Fitness Seller

Anabolic-Androgen Steroids

Peiling Peiling Heb jij AAS gebruikt?

• Ja, heb er ook geen enkel spijt van

Stemmen: 48 18,1%
  • Ja, maar was er toch liever niet mee begonnen

Stemmen: 6 2,3%
  • Nee, maar ben wel aan het twijfelen

Stemmen: 100 37,7%
  • Nee, natural4ever

Stemmen: 111 41,9%

• Totaal stemmers
    265
Mijn doelen zijn goed te behalen zonder aas, vanwege de side effects en mijn normen en waarden zou ik 't nooit doen.

Ik zeg nooit nooit, ik ben persoonlijk gewoon erg geinteresseerd wat voor effect het op je lichaam heeft. Maar als ik het ooit zou willen doen, zorg ik wel dat is qua voeding en dergelijke perfect is.

Alles moet van te voren perfect zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
Damn, veel mensen in twijfel zo te zien...
Niet verwacht :D

of een kleinere penis;)
Bij mij kan er wel wat vanaf :cool:

• Topic Starter Topic Starter
extra spier is wel leuk maar heb je de sides wel voorover? Je zult in je off toch wat verliezen riskeer je dat om kaal te zijn?

De side effects zullen wel mee vallen denk ik zo. Zal er ook aan liggen wat je precies pakt.

Kaalheid ben ik niet zo bang voor. Heb gelezen dat dat ook voor een groot deel genetisch is... En aangezien mijn opa (85) en vader (52) allebei nog flink wat haren hebben, en ik zelf ook een aardige volle bos... Ben ik daar niet zo bang voor :D

Verder kan uitslag en gyno een rol spelen. Maar volgens mij ben ik voor beide ook niet gevoelig, misschien gyno een klein beetje maar daar zou Nolvadex tegen moeten kunnen helpen.

Sowieso, het is niet dat het binnen 1 dag allemaal gebeurd. Als de side effects te erg zijn, stop ik er toch gewoon mee?

Daarnaast zul je veel van je resultaten wel behouden lijkt mij zo. 'Tuurlijk val je wat af... Maar mijn steeffysiek is dan ook niet Jay Cutler o.i.d. ;)

De side effects zullen wel mee vallen denk ik zo. Zal er ook aan liggen wat je precies pakt.

Verder kan uitslag en gyno een rol spelen. Maar volgens mij ben ik voor beide ook niet gevoelig, misschien gyno een klein beetje maar daar zou Nolvadex tegen moeten kunnen helpen.

Sowieso, het is niet dat het binnen 1 dag allemaal gebeurd. Als de side effects te erg zijn, stop ik er toch gewoon mee?

;)

maar hoe kan je op voorhand weten of je gevoelig bent aan gyno?

Als ik zo in de aas sectie lees over kuurtjes en ik zie al die namen voorbij komen wat beter is en hoelang en hoeveel je dit en dat moet gebruiken denk ik, nee geen zin om eerst een hele studie aas te gaan volgen. En ik ga ook niet van iemand klakkeloos een kuurtje overnemen.

Verder waar haal je de aas, wie is betrouwbaar en krijg je ook daadwerkelijk wat je besteld? Ik heb geen connecties, dus ook geen idee.

En verder natuurlijk de gebruikelijke nadelen, en ik als hypergonder stel mijn gezondheid boven wat kg's die niet oneindig in je bezit zullen blijven.

Verder heb ik teveel ups en downs in mijn trainingsjaren, dus hoef ik er eigenlijk al niet over te denken. Het zal verspeelde energie zijn.

Ik kan gewoon door mijn werk geen vast schema in trainen of voeding samenstellen .

Ik moet veel te flexibel zijn en sport komt op de derde plaats .

Denk dat je moeilijk aan BB, krachttraining of misschien zelfs duursport kunt doen zonder te twijfelen, het brengt je toch verder en het is misschien als valsspelen (afhankelijk van je doelen), toch verleidelijk om te doen als het kan.

Persoonlijk vind ik niks mis met goede natural fysieken, die zijn efficient en allround atletische vermogens is toch ook wel mooi, over pure massa.

Maar als iemand er vol voor wil gaan met AAS heb ik daar ook niks op tegen. Het is dat halfbakken waar veel mensen denk ik een hekel aan hebben. AAS gebruiken en niet fatsoenlijk trainen en vreten dus het uit gemakzucht gebruiken, AAS gebruiken en erover liegen, enz.

Voor nu wil ik el naturel mijn PR latten (grote 3) zo hoog mogelijk leggen en kijken wat voor mij haalbaar is.

Damn, veel mensen in twijfel zo te zien...
Niet verwacht :D

Heb daar vooral op gestemd omdat de andere optie minder correct is. Ik zeg sowieso niet na een half jaar trainen dat ik er nooit aanga dus dan valt die optie af. Heb het ook nog niet gebruikt dus dan blijft dit als beste optie over.

Je had eigenlijk ook een 'misschien als ik ouder ben' voor de leden onder de 20 bij moeten voegen.

Ja en geen spijt van. Ik zou nu wel dingen anders willen doen, maar dat heeft te maken met het feit dat je in het begin aan het uitzoeken bent wat goed voor je werkt en waar je goed op reageerd. Dat kan je van tevoren gewoon niet weten.

Dus mijn advies, begin met één soort AAS tegelijk. Schrijf iedere dag alles op, gains/sides/voeding/training ect. Geen pillen slikken altijd meteen injeteren.

Gaat een vertekend beeld geven.

Soortgelijke topics

Reacties
262
Weergaven
24.052
Reacties
827
Weergaven
46.387
  • Gesloten
  • Sticky