- Waardering
- 10
dj_phreak zei:weer een hoop nutteloze reakties. Hopelijk is de mijne wat zinniger...
Kcal overschotten zijn mij niet vreemd, aangezien ik nogal extreem endo ben. RobertHosper is een über-gecutte ecto vergeleken met mij. Toch zie ik het nut niet van die enorme overschotten, zelfs niet tijdens een kuur. Ja, in theorie klopt het wel. Maar men zou toch moeten weten dat theorie en praktijk nog lang niet altijd gelijk lopen.
Praktijkvoorbeeld:
Een vriend van me (echt waar!) is een maand geleden heel voorzichtig begonnen met winstrol. 1 week op, 1 week af, 50 mg/d oral. Dit met een Kcal inname van altijd minder dan 3000 -- de "vriend" wilde namelijk eigenlijk een beetje afvallen...
Resultaat na 4 weken (waarvan dus maar 2 echt gebruikend): +4 kg. De "vriend" woog 124, nu dus 128, taille is 7 cm minder, schouders +6 cm, armen +3. Dus vermoedelijk 6 kg VVM erbij in 4 weken. Dit met een dieet wat op onderhoud ligt volgens alle online tooltjes. Zou de "vriend" dan nog 2x zo hard zijn aangekomen met 5000+ kcal? I think not. Maar hij gaat het voor de zekerheid wel testen, dat is weer een ander verhaal...![]()
en wat was dan de hoeveelheid Proteine,koolhydraten en vetten in z'n voedingsschema?

) is een maand geleden heel voorzichtig begonnen met winstrol. 1 week op, 1 week af, 50 mg/d oral. Dit met een Kcal inname van altijd minder dan 3000 -- de "vriend" wilde namelijk eigenlijk een beetje afvallen...

Dus dat verhaal gaat ook niet op... Wat de andere al zeiden, VRETEN!