Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dschot zei:nee, 6 x per dag, ontbijt: eieren met havermout + creusli met melk, 2 x per dag whey shake met magere melk + fruit en broodjes, 2 x per dag ovenfrites met kipfilet of biefstuk en laatste maaltijd eiwitshake (BSN Lean Dessert) met havermout; supplements: Cellmass, Multivitamine Ultimate Nutrition, Whey Optimum Nutrition
Sinlath zei:ik hoop voor je dat je geen timmerman bent want je slaat volledig de plank mis

gymnasia zei:Ik weet dat velen waaronder ook ik niet te vinden zijn met je manier van trainen/leven maar als ik je dan toch wat raad kan geven is het dit :
Als je scherper wilt komen door middel van AAS en laag kcal dieet zou ik geen Dbol nemen want "droog bulken" bestaat niet. Het is of "bulken" of cutten".
Om dan te cutten zonder spiermassa te verliezen zou ik een combinatie van winstrol en trenbolone nemen.
Hopelijk heb je hier iets aan
gymnasia zei:Aan alle gasten die "dschot" afbreken, zijn idee is niet slecht.
Hij wilt dus scherper komen en de spieren er beter laten uitkomen dus doet hij een laag kcal dieet.
Allemaal goed en wel maar omdat hij schrik heeft om gewoon mager te worden zonder dat de spieren er mooi uitkomen gebruikt hij AAS.
Nu wat doet "dschot" volgens mij verkeerd :
1) Te vroeg naar de AAS grijpen.
Hij zou beter eerst naturel gaan trainen en zo wat meer leren over training en voeding.
Maar ja, vele grijpen te vroeg naar de AAS en ik ga eerlijk zijn, ik ook.
2) Neemt gewoon de verkeerde AAS
3) Dieet zal ook niet volledig op punt staan
"dschot", voor je begint met je AAS, lees eerst een beetje over voeding en AAS. Dan zal je een veel beter resultaat hebben.
En aan alle andere, probeer die gast gewoon te helpen. Ik weet dat iedereen eerst wat moet lezen maar gewoon iemand zitten afbreken en uitlachen heeft geen zin.

dschot zei:Ik volg graag jullie advies op, maar waar het mij nou om ging is dat ik geen bijwerkingen opmerkte tijdens mijn kuur Dianabol + Deca, ik dacht eerst dat ik fake had maar toen ik mijn kcalorieen omlaag bracht kreeg ik wel een dikke kop en ik werd zwaarder en sterker enz. kan iemand mij nou uitleggen hoe dit komt? qua voeding en training weet ik wel een en ander want ik heb hier zoal een bieb vol met BB magazines en DVD's enz. Nou denk ik dat mijn dosering AS te laag is, want dit is 2e kuur.. en 2 omdat mijn kcalorieen naar beneden ging ik in een catabole staat kwam en de AS pas goed ging reageren. Wat denken jullie?
dschot zei: