MuscleMeat

Anabolic-Androgen Steroids

Peiling Peiling Heb jij AAS gebruikt?

• Ja, heb er ook geen enkel spijt van

Stemmen: 48 18,1%
  • Ja, maar was er toch liever niet mee begonnen

Stemmen: 6 2,3%
  • Nee, maar ben wel aan het twijfelen

Stemmen: 100 37,7%
  • Nee, natural4ever

Stemmen: 111 41,9%

• Totaal stemmers
    265
Voorlopig natural mischien in de toekomst :D

Zolang de gains natural nog goed zijn natural en misschien dat ik over een aantal jaar er anders tegen aan kijk maar voorlopig nog geen AAS.

ja geen spijt van.

en je moet pas AAS gebruiken als je aan je naturel max zit
sides worden erg overdreven...

Ik niet . Uit bang voor de spuit , bang voor de gezondheid . Of de sides nu overdreven zijn of niet , ze bestaan . Ze zijn al voorgevallen . Dat risico is iets wat ik niet wil nemen . Verder is het iets wat ik aan mijn naaste omgeving zou vertellen en ik ken een heleboel mensen die daar heel ongelukkig van zouden worden . Om nog maar te zwijgen over mijn ouders .

ja geen spijt van.

en je moet pas AAS gebruiken als je aan je naturel max zit
sides worden erg overdreven...

Inderdaad, heb op 750mg T E p/w gezeten, maar geen enkele last van acne, haargroei, gyno etc.. Wel paar andere kleine dingetjes ghehehe

Net begonnen met deze bezigheden maar toch een mening.
Ben niet tegen, mensen kunnen het gebruiken om welke redenen dan ook maar zelf zal ik het (zeg nooit nooit) naar alle waarschijnlijkheid nooit gebruiken. Dit is misschien ook omdat mijn huidige doelen gewoon zonder te bereiken zijn, aan de andere kant wil ik het met mijn eigen lichaam en haar stoffen bereiken zonder externe toevoegingen die van alles doen met je lichaam, als het er niet in zit, is het er niet zeg maar.

Nog geen spijt van al ben ik bang dat ik latere leeftijd de rekening pas krijg.

uhm, ik ben 17 en wou dit toevallig net kopen tot ik dit tegen kwam. heeft iemande een linkje met waarom wel/niet. ??

Oeps :$ , ik bedoelde EAS haha. heb er duidelijk nog te weinig verstand van dat ik de E en de A al doormekaar haal. Maar is EAS ook cheaten??

uhm, ik ben 17 en wou dit toevallig net kopen tot ik dit tegen kwam. heeft iemande een linkje met waarom wel/niet. ??

Oeps :$ , ik bedoelde EAS haha. heb er duidelijk nog te weinig verstand van dat ik de E en de A al doormekaar haal. Maar is EAS ook cheaten??

oh boy.. not sure if serious

Heb nee gestemd (4de) , maar ik twijfel niet om in de nabije toekomst het te doen. Misschien als ik 40-45+ ben en m'n testosteron is niet meer wat het geweest is dan zou ik een lichte kuur kunnen overwegen. Iets waarmee ik op m'n oude testosteron niveau zou komen.

blijf zoizo natural tot m'n 21e.. dat staat vast..

maar misschien daarna een keer het ligste kuurtje proberen.. dat kan nog wel vind ik :) winstrol ofzo..

natural4ever persoonlijk vind ik mensen die steroids gebruiken beetje door geslagen in bodybuilding maar iedereen kiest ze eigen weg

:roflol:

imagesCA79A8TE.jpg

natural4ever persoonlijk vind ik mensen die steroids gebruiken beetje door geslagen in bodybuilding maar iedereen kiest ze eigen weg
Mensen die dit zeggen héél voorbarig. Is soort van dikke nek opmerking van kijk mij beter zijn. Als jij jaren getraind hebt en plateau bereikt ga je jezelf mss toch ook willen pushen op deze manier. Velen starten met jouw attitude maar later... Zelf sta ik ook niet te springen om roids te gebruiken en ga ik ook zeker niet doen of korte of middellange termijn maar ik ga der ook geen domme opmerkingen over maken, er kan nog veel gebeuren.

heb op mijn 22'ste kleine kuur gedaan, veel gegaint en geen spijt van. Alleen wel wat sides waar ik niet echt blij mee ben.. maar dat lost wel op.

De meeste willen hier Natural4ever blijven vanwege de side-effects van AAS... of meer om het feit dat je jezelf kunt labelen dat je naturel bent?

Of is het meer een kwestie van normen en waarden?

Voor mij persoonlijk is t vooral dat ik me dan kan labelen als naturel.

Heb trouwens ook veel last van striae, dus als ik AAS zou gebruiken is me huid helemaal naar de t*fus, das de 2e reden wrm ik t niet zou gebruiken.

Ik blijf lekker naturel. Ben echter wel aan het twijfelen.

Graag zou ik eerst mensen willen ontmoeten die langere gebruikers ervaringen hebben en heel misschien zo een beetje in die wereld rollen.

Verder zou ik eerst kinderen willen. Dergelijke kuren wordt wel eens in verband gebracht met het afnemen van sperma kwaliteit.

Daarnaast ben ik nu 23 en zou volgens de meeste toch een hoge test productie moeten hebben atm.

Dus misschien in de verre toekomst, in ieder geval nog niet zolang ik lekker op obsessie voor voeding gain :D

Naturel4ever!

Soortgelijke topics

Reacties
262
Weergaven
24.052
Reacties
827
Weergaven
46.387
  • Gesloten
  • Sticky