XXL Nutrition

anabolen stacken

Bezoekers in dit topic

danidoeni

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2004
Berichten
153
Waardering
0
zo, na een ''gruwelijke'' discussie in een andere topic met mijn maatje roberto24, wil ik zelf een topic openen met de volgende vragen! ik weet niet of hier een stickie van bestaat, maar ik dnek het niet! waar denk je nou aan als je spullen met elkaar stackt! ik d8 zelf dat je altijd een heel anabool midel met een zo veel mogelijk androgeen middel moet stacken! daarnaast meen ik ooit gelezen te hebben dat je moet trachten een 1:1 (androgeen/anabool) ratio te creren!

nu stuit ik op het volgende, als we de reeds bovengenoemde punten in acht nemen, dan zou het dus veel slimmer zijn, om ipv een winny only kuur orals 40mg ed, een 20mg var, 20mg winny ed te nemen! sowieso is dit minder schadelijk op allerlei vlak tov een winny only op 40mg ed, gezien het feit dat we hier over een minder schadelijke verwerking van 17AA praten betreffende anavar, boven op het feit dat anavar minder n-feedback op de hypothalumus heeft! verder is de gedachte van deze stack, dat er een ''synergische'' werking optreed! het is niet een synergie in zijn waare aard, aangezien het hier mijn inziens om een aanvulling gaat, en hoe, al bij 0,2mg/kg vindt er bij het gebruik van winny oral, een sterke reductie plaats van SHBG, dit zorgt zoals we allemaal weten voor sterke steiging van de vrije testosteron, daarnaast zal de ratio (androgeen/anabool) van deze stack in zijn geheel gunstiger worden. tot slot zal het gebruik van een oral winny zorgen voor sterkere steiging van igf-1, als je dit vergelijkt met de depot versie!

oke, dit is een fictieve stack bedacht om ter discussie te stellen, dus niemand is van plan zich aan deze stack te houden! Daarnaast zou het gebruik van een dergelijke stack voor iem. bedoelt zijn die van plan is 40mg var of 40mg winny dagelijks te nemen!
waarom vermeld ik dit, aangezien er mensen zijn die straks op zijn ''jan boeren kools'' komen vertellen nee dit moet je niet doen, of 20mg winny is te weinig! als je iets in deze trant van plan bent te zeggen, vertoon je ''ezelgedrag''(als je snapt wa ik bedoel), dan moet je dit stuk dus ff nogmaals doorlezen, en dan snap je hét ter discussie gestelde!

jongens bedankt, en hoop een paar mooie stukjes te kunnen lezen straks
 
in het geval van 20mg var en 20mg winny zijn beide gewoon te laag gedoseert. Test en deca gaan ook goed samen, maar niet op 50mg/40mg. Dus de combi kan heel mooi werken, maar dan wel met 2 componenten die beide genoeg inbrengen.
 
in het geval van 20mg var en 20mg winny zijn beide gewoon te laag gedoseert. Test en deca gaan ook goed samen, maar niet op 50mg/40mg. Dus de combi kan heel mooi werken, maar dan wel met 2 componenten die beide genoeg inbrengen.

Zo ziet ik het ook. Weet niet als deze de beste gedachten hierover is, maar zal zeker deze topic volgen. Ben er benieuwd

Gr
 
Ja het is een mooi concept, maar bij mij komt meteen de vraag op, "waarom?"

Ik begrijp best dat je aan je gezondheid denkt, maar je zal ook nog feedback moeten hebben, dus je laat je bloed testen, kost ook geld, en dan weet je nog maar 30% van wat het werkelijk met je lichaam doet.

