MuscleMeat

Anabolen en Kcalorieen

dj_phreak zei:
Als ik een uitzondering ben, waarom heb ik dan al van 8 mensen via karma of PM te horen gekregen dat het bij hen ook zo werkt? Sommigen zeggen er ook letterlijk bij dat ze het maar nooit posten omdat ze geen zin hebben in het soort reakties dat jij en ironmind (en vele anderen)hier posten.

Kortom: misschien is er hier wel meer aan de hand dan dat jullie weten. Lijkt me verstandig om die mogelijkheid ook open te houden.

geld misschien voor je eerste kuur...maar daarna houd het feest op!

dj_phreak zei:
Als ik een uitzondering ben, waarom heb ik dan al van 8 mensen via karma of PM te horen gekregen dat het bij hen ook zo werkt? Sommigen zeggen er ook letterlijk bij dat ze het maar nooit posten omdat ze geen zin hebben in het soort reakties dat jij en ironmind (en vele anderen)hier posten.

Kortom: misschien is er hier wel meer aan de hand dan dat jullie weten. Lijkt me verstandig om die mogelijkheid ook open te houden.
Er breekt een nieuw tijdperk aan ....

Ik moet toegeven dat ik tijdens mijn eerste kuur mij geen zak heb aangetrokken wat ik at en bent toch 15kg bijgekomen. (2% toename in BF)
Ik ben absoluut overtuigd moest ik meer en beter gegeten hebben dat ik veeeeeel meer zou bijgekomen zijn.
Ik heb al spijt dat ik te vroeg aan de AAS heb gezeten zonder eerst wat meer op natuurlijke wijze eruit te krijgen!!
Maar bij de volgende kuur ga ik mijn Kcal inname toch ook verhogen, tenzij ik voor een "cut" kuur ga.

Weet je wat ik denk, dat jullie beetje triest aan het discussieren zijn. Ieder lichaam is anders en ieder lichaam reageert anders. Je moet voor jezelf uitvinden waar en hoe jou lichaam het sneltst groeit. Missch de een op 3500 kcal de ander op 5000 kcal. De een bouwt zijn eten op de ander bouwt het af.

Big'r zei:
Heel goed mogelijk. Er zijn veel AAS die zorgen voor een vermindering in vetmassa. Dit betekent toch aardig wat extra "gratis" calorieen tijdens de kuur.
Tel dit op bij het enorme eiwitsparende effect en je hebt een redelijke verklaring waarom het zo is dat je op - of mogelijk zelfs iets onder - onderhoud toch nog VVM kunt pakken.

Wanneer je tijdens een kuur 1-2 kg vetmassa verbrandt door de directe werking van de AAS ben je effectief gezien al aan het bulken. Terwijl je dan toch op onderhoud eet.

Bro...je bent zelf het perfecte voorbeeld van wat er gebeurt als je niet goed genoeg eet.

Of wil je nog steeds vol blijven houden dat jij een unicum bent omdat je én een fake GS kuur hebt gehad én nog eens fake GG spullen?

Er zijn nog nooit aantoonbare bewijzen geweest dat er uberhaupt al fake is in Nederland van GG of GS maar jij hebt ze alle2 gewoon fake gehad?

Kom nou eens bij je zinnen want je begint je geloofwaardigheid te verliezen en dat terwijl je veel weet en soms erg goede dingen post...zou jammer zijn.

Ik heb geen zin meer in flamen dus vat het nou sportief op want ik bedoel het goed.

Juriaan zei:
Weet je wat ik denk, dat jullie beetje triest aan het discussieren zijn. Ieder lichaam is anders en ieder lichaam reageert anders. Je moet voor jezelf uitvinden waar en hoe jou lichaam het sneltst groeit. Missch de een op 3500 kcal de ander op 5000 kcal. De een bouwt zijn eten op de ander bouwt het af.

:clap:

Wanneer iemand advies wordt gegeven kijk je:
-Naar zijn stats (gewicht, bf%, lengte).
-Hoe die persoon zelf zegt ergens op te reageren.
-Naar zijn doelen.

Aan de hand daarvan dien je advies te geven.

Dat is dus totaal iets anders het standaard "advies" wat vaak wordt gegeven: "Je moet chewoon meer freten!"
In een redelijk aantal gevallen kun je inderdaad zeggen dat iemand meer moet vreten. Dit advies geven aan iemand met een te hoog bf%, die ook nog eens uit eigen ervaring vertelt dat minder vreten blijkbaar voor hem werkt, is geen advies. Dan kun je mensen niet meer als individuen zien!

"Praktijkervaring" waar veel mensen zeggen zich op te beroepen is niet alleen zelf ervaren wat voor jou werkt, maar ook naar anderen kunnen kijken.

Dit betekent dus niet dat wanneer iemand zelf heeft ervaren dat iets voor hem werkt, jij gemakshalve maar je eigen ervaringen op die persoon dient te projecteren want: "Omdat het voor mij zo werkt, werkt het zo voor iedereen".

dj_phreak is groter dan 95% van jullie ooit zullen worden. Zelfs met AAS gebruik!
Dat wil niet zeggen dat hij daarom de totale waarheid in pacht heeft (dat heeft niemand), maar dat wil wel zeggen dat je niet het recht hebt om te spreken over praktijkervaring wanneer je zijn ervaringen negeert.

Praktijkervaring betekent ook naar anderen kunnen kijken en luisteren. Of zullen we voortaan maar artsen en psychologen uit een anorexia-kliniek dezelfde adviezen laten geven in een obesitas kliniek.............?

@De topicstarter: Cutten tijdens een kuur is niks mis mee. Over de gehele wereld gebeurt dit. Dat noemen we een cutting-cycly.
Om de een of andere reden wordt je op dit board geflamed wanneer je AAS gebruikt terwijl je aan het cutten bent, terwijl alle serieuze amateur en pro bodybuilders AAS gebruiken tijdens het cutten.

Alleen zou ik niet dianabol en deca gebruiken tijdens het cutten. Het lijkt me beter om winstrol of anavar only te gebruiken. Of misschien 250 mg testosteron only/week. Deze steroiden hebben een wat groter vetverbrandend effect dan dianabol en deca.
AAS tijdens het cutten hebben vooral de functie om spierverlies te voorkomen. Tijdens eten op onderhoud (voor een endo ook misschien licht onder onderhoud) of bulken vooral de functie om spiermassa te winnen.

Wanneer je vetpercentage enigszins naar wens is, en je vervolgens wat meer massa wilt pakken, zou ik dan kiezen voor een stack of iets grotere hoeveelheden AAS. Je kunt dan tijdens deze kuur op onderhoud eten (of wanneer je wilt licht bulken)

dj_phreak zei:
Mijn punt (kwam er niet echt uit zie ik nu, excuses daarvoor) is deels ook dat onder onderhoud eten helemaal niet betekent dat je niets meer aankomt, OF dat de waarden die je overal online kan (laten) uitrekenen soms extreem kunnen afwijken.

Voorbeeld:
1.79, 124 kg, 32 jaar. Volgens de formule in het topic van T zelf kom je dan op 2673 Kcal. Let wel: dit is als je ligt te vegeteren in bed; in het echt heb je meer nodig om op gewicht te blijven. IN THEORIE. Praktijk is, dat die vriend ook onder onderhoud at, maar wel opeens hard aankwam. Zonder AS al 5 maanden op hetzelfde gewicht bij die Kcal inname, met een klein beetje AS binnen 4 weken 4 kg zwaarder!

Waar dat dan aan ligt weet ik niet. Efficienter gebruik van voedingsstoffen? Misschien is het probleem van ecto's niet dat ze zoveel verbranden, maar dat hun lichaam zo inefficient macro's opneemt?

* wel toevallig dat die vriend exact mijn stats heeft. :)

Woont die vriend van je in de Sesamstraat?

Testo zei:
Dus eigenlijk verkondigen wij hier dus allemaal onzin en hebben jij en die 8 mensen een nieuwe revolutie ontketend in de Bodybuildwereld als ik het goed begrijp?

Vanaf nu moeten we dus allemaal op onderhoud eten omdat jij en nog 8 andere mensen een wetenschappelijke studie verricht hebben en de uitkomst zo overduidelijk is dat we een nieuw tijdperk ingaan?

Precies, allemaal onzin, dat vele eten! :D Haha

Testo zei:
Dus eigenlijk verkondigen wij hier dus allemaal onzin en hebben jij en die 8 mensen een nieuwe revolutie ontketend in de Bodybuildwereld als ik het goed begrijp?
In tegenstelling tot sommigen in dit topic loop ik niet te verkondigen de absolute waarheid in pacht te hebben. Ik kijk naar mijn eigen resultaten en hoe ik daar aan ben gekomen. Dan blijken er van de mensen die dit topic lezen nog eens een aanzienlijk aantal te zijn bij wie het vergelijkbaar heeft gewerkt. Ja, het kan puur toeval zijn. Maar die kans is niet eens zo groot (9 positieve gevallen op zo'n erg kleine 'sample size').

Vanaf nu moeten we dus allemaal op onderhoud eten omdat jij en nog 8 andere mensen een wetenschappelijke studie verricht hebben en de uitkomst zo overduidelijk is dat we een nieuw tijdperk ingaan?
Als je studies hebt waarin onomstotelijk geconcludeerd wordt dat een aanzienlijke toename van het aantal ingenomen kcals een eerste vereiste is om wat voor gains dan ook te maken tijdens AS gebruik: stuur me dan a.u.b. de pubmed IDs. Ik kan ze zelf echt niet vinden.

dj_phreak zei:
Als je studies hebt waarin onomstotelijk geconcludeerd wordt dat een aanzienlijke toename van het aantal ingenomen kcals een eerste vereiste is om wat voor gains dan ook te maken tijdens AS gebruik: stuur me dan a.u.b. de pubmed IDs. Ik kan ze zelf echt niet vinden.

Hahaha,ik had die al verwacht omdat je net als Big'r alles veel te theoretisch wil beredeneren dmv wetenschappelijke onderzoeken,bro.

Ik laat me dus niet verleiden tot die tactiek omdat in tegenstelling tot wat jij denkt ik echt niet perse mijn gelijk wil halen en dat gaf ik ook al aan door te zeggen dat wat voor jou en je 8 gabbers opgaat niet voor de grote meute opgaat en al helemaal niet voor lichaamstypes (ecto) zoals Big'r want hij heeft gewoon absoluut die extra kcals nodig om goed te kunnen groeien.

Voor de rest moet iedereen zelf maar doen waar ie zin in heeft maar niet komen mauwen dat je niet groeit als je niet genoeg eet.

Ik wens jou iig nog veel succes met je kuur want ik vind het top voor je dat je zo goed reageert op je spullen.

Tijdens een kuur hoef je niet perse de koolhydraten/calorieen te verhogen, maar wat zeker een must is imo de eiwitten verhogen. AS zorgt toch voor een grotere opname aan voedingsstoffen en dan vooral eiwitten. Kh moet je ook wel verhogen, maar niet te veel. Maar ga voor een goede bulkkuur niet op onderhoud want dan ben je toch niet echt heel goed bezig.

niemand fokken met dj phreak ja!

Hij was wel verantwoordelijk voor 80% verlies van het wokhuis die beruchte 17 december koude zaterdag avond! :D

Goed topic dit.

ll cool j zei:
Tijdens een kuur hoef je niet perse de koolhydraten/calorieen te verhogen, maar wat zeker een must is imo de eiwitten verhogen. AS zorgt toch voor een grotere opname aan voedingsstoffen en dan vooral eiwitten. Kh moet je ook wel verhogen, maar niet te veel. Maar ga voor een goede bulkkuur niet op onderhoud want dan ben je toch niet echt heel goed bezig.

Maar dan ga je er voor het gemak vanuit dat ook al die eiwitten buiten de kuren om voor de volle 100% worden opgenomen én voor spieropbouw worden gebruikt. Dat is niet zo. Bovendien moet je het per geval bekijken want ik ken gasten van 80-90kg die naturel 300 gram aan eiwitten eten. Denk niet dat die voor een kuur nog meer eiwitten nodig hebben.

als ik jou was zou ik eerst maar is je echte vet% gaan meten... en als je te zwaar voor je leeftijd en lengte ben zou ik zeker niet gaan kuren maar eerst zorgen dat je wat vet verliest en trainen..
en je moet niet alleen zorgen voor genoeg kcal maar ook genoeg eiwitten en andere bouwstoffen voor je lichaam!!

Terug
Naar boven