Torsie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
extra spier is wel leuk maar heb je de sides wel voorover? Je zult in je off toch wat verliezen riskeer je dat om kaal te zijn?Damn, veel mensen in twijfel zo te zien...
Niet verwacht![]()
extra spier is wel leuk maar heb je de sides wel voorover? Je zult in je off toch wat verliezen riskeer je dat om kaal te zijn?
extra spier is wel leuk maar heb je de sides wel voorover? Je zult in je off toch wat verliezen riskeer je dat om kaal te zijn?

De side effects zullen wel mee vallen denk ik zo. Zal er ook aan liggen wat je precies pakt.
Verder kan uitslag en gyno een rol spelen. Maar volgens mij ben ik voor beide ook niet gevoelig, misschien gyno een klein beetje maar daar zou Nolvadex tegen moeten kunnen helpen.
Sowieso, het is niet dat het binnen 1 dag allemaal gebeurd. Als de side effects te erg zijn, stop ik er toch gewoon mee?
![]()
maar hoe kan je op voorhand weten of je gevoelig bent aan gyno?
Damn, veel mensen in twijfel zo te zien...
Niet verwacht![]()
Niks anti aas hoor, als ik kaal ben gaat de spuit er gelijk inMr. juicy luicy himself is nu anti aas geworden? Ik herinner me nog hele verhalen over al je kuurplannen lol.

Je had eigenlijk ook een 'misschien als ik ouder ben' voor de leden onder de 20 bij moeten voegen.