XXL Nutrition

Anabolen politie infiltreert DBB

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnnybGood

Competitive Bodybuilder
Waardering
107
Lengte
1m76
Massa
90kg
Het gerucht gaat dat er een infiltrant van de anabolen politie actief is op DBB. Door zich sterk anti-anabolen op te stellen hoopt deze infiltrant reacties los te maken en zo gebruikers te achterhalen:

Nuja, ik heb altijd gelezen dat steroïden sporen achterlaten. Het is ook gewoon niet natuurlijk. FF met je hormonen gaan spelen om wat spieren te kweken, gewoon walgelijk.
Als ik nog maar "anabolic steroids" in google intik, zie ik binnen 1 oogslag al verschillende sites die de nadelen aan het gebruik van anabolen aanmerken

gebruik is niet verboden in NL. De belgen zijn weer de sjaak :P

broodje_aap.jpg

Zielig voor die aap

zullen genoeg agnten meekijken in de aas sectie, maar dan om hun eigen kuur te optimaliseren. Zijn genoeg agenten aan de aas. En dat is geen broodje aap:D,

De anabolen politie! :roflol:

zullen genoeg agnten meekijken in de aas sectie, maar dan om hun eigen kuur te optimaliseren. Zijn genoeg agenten aan de aas. En dat is geen broodje aap:D,

haha lol...idd,als de lokale politie van gent eens in hun eigen korps kijkt,dan kunne ze al 50% van de dealers en 90% van de gebruikers arresteren :D
ik heb er bij mij in de gym al 5 agenten rondlopen,waarvan ik van 3 zeker ben dat ze (ooit hebben) gebruikt
en dan heb ik het niet over deze gentse flikken :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

klopt, ik ken er ook zo een paar.

oh wat ben ik nu bang :(

Zeg je nu dat die Ardana in je openingspost een foute is John?.....
Ach..denk dat het idd eerder voor de belgen niet leuk zou zijn, hier in nederland blowen ze gewoon op straat en coffeeshops everywhere..Dus degene die zichzelf in de badkamer een prikkie wil geven, laten ze vast ook wel met rust.. En terecht!

Ik heb meer reacties als die van Ardana gezien. Dus zegt niet veel imo.

Sowieso staat anabolengebruik heel laag op de prioriteitenlijst van de politie. Anabolengebruikers veroorzaken zelden tot nooit overlast voor anderen in sociale situaties. Dat is bij andere drugs en alcohol wel anders.

Heksenjacht, locked.

Klopt bij ons in de gym traint er een kerel die een tijd geleden aan mij AAS kwam vragen, later kwam ik te weten dat hij bij de Brusselse politie werkt. Het was trouwens geen valstrik, ik heb hem de anabolen later zelfs zien kopen in de kleedkamer. Cops need AAS too :o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven