bird
Cool Novice
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja geen spijt van.
en je moet pas AAS gebruiken als je aan je naturel max zit
sides worden erg overdreven...
uhm, ik ben 17 en wou dit toevallig net kopen tot ik dit tegen kwam. heeft iemande een linkje met waarom wel/niet. ??
Oeps :$ , ik bedoelde EAS haha. heb er duidelijk nog te weinig verstand van dat ik de E en de A al doormekaar haal. Maar is EAS ook cheaten??

uhm, ik ben 17 en wou dit toevallig net kopen tot ik dit tegen kwam. heeft iemande een linkje met waarom wel/niet. ??
Oeps :$ , ik bedoelde EAS haha. heb er duidelijk nog te weinig verstand van dat ik de E en de A al doormekaar haal. Maar is EAS ook cheaten??
Mensen die dit zeggen héél voorbarig. Is soort van dikke nek opmerking van kijk mij beter zijn. Als jij jaren getraind hebt en plateau bereikt ga je jezelf mss toch ook willen pushen op deze manier. Velen starten met jouw attitude maar later... Zelf sta ik ook niet te springen om roids te gebruiken en ga ik ook zeker niet doen of korte of middellange termijn maar ik ga der ook geen domme opmerkingen over maken, er kan nog veel gebeuren.natural4ever persoonlijk vind ik mensen die steroids gebruiken beetje door geslagen in bodybuilding maar iedereen kiest ze eigen weg
Tits?heb op mijn 22'ste kleine kuur gedaan, veel gegaint en geen spijt van. Alleen wel wat sides waar ik niet echt blij mee ben.. maar dat lost wel op.

De meeste willen hier Natural4ever blijven vanwege de side-effects van AAS... of meer om het feit dat je jezelf kunt labelen dat je naturel bent?
Of is het meer een kwestie van normen en waarden?