lichaam, ookal wil ik dit ik verhogen...Wat denken jullie?

Ik snap niet hoeveel je gebruikt, en waarom je deze middelen neemt. Eigenlijk begrijp ik om te beginnen al niet zo goed waarom je kuurt.
En dit klinkt toch echt teveel als een geintje. Of ben je 16 jaar oud?

Op goed geluk:
Je theorie en ideeen lijken me allemaal te bizar voor woorden.
Ben je niet toevallig in week 2-3 begonnen om je calorieen omlaag te knallen?

Een dikke kop heeft toch echt niets te maken met je verminderde calorie-inname. En de werking van AAS heeft echt niets te maken met eerst in een catabole staat moeten zitten. AAS werken onafhankelijk hiervan.

Houdt er in ieder geval rekening mee dat je ook weer iets meer moet gaan eten wanneer je gear inkickt. Wanneer je 5 kg spiermassa bent aangekomen moeten deze nieuwe spieren ook gevoedt worden.
Eten op onderhoud is een keuze die je kunt maken tijdens een kuur, maar wanneer je met 5 kg nieuwe spiermassa nog steeds dezelfde hoeveelheid calorieen naar binnen schuift, eet je niet meer op onderhoud.

Denk er ook om dat "zwaarder" worden niet meteen hoeft te betekenen dat je veel spiermassa pakt wanneer je de combo deca/dianabol gebruikt. Deze middelen kunnen je toch echt wel wat vocht laten vasthouden.

En ik zou toch maar weer stoppen met cutten. Wanneer je meer spiermassa wint, zul je in verhouding ook sneller vetmassa verbranden.

dschot zei:
Ik heb een vraag over voeding i.c.m. anabolen; Ik ben bezig met mijn 2e kuurtje (Dianabol 30 mg. 1e 5 weken / 200 mg. Deca 10 weken). ik zit nu in de 5e week en de resultaten zijn al zicht en voelbaar. Qua voeding zit ik op ong. 2300 kcal per dag; 180 gr. E / 300 gr. K / 40 gr. V. Ikzelf ben 1.70 / 73 kg. nu was 67,5 kg. Meer dan dit krijg ik echt niet naar binnen. Ik heb vanaf de 4e week mijn kcal. verlaagd naar 1800 per dag en mijn resultaten zijn sindsdien veel beter, qua spiermassa en kracht, bolle kop. Nu is mijn vraag; werken anabolen beter als je jezelf niet elke dag vol eet maar gewoon 'normaal' ?

kerel kerel toch :(

Wat een clown joh haha.

Hoe bedoel je?

Is dit je 2e kuur al?:D

dschot zei:
als je elke dag bij mac zit dan kom je gauw aan de 4000+ kcal, maar met havermout, rijst, ei en kip gaat dat niet zo snel.

volgens mij begrijp je het niet helemaal.. jij bent zo eentje die anabolen om de verkeerde reden gebruikt.. omdat je gewoon te lui bent en geen werklust hebt.. loser..

als je nieteen 4000+ kcal binnen kan krijgen dan ben je echt fout bezig.. je bent 73 kilo met 22,5% vet, dat betekend dat je blijkbaar ooit een keer aardig kon eten.. probeer dat nu weer eens dan..

RvR zei:
volgens mij begrijp je het niet helemaal.. jij bent zo eentje die anabolen om de verkeerde reden gebruikt.. omdat je gewoon te lui bent en geen werklust hebt.. loser..

als je nieteen 4000+ kcal binnen kan krijgen dan ben je echt fout bezig.. je bent 73 kilo met 22,5% vet, dat betekend dat je blijkbaar ooit een keer aardig kon eten.. probeer dat nu weer eens dan..

Ik eet al eeuwen rondt de 3500 kcal..

Als je dat fout bezig vindt zijn , nodig ik je hierbij uit om mee te komen trainen met Dbc01 en mij :cool:

Ryu zei:
Ik eet al eeuwen rondt de 3500 kcal..

Als je dat fout bezig vindt zijn , nodig ik je hierbij uit om mee te komen trainen met Dbc01 en mij :cool:

je snapt wel wat ik bedoel jij meso pinda :p

en laat me maar weten waar ik naartoe moet komen :D het is altijd goed om te trainen met mensen waar je nog wat van kan leren..

als ze je n reactie geven en je gelooft er nix van moet je nix vragen ook, ga maar naar 1500kcal en aan n gram AAS groeien gegarandeerd

weer een hoop nutteloze reakties. Hopelijk is de mijne wat zinniger...

Kcal overschotten zijn mij niet vreemd, aangezien ik nogal extreem endo ben. RobertHosper is een über-gecutte ecto vergeleken met mij. Toch zie ik het nut niet van die enorme overschotten, zelfs niet tijdens een kuur. Ja, in theorie klopt het wel. Maar men zou toch moeten weten dat theorie en praktijk nog lang niet altijd gelijk lopen.

Praktijkvoorbeeld:

Een vriend van me (echt waar! :D ) is een maand geleden heel voorzichtig begonnen met winstrol. 1 week op, 1 week af, 50 mg/d oral. Dit met een Kcal inname van altijd minder dan 3000 -- de "vriend" wilde namelijk eigenlijk een beetje afvallen...
Resultaat na 4 weken (waarvan dus maar 2 echt gebruikend): +4 kg. De "vriend" woog 124, nu dus 128, taille is 7 cm minder, schouders +6 cm, armen +3. Dus vermoedelijk 6 kg VVM erbij in 4 weken. Dit met een dieet wat op onderhoud ligt volgens alle online tooltjes. Zou de "vriend" dan nog 2x zo hard zijn aangekomen met 5000+ kcal? I think not. Maar hij gaat het voor de zekerheid wel testen, dat is weer een ander verhaal... :D

Terug
Naar boven