AndroidHealthClinic

anabolenkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
en spieropbouwend. Pindakaas zit namelijk bomvol gezonde vetten en eiwitten die direct doordringen tot de spieren en daardoor bijdragen aan hypertrofie (spieropbouw). Veel professionele bodybuilders zweren bij deze manier van vetverbranding vanwege de eenvoudige doch effectieve werkwijze.
Het wordt na een tijdje wel een dure hobby, zelf werkte ik er al gauw een pot per dag doorheen.
Jammer dat mijn budget nu een stuk minder is, nu begin ik echt een beetje pappig te worden :(

Ben zelf 3 weken bezig met die pindakaas behandeling en ben ongeveer 3% in BF gedaald dus ben best tevreden :cool:

hier is een voorbeeld van een ex dbb lid die er veel resultaat mee geboekt heeft;
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [/spoiler

Het wordt na een tijdje wel een dure hobby, zelf werkte ik er al gauw een pot per dag doorheen.
Jammer dat mijn budget nu een stuk minder is, nu begin ik echt een beetje pappig te worden :(

ja teringduur. Ik ging op een gegeven moment zo'n 6 potten van dik 500gram per week gebruiken :eek: ik merkte wel echt veschil en als je de reclames bij de AH in de gaten houdt is het nog redelijk betaalbaar.

@Brison Klopt, er zijn veel leden die het gebruikt hebben en gebruiken. Werkt blijkbaar echt heel goed.
Hier nog zo eentje:
PwxhPL6.png

Vergeet geen foto te posten!!
Je moet het namelijk weg goed doen!

Zet die aas maar uit je hoofd. Prof carrière en anabolen lijkt me geen slim idee.
Weet niet hoe het met doping controles zit bij honkbal?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe dik moet je die pindakaas er op smeren?
En hoelang duurt het voor je vooruitgang ziet?
Ik hoef trouwens geen sixpack ik wil gewoon trots zijn op mijn lichaam en me fijn voelen.
Hier in Nederland worden er geen dopingscontrole bij honkbal gedaan. Dit is wel in Amerika.

ja teringduur. Ik ging op een gegeven moment zo'n 6 potten van dik 500gram per week gebruiken :eek: ik merkte wel echt veschil en als je de reclames bij de AH in de gaten houdt is het nog redelijk betaalbaar.
Zo dik hoeft nou ook weer niet hoor, bij mij werkte het gewoon prima met een dun laagje. Ongeveer 100 gram per keer gok ik. :o

Laat maar weten of het een beetje werkt, Bram. Vaak zie je al resultaat na enkele dagen.

• Topic Starter Topic Starter
Is er ergens nog een topic over?

ja, op het oude Dutchbodybuilding staan al die stickies maar sinds de verhuizing naar forum.bodybuilding.nl zijn ze druk bezig geweest met overzetten, ik weet niet of ze deze al hebben gedaan.
Zijn verloren gegaan geloof ik bij het verhuizen, net als veel andere stickies.

De kwaliteit van dbb is niet meer wat het geweest is, zonde dat al die waardevolle informatie verloren is gegaan.

man man man man man

Hoe dik moet je die pindakaas er op smeren?
En hoelang duurt het voor je vooruitgang ziet?
Ik hoef trouwens geen sixpack ik wil gewoon trots zijn op mijn lichaam en me fijn voelen.
Hier in Nederland worden er geen dopingscontrole bij honkbal gedaan. Dit is wel in Amerika.

Bij mij is mijn VP na 3 weken al 3% gedaald, zonder dat ik echt hard aan het cutten ben, dat is dus echt al mooie vooruitgang vind ik. Ik hoop de komende weken nog paar % te zakken.

Je moet een 'volle' laag op je buik smeren, niet overdreven dik ook (meningen verschillen hierover) maar ik vind het persoonlijk zonde om het te dik in te smeren.

Een goede cm is voldoende en dan blijft het betaalbaar.

Arme brammetje:aai:

Pindakaas zal idd beter voor jou werken dan anabolen, Bram. Anders probeer het eens een weekje? Upload even foto zodat we de dikte van de laag kunnen beoordelen.

Zijn verloren gegaan geloof ik bij het verhuizen, net als veel andere stickies.

De kwaliteit van dbb is niet meer wat het geweest is, zonde dat al die waardevolle informatie verloren is gegaan.

welke gebruikte jij? want ik had die met nootjes erin maar daar kreeg ik allemaal putjes van in mijn lichaam de volgende dag. Toen ben ik de gewone gaan gebruiken, dus die zonder nootjes, en nu heb ik dat niet maar ik merkte wel dat het minder snel ging. Of is dat mijn hoofd die me gek maakt?

Ik heb inderdaad gewoon de meest goedkope van de Aldi zonder nootjes. Iets minder gains maar amders wordt het te duur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven