MuscleMeat

Anabolen en Kcalorieen

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik eet 2x per dag en ik rook een pakje marlboro per dag en af en toe een joint, krijg ik lekkere spierpijn van...:mad:

nee, 6 x per dag, ontbijt: eieren met havermout + creusli met melk, 2 x per dag whey shake met magere melk + fruit en broodjes, 2 x per dag ovenfrites met kipfilet of biefstuk en laatste maaltijd eiwitshake (BSN Lean Dessert) met havermout; supplements: Cellmass, Multivitamine Ultimate Nutrition, Whey Optimum Nutrition

Kerel, volgens mij zit je gewoon iedereen in de zeik te nemen.
Zo niet, dan hou maar op met kuren want dit gaat nergens over.

nog zo'n die alleen in de spiegel van de kapper kijkt

dschot zei:
nee, 6 x per dag, ontbijt: eieren met havermout + creusli met melk, 2 x per dag whey shake met magere melk + fruit en broodjes, 2 x per dag ovenfrites met kipfilet of biefstuk en laatste maaltijd eiwitshake (BSN Lean Dessert) met havermout; supplements: Cellmass, Multivitamine Ultimate Nutrition, Whey Optimum Nutrition

en het dan raar vinden dat je vet wordt ?

ik hoop voor je dat je geen timmerman bent want je slaat volledig de plank mis

havermout is bestrooit over ei in pan (+- 30gr.), creusli; 50gr. + 250 ml melk / ovenfrite bevat 5 gr vet per 100 gr. afgekeken van Ronnie Coleman DVD The Unbelievable... soms gepofte aardappel...

PFFf ik zou zegge..SLOTJE die kerel is zo overtuigd dat ie goed bezig is dat hij naar niets of niemand zal luistere tenzij er iemand op z'n vraag antwoord...
ja kerel ga maar lekker door op 1800 kcal en neem maar lekker wat test/bold en winny bij in je kuur,als nakuur zou ik oxy's met creatine overgoten met wat deca nemen...

Als jij kunt lullen kan ik het ook...het spijt me als andere medeforumleden hier anders over denken...

damn!!!...

Thanks...!

Hey Ijzeren Mike, lees eerst eens goed voordat je met die opmerkingen komt, als jullie geen antwoord op mijn vraag kunnen geven, typ dan niks in, iemand afkraken is makkelijker dan een goed antwoord geven.

Ik weet dat velen waaronder ook ik niet te vinden zijn met je manier van trainen/leven maar als ik je dan toch wat raad kan geven is het dit :

Als je scherper wilt komen door middel van AAS en laag kcal dieet zou ik geen Dbol nemen want "droog bulken" bestaat niet. Het is of "bulken" of cutten".
Om dan te cutten zonder spiermassa te verliezen zou ik een combinatie van winstrol en trenbolone nemen.

Hopelijk heb je hier iets aan

gymnasia zei:
Ik weet dat velen waaronder ook ik niet te vinden zijn met je manier van trainen/leven maar als ik je dan toch wat raad kan geven is het dit :

Als je scherper wilt komen door middel van AAS en laag kcal dieet zou ik geen Dbol nemen want "droog bulken" bestaat niet. Het is of "bulken" of cutten".
Om dan te cutten zonder spiermassa te verliezen zou ik een combinatie van winstrol en trenbolone nemen.

Hopelijk heb je hier iets aan

Niet te vlug naar de tren grijpen toch??

Aan alle gasten die "dschot" afbreken, zijn idee is niet slecht.
Hij wilt dus scherper komen en de spieren er beter laten uitkomen dus doet hij een laag kcal dieet.
Allemaal goed en wel maar omdat hij schrik heeft om gewoon mager te worden zonder dat de spieren er mooi uitkomen gebruikt hij AAS.

Nu wat doet "dschot" volgens mij verkeerd :
1) Te vroeg naar de AAS grijpen.
Hij zou beter eerst naturel gaan trainen en zo wat meer leren over training en voeding.
Maar ja, vele grijpen te vroeg naar de AAS en ik ga eerlijk zijn, ik ook.
2) Neemt gewoon de verkeerde AAS
3) Dieet zal ook niet volledig op punt staan

"dschot", voor je begint met je AAS, lees eerst een beetje over voeding en AAS. Dan zal je een veel beter resultaat hebben.
En aan alle andere, probeer die gast gewoon te helpen. Ik weet dat iedereen eerst wat moet lezen maar gewoon iemand zitten afbreken en uitlachen heeft geen zin.

gymnasia zei:
Aan alle gasten die "dschot" afbreken, zijn idee is niet slecht.
Hij wilt dus scherper komen en de spieren er beter laten uitkomen dus doet hij een laag kcal dieet.
Allemaal goed en wel maar omdat hij schrik heeft om gewoon mager te worden zonder dat de spieren er mooi uitkomen gebruikt hij AAS.

