AndroidHealthClinic

Anabolics 2006

Tom1988

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
titel: Anabolics 2006
jaar:2006 (de rede waarom ik niet de 2007 versie heb gekocht: de prijs,, en vanwege het te kleine verschil)
auteur: William Llewellyn

prijs: ik heb er 39.95 voor betaald. mooi bedrag vond ik zelf, (wel hoog maar je hebt een erg dik boek van ongeveer al gauw 4.5 cm dik).

het boek:
Het boek gaat 100% over steroiden. Verwacht niets meer of minder.
Het boek heeft zowel: alle drugsprofielen als schema's en allerlei basis info voor anabole steroïden.
Het is een Hardcover met (ff kijken..) ruim 700 pagina's.
Er staan achterin mooie hoge resolutie plaatjes van echt alle steroïden soorten.
Als je ook 1 nieuwe hebt die er NIET in staat moest je die opsture en krijg je een exemplaar gratis, en komt de desbetreffende AS gelijk opgenome in het boek.
Engels geschreven.

mijn mening:
Vind het een erg mooi en leuk om te lezen boek..
Als ik ooit aan AS wil beginnen wil ik er alles over weten, en precies weten wat het is en wat het doet etc. In principe dus een soort expert erin worden. Zover je kan,, want met praktijk kom je toch het verste, maar wat ik dus het mooie van dit boek vind,, alle info ''voor'' t kuren kan je hieruit halen.
Het engels is ook geen probleem,, af en toe kom ik een word tegen dat ik nie begrijp, maar dat begrijp je later wel weer als je de rets van de zin leest.
Als je er dan nog niet uitkomt kan je altijd even in het woordenboek spieken.

Van elke steroïde is een ''profile'', daar kan je lezen wat het doet,, hoe de werking is,, wat de piek is,,, eigenlijk alles wat je moet weten over de desbetreffende drug.

De plaatjes zijn ook erg handig,, je hebt dan al een soort '' pre'' kennis van als je ooit het gaat kopen.

verder vind ik het echt een aanrader!

nog meer mensen die dit boek hebben ?

Op internet is er genoeg te vinden over steroiden.

Zoek ook zo`n boek maar moet wel nederlands zijn. Kan een dure vergissing worden als je het verkeerd begrijpt ;)

Een goed nl boek vind je toch niet;)

ik had een goed boek in het nederlands maar b enh em kwijt...was 1 van de eerste anabole boeken...wit met blauwe voorkant weet niet hoe die heettre k*tzooi

Dat was waarschijnlijk de World Anabolic Review. De laatste editie was die van 1996, dus inmiddels grotendeels verouderd.

Terug
Naar boven