Fitness Seller

Anabolen en Vechtsport, Sets? Info?

jajaja slechte naam blablabla kvind het niet erg om anebolen te gebruiken voor vechtsport kga het zelf ook doen en krijg goeie anabolen van de afzend een goeie tip is wel niet volledig te kuren als je voor vechtsport gaat want snelheid blijft het belangrijkst ga je volledig kuren wordt je snel breed wat extra conditie vergt en een hoop tijd om je snelheid en lenigheid terug te krijgen voor de rest ieder zijn ding ps in men famylie heb ik ook anebolen gebruikers voor vechtsport en bodybuilding

hahahahahahahahhhahahahahahhhahahahahahhahahhahahahahaa:D

serieus, heb je hier een account voor aangemaakt?

vraag me af, wat hij heeft gedaan in die tussen tijd aangezien het een post is van 2jaar en een beetje? eigenwijs gedaan of enig advies gevolgd en meer in de matierie verdiept?

Dus je weet niet wat voor steroïden je krijgt? Hmm.. Getting a bad feeling about this :(

Gezien je verhaal, ben je er nog niet aan toe.. In mijn bescheiden mening.

Ik hoop dat je nog geen geld hebt uitgegeven?

los van het feit dat TS niet genoeg weet om te starten met AS, vind ik dat sommige members óók ferm de bal missen!
.
1. anabolen maken je wél sneller. ooit van Ben Johnson gehoord?
2. van BB krijg je korte spieren, das algemeen geweten & aanvaard. voor boksen ed heb je lange spieren nodig. uithouding vs sprint zeg maar.

verder moet ik wel toegeven dat ik zelf ook een beetje worstel met het probleem om boksen en BB te combineren, das niet simpel hoor, omdat je dezelfde spieren totaal anders gebruikt. ik train 5x/week in de gym en 2x/week boksen, en zaterdag/zondag rust.

@TS:

je oplossing is te vinden in de voedingssectie. ik raad je aan om te wachten met "anabole pillen" tot je er meer van begrijpt. die pillen zijn nl ook geen wondermiddel, ze gaan je spieren laten opzwellen (korte spieren) en das net wa je niet wilt.

gr

s

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

aangezien het een post is van 2jaar

lol, dat heb ik dan weer gemist :D

Terug
Naar boven