Hallo, ik ben bijna 20 en doe al me hele leven vechtsporten,
het traindoel is natuurlijk om grooter sneller en sterker te worden,
de laatste 2,5 jaar houd ik mij ook bezig met fitness, ik train daarbij met sets van
4x8 voor het bovenlichaam
en
2x25 voor het onderlichaam
Ik heb verschillende voedings supplementen en schema's gebruikt om aantekomen maar het wil niet lukken, binnen kort krijg ik anabole pillen van iemand bij mijn trainen ik wil die gaan gebruiken ik heb een paar vraagjes die niemand me kon beantwoorden,
1. Als ik anabolen neem en ik be-oefen mijn vechtsport en train met lange sets voor lange spieren (3x20 byv.) Word ik dan ook groot ? maar wel met lange spieren?
2. Weet iemand de juiste sets om te gebruiken voor anabole pillen + een vechtsport (mma,judo,taekwondo)
danku ik hoop wat antwoorden te krijgen ,
overgens ik train elke dag een paar uur met een trainschema
het traindoel is natuurlijk om grooter sneller en sterker te worden,
de laatste 2,5 jaar houd ik mij ook bezig met fitness, ik train daarbij met sets van
4x8 voor het bovenlichaam
en
2x25 voor het onderlichaam
Ik heb verschillende voedings supplementen en schema's gebruikt om aantekomen maar het wil niet lukken, binnen kort krijg ik anabole pillen van iemand bij mijn trainen ik wil die gaan gebruiken ik heb een paar vraagjes die niemand me kon beantwoorden,
1. Als ik anabolen neem en ik be-oefen mijn vechtsport en train met lange sets voor lange spieren (3x20 byv.) Word ik dan ook groot ? maar wel met lange spieren?
2. Weet iemand de juiste sets om te gebruiken voor anabole pillen + een vechtsport (mma,judo,taekwondo)
danku ik hoop wat antwoorden te krijgen ,
overgens ik train elke dag een paar uur met een trainschema

?
Serieus kerel... Je traint je bovenlichaam als een bodybuilder en je onderlichaam als een wijf. Niet als een vechter. En je lichaam ga je niet beschermen met die meuk.
Aminozuur tabletten
as horen niet thuis in de vechtsport