Nu wat doet "dschot" volgens mij verkeerd :
1) Te vroeg naar de AAS grijpen.
Hij zou beter eerst naturel gaan trainen en zo wat meer leren over training en voeding.
Maar ja, vele grijpen te vroeg naar de AAS en ik ga eerlijk zijn, ik ook.
2) Neemt gewoon de verkeerde AAS
3) Dieet zal ook niet volledig op punt staan

"dschot", voor je begint met je AAS, lees eerst een beetje over voeding en AAS. Dan zal je een veel beter resultaat hebben.
En aan alle andere, probeer die gast gewoon te helpen. Ik weet dat iedereen eerst wat moet lezen maar gewoon iemand zitten afbreken en uitlachen heeft geen zin.

Ja iedereen zou moeten lezen en ja hij heeft dat blijkbaar niet (genoeg)gedaan.

MAAR:

als er dan (in mijn ogen) een poging gedaan word om opbouwende kritiek te geven en deze word vervolgens afgedaan als niet goed genoeg omdat meneer het allemaal wel (beter)weet. dan geef ik de meeste gelijk dat ze eroverheen zeiken.

als je klaar bent met kuren zal je als je dit dieet aanhoud alles weer kwijtraken, dat is zeker.

Zorg dat eerst voeding, training en rust op orde zijn en het liefst ook nog een aantal trainingsjaren waarin je op deze manier heb geleeft en grijp daarna pas naar de aas.

maar of je het nu leuk vindt of niet ze hebben wel gelijk :)

Ik volg graag jullie advies op, maar waar het mij nou om ging is dat ik geen bijwerkingen opmerkte tijdens mijn kuur Dianabol + Deca, ik dacht eerst dat ik fake had maar toen ik mijn kcalorieen omlaag bracht kreeg ik wel een dikke kop en ik werd zwaarder en sterker enz. kan iemand mij nou uitleggen hoe dit komt? qua voeding en training weet ik wel een en ander want ik heb hier zoal een bieb vol met BB magazines en DVD's enz. Nou denk ik dat mijn dosering AS te laag is, want dit is 2e kuur.. en 2 omdat mijn kcalorieen naar beneden ging ik in een catabole staat kwam en de AS pas goed ging reageren en 3 ik weet gelijk dat die 2300 kcalorieen niet te weinig is voor mijn lichaam, ookal wil ik dit ik verhogen...Wat denken jullie?

Laatst bewerkt:
dschot zei:
Ik volg graag jullie advies op, maar waar het mij nou om ging is dat ik geen bijwerkingen opmerkte tijdens mijn kuur Dianabol + Deca, ik dacht eerst dat ik fake had maar toen ik mijn kcalorieen omlaag bracht kreeg ik wel een dikke kop en ik werd zwaarder en sterker enz. kan iemand mij nou uitleggen hoe dit komt? qua voeding en training weet ik wel een en ander want ik heb hier zoal een bieb vol met BB magazines en DVD's enz. Nou denk ik dat mijn dosering AS te laag is, want dit is 2e kuur.. en 2 omdat mijn kcalorieen naar beneden ging ik in een catabole staat kwam en de AS pas goed ging reageren. Wat denken jullie?

pfff, soms lijkt het wel hopeloos waar je met bezig bent.

Ivm uw voeding, geloof niet alles wat er in boekjes staat. Het beste vanal luister je nr gasten met ervaring. Dus jij moet eerst goed rondneuzen op dit forum en een goed voedingsschema opstellen.
Ten tweeden, echt waar, stop met die AAS voor je er meer over weet want je gaat je lichaam volledig naar de zak helpen zonder blijvend resultaat.

dschot zei:
Ik denk dat ik meer weet dan jou.

damn, dan moet ik echt wel weinig weten...

Maar kom gast, dianabol en deca nemen met maar 2300kcal per dag.
Da zijn twee steroiden om te bulken en totaal niet om te cutten.

En nog iets, als je zoveel weet waarom weeg je dan maar 73kg met dan nog 25% vet.

Soit, ik heb het nog voor jou willen opnemen maar na zo'n reply(die net gewist is zie ik) moogde van mijn part stikken in uw ovenfrieten met dianabols ze.

Laatst bewerkt:
je zegt dat je pas een bolle kop en andere kenmerken kreeg toen je je kcal omlaag bracht.
hoe weet je nou dat het daardoor komt.
hoeveel weken was je dan bezig?
en welk merk is je dbol en hoeveel mg neem je daarvan? al eet je nix moet je volgens mij binnen een week een bolle kop krijgen.

Terug
Naar boven