AndroidHealthClinic

Anavar cut

  • Topic starter Marco
  • Startdatum
  • Reacties 103
  • Weergaven 5K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Maar aan de andere kant is afvallen