AndroidHealthClinic

Anabolen en Vechtsport, Sets? Info?

cc3ll

Novice
Waardering
0
Hallo, ik ben bijna 20 en doe al me hele leven vechtsporten,

het traindoel is natuurlijk om grooter sneller en sterker te worden,

de laatste 2,5 jaar houd ik mij ook bezig met fitness, ik train daarbij met sets van

4x8 voor het bovenlichaam

en

2x25 voor het onderlichaam

Ik heb verschillende voedings supplementen en schema's gebruikt om aantekomen maar het wil niet lukken, binnen kort krijg ik anabole pillen van iemand bij mijn trainen ik wil die gaan gebruiken ik heb een paar vraagjes die niemand me kon beantwoorden,

1. Als ik anabolen neem en ik be-oefen mijn vechtsport en train met lange sets voor lange spieren (3x20 byv.) Word ik dan ook groot ? maar wel met lange spieren?

2. Weet iemand de juiste sets om te gebruiken voor anabole pillen + een vechtsport (mma,judo,taekwondo)

danku ik hoop wat antwoorden te krijgen ,

overgens ik train elke dag een paar uur met een trainschema

Wat voor anabole pillen heeft je trainingsmaat je gegeven.
Verder vind ik dat je nog niet toe bent om a.s te gebruiken. Je weet er duidelijk nog niets van en je weet niet wat de mogelijke neveneffecten zijn.

En lange spieren ???? ???

• Topic Starter Topic Starter
Ehh yes

Ik weet nog niet welke hij me gaat geven ik krijg ze deze week,

ik weet de effecten heel goed, borsten , je leven kapotee ballen i know,

ik heb ook allemaal dingen om de schade te beperken ,

melatonine pillen tegen cellulaire afbraak
Amino tabletten
eiwit supplementen,

ja lange spieren je weet toch wel wat het verschil is ? ..
al die groote vechters van ufc hun gebruiken ook anabolen maar ze hebben wel lange spieren

(voor snelheid enzo) korte sets voor korte spiere lange sets voor lange ..

Lees je toch maar beter in de materie, dat is al wat ik je kan zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
uit eindelijk is het toch de zelfde t*ring zooi die je neemt,

je kan me niet helpen dus met een toepasselijk trainschema?

i need to get Big , Fast & stronger

Lees je toch maar beter in de materie, dat is al wat ik je kan zeggen.

je training trekt op de zeik voor een vechtsporter, anabolen maken je niet sneller, waarom denk je dat zwaargewichten trager zijn dan lichtgewichten.

En je bent nog te jong daaroptoe

trainen voor lange spieren :roflol: Serieus kerel... Je traint je bovenlichaam als een bodybuilder en je onderlichaam als een wijf. Niet als een vechter. En je lichaam ga je niet beschermen met die meuk.

Lees je nog eens een jaartje in voor je je lichaam verkloot, er is genoeg info op het net en op de site. Ga naar een sherdog.com en zoek wat rond, daar zitten zelfs topmannen van de ufc af en toe op(Jason Delucia was oa aan het rellen met El Guapo hierop, was vrij hilarish).

Laatst bewerkt:
briljant topic...\
komt ie:

whahahhahahahah

gast je weet er echt nog te weinig vanaf .
Als je nog geen eens weet wat voor pillen je gaat nemen " Ja gewoon AnABoluH pilluh'' ben je echt heel dom bezig. Weet je uberhoudt wel dat er verschillende soorten pillen zijn met elk hun verschillende eigenschappen.
Spit eerst eens eff alle steroid profiles door zodat je in ieder geval wat elke soort precies met je lichaam doet. En kies dan eventueel je de roid die bij jou doel past
Door zomaar blind te gaan nemen ontstaan er juist gevaarlijke situaties doordat je geen idee hebt wat je neemt en mogelijk overdoseert

prachtig dit

vetjes.. ik wil ook wel "anabooluh pilluh" waar ik "groot en sterk" van wordt, wel zonder trainen he.. kom nou koop die dingen niet voor niks.. :o

Sneu dit, werkelijk sneu....

Nu is het al zo dat deze sport een zeer slechte naam heeft (ja bb ook), maar jij maakt het er met je vreemde vragen niet beter op.

1) je bent te jong en je mag hier nog niet eens posten
2) je kennis van anabolica is beroerd
3) je traint en vreet nog niet eens optimaal dur ik te wedden
4) je kennis van supplementen is ook nie om naar huis te schrijven...melatonine tegen cellulaire afbraak???WTF :roflol: bij mijn weten is dat gewoon voor een betere en diepere slaap. Ik weet niet waar je dat vandaan hebt hoor:D Aminozuur tabletten??? waarvoor? Die zullen je heus niet tegen bijwerkingen beschermen :p

1 tip knakker: lees je in de materie in, ga fatsoenlijk vreten en trainen (ook je benen ja:D) en overweeg eens een kuur als je basis goed is en je endocriene systeem voltooid is op je 21e

just my 2 cents

:( as horen niet thuis in de vechtsport

Ik weet nog niet welke hij me gaat geven ik krijg ze deze week,

ik weet de effecten heel goed, borsten , je leven kapotee ballen i know,

ik heb ook allemaal dingen om de schade te beperken ,

Amino tabletten
eiwit supplementen,

ja lange spieren je weet toch wel wat het verschil is ? ..
al die groote vechters van ufc hun gebruiken ook anabolen maar ze hebben wel lange spieren

(voor snelheid enzo) korte sets voor korte spiere lange sets voor lange ..

Welke idioot heeft je verteld dat je daarmee schade kan beperken ????
Ik kan er met me pet niet bij dat mensen zulke achterlijke informatie krijgen!
Die dingetjes die je zegt gaan je geen **** helpen met bescherming en herstel.

Neem op zijn minst een fatsoenlijk trainingsschema want je hebt nu echt een k*t schema.

jajaja slechte naam blablabla kvind het niet erg om anebolen te gebruiken voor vechtsport kga het zelf ook doen en krijg goeie anabolen van de afzend een goeie tip is wel niet volledig te kuren als je voor vechtsport gaat want snelheid blijft het belangrijkst ga je volledig kuren wordt je snel breed wat extra conditie vergt en een hoop tijd om je snelheid en lenigheid terug te krijgen voor de rest ieder zijn ding ps in men famylie heb ik ook anebolen gebruikers voor vechtsport en bodybuilding

{forget it}

Laatst bewerkt:
Jongens jongens jongens.

waarom een eeuwenoud topic bumpen om even je mening te geven?

jajaja slechte naam blablabla kvind het niet erg om anebolen te gebruiken voor vechtsport kga het zelf ook doen en krijg goeie anabolen van de afzend een goeie tip is wel niet volledig te kuren als je voor vechtsport gaat want snelheid blijft het belangrijkst ga je volledig kuren wordt je snel breed wat extra conditie vergt en een hoop tijd om je snelheid en lenigheid terug te krijgen voor de rest ieder zijn ding ps in men famylie heb ik ook anebolen gebruikers voor vechtsport en bodybuilding

:roflol: jonge wtf lul je allemaal :D Goeie eerste post!

heb zelden zoveel stront in één post gezien.. Beter ga je leestekens gebruiken want dit trekt op niets..

PS: gefeliciteerd dat er AnAbOlUh gebruikers in je familie zitten! :thumb: koop een taart en ga het vieren!

Terug
Naar boven