Steroiden zijn niet gezond wanneer je ze gebruikt voor bodybuilding. Maar je moet voor jezelf een doel stellen.
Hoe kan je zeker zijn dat deze milde kuur echt mild is voor JOU.
 
in het geval van 20mg var en 20mg winny zijn beide gewoon te laag gedoseert. Test en deca gaan ook goed samen, maar niet op 50mg/40mg. Dus de combi kan heel mooi werken, maar dan wel met 2 componenten die beide genoeg inbrengen.

beste roberto tjonhe jonge! aub man ik heb niets tegen je hoor, echt niet, en sorry als ik dat gevoel bij je hebt gewekt, alleen lees ff goed wat ik zeg!! je bent weer iets aan het herhalen zonder erover na te denken! ik zeg ook deze kuur is niet voor iem. bedoeld die een anadrol gepland heeft of test gepland heeft! het is eerder voor iem. die 100% voor 40mg ed anavar wilt gaan of voor 40mg winny! dan kun je niet meer zeggen dat deze steroiden te zwak zijn! snap je hem nu bro of nog niet??
 
die 2 samen is altijd nog 280mg roids per week,zou toch goed kunnen werken.Maar zou het wel op 50 mg houden ,zit je op 350mg per week.Zit zeker wel wat in.

Dianabol only pak je op 50mg per dag en is ook behoorlijk potentieel.Dus 25 winny en 25 anavar,zou best een lekker beginnerskuurtje kunnen zijn...........wordt tijd dat iemand het eens gaat proberen.
 
er zit wel iets in deze stelling, in theorie dan, maar wat doet het in de praktijk.

test het gewoon eens! :D
en hou een logje voor ons bij.

zou wel voor een 30/30 gaan :p
want als je het op 25/25 doet moet je met halfjes gaan werken, en das te moeilijk, hehehe :D
 
beste roberto tjonhe jonge! aub man ik heb niets tegen je hoor, echt niet, en sorry als ik dat gevoel bij je hebt gewekt, alleen lees ff goed wat ik zeg!! je bent weer iets aan het herhalen zonder erover na te denken! ik zeg ook deze kuur is niet voor iem. bedoeld die een anadrol gepland heeft of test gepland heeft! het is eerder voor iem. die 100% voor 40mg ed anavar wilt gaan of voor 40mg winny! dan kun je niet meer zeggen dat deze steroiden te zwak zijn! snap je hem nu bro of nog niet??



wat geeft jou het idee dat ik niet lees wat je zegt..? Ik heb het gelezen, en geef daarna mijn mening die ik onderbouw. maar geloof dat hier alleen mensen kunnen posten die jouw miraculeuze ontdekking helemaal geweldig vinden. Nou, suc6 ermee.
 
hey boys hou de vorige concept in het 8terhoofd, maar nu vervangen we de winny door 25mg proviron, proviron bind sterker aan SHGB en is echter meer anabool tov winny! wat is nu het voordeel van proviron boven winny-->het is niet 17AA dus het zal niet zo zwaar belastend zijn voor de lever! nadeel van proviron is dat we geen voordeel uit igf-1 toename kunnen halen, wat wel het geval is met winny oral!

en indd als je var en winny gebruikt en zooi van epl gebruikt, kun je beter op 30/30 gaan, want epl had toch d8 ik 10mg op de markt gebracht?? maar goed dat weet ik allemaal niet... het gaat mij meer om de theorie hierachter
 
Niet ? 350mg test EW en 280mg deca EW ? Gaat prima hoor. 25mg/25mg winny/var zal best werken voor een eerste kuur. Er zijn erbij die op 25mg winstrol only ook goed gaan.


ik bedoelde 50mg test en 40mg deca per week.
 
nee, nee roberto, ik heb liever ook dat er mensen als jou reageren die het er niet mee eens zijn! mensen als jou zetten anderen weer aan het denken! zodat we tot een betere eindconclusie kunnen komen! wat mij een raadsel is, is dat jij telkens met het feit komt dat 20mg/20mg te weinig is. ik zeg ook toch een dergelijke kuur, is vooral voor iem bedoeld die 40mg var wilde gebruiken, dan zou deze persoon in kwestie beter een kuur van 20mg/20mg kunnen overwegen daar waar deze effectiever zou zijn! dus beste roberto blijf vooral meedenken, bedankt bro
 
Dan snap ik je vergelijking niet met 20mg/20mg var/winny ?


het was ook helemaal geen vergelijking, maar gewoon een voorbeeld van hoe 2 componenten die goed samengaan, wel hoog genoeg gedoseert moeten worden om er uberhaupt wat van te merken.
 
nee, nee roberto, ik heb liever ook dat er mensen als jou reageren die het er niet mee eens zijn! mensen als jou zetten anderen weer aan het denken! zodat we tot een betere eindconclusie kunnen komen! wat mij een raadsel is, is dat jij telkens met het feit komt dat 20mg/20mg te weinig is. ik zeg ook toch een dergelijke kuur, is vooral voor iem bedoeld die 40mg var wilde gebruiken, dan zou deze persoon in kwestie beter een kuur van 20mg/20mg kunnen overwegen daar waar deze effectiever zou zijn! dus beste roberto blijf vooral meedenken, bedankt bro


beste kerel, 40mg var is een bepaalde hoeveelheid van die bepaalde stof. Je kunt niet zomaar de helft weghalen en vervangen voor een compleet andere stof om zo toch op 40mg totaal te komen. Je bent gewoon een drempelhoeveelheid nodig van 1 bepaalde stof, en die kun je dan gerust aanvullen met een synergyst, maar niet de helft vervangen omdat je dan van beide stoffen niet genoeg hebt om uberhaupt werkzaam te zijn binnen het lichaam. Daarom slik je in geval van winny bv of 30/40/50mg per dag of zet je 50/75mg inject ed of eod, maar injects zijn mg voor mg sterker. Dus nogmaals, de combi kan best werken (hou zelf ook erg van combineren;)) maar dan wel op een iets hogere dosage.
 
Dat 50/40mg Test/deca EW niets zal doen lijkt me vrij logisch, maar dit zegt niets over 20/20mg var/win ED.


je bent niet erg snel he..?
Idd, dat zegt niets over var/winny, ik gebruikte het ook alleen maar als voorbeeld van hoe iets te weinig kan zijn, ondanks dat de stoffen goed samengaan.
 
Of je nou lang of kort praat het blijft louter theorie.Je moet het gewoon uitproberen
 
Jij bent niet echt snugger he..? Heb je weleens een 20mg/20mg var/winny kuurtje gedaan ?

Misschien dat 20mg net iets te weinig is, maar als je het niet probeerd kan je er niet over oordelen. Daarom zeg ik pak gewoon 30/30, ben je dan bang voor je gezondheid dan moet je niet ouwehoeren en winny/var only pakken op 40-50mg ed.

We weten namelijk al een tijdje dat var met een sterk androgeen een goede combi is.
Je kan nog wel 2dgn door praten over mgs, maar hier kom je niet verder mee, als niemand het probeerd. Wil je zekerheid pak dan 30/30, zelfs dan kan het nog te weinig zijn. het verschild gewoon per persoon.



dat is toch wat ik in het begin al zei..?
je kunt het ook gewoon s met iemand eens zijn, want ik zei niets anders dat 20mg in mijn ogen iets te laag is.
 
jammer dat steeds meer discussies op haantjes gedrag eindigen jongens,vindt ik echt topic onwaardig.Je stelling verdedigen en onderbouwen is goed,maar kijk uit dat het niet uit de hand loop in ordinaire scheldpartijen.Moet ook hand in eigen boezem steken,maar probeer wel een lijn te trekken dat je dan denkt.........ok jij denk dat je het weet....poep maar in je broek
 
Kijk ik zeg misschien,omdat ik het nog nooit geprobeerd heb.
Maar er zijn ook members die het al weten zonder enige ervaring in gebruik van deze stack. Je moet geen dingen gaan roepen die je niet zeker weet.



noem gewoon iemand bij de naam als je zulke domme dingen wilt blijven zeggen. Ik zei helemaal niet dat ik het al wist, alleen dat het in mijn ogen te ligt is. Dat is mijn mening die ik naar mijn mening voldoende hebt onderbouwd en die je zelfs deelt, je beseft het alleen niet, maar ervaring leert dat we je dat niet al te veel kwalijk mogen nemen, we moeten hier immers niet al te veel van je verwachten. Dit is ook de laatste post die ik aan jou en deze thread verspil, jammer dat je het hierop hebt laten uitdraaien. Kun je niet gewoon weer terugkruipen onder de steen waar je vandaan komt.?
 
wat ligt dit onderwerp gevoelig, gisteren liep het ook al uit de klauwen! kom op jongens, laten we gewoon ff ontopic blijven en blijven lullen
 
poep allemaal maar in je broek,dit topic kan van mijn part dicht
 
Back
Naar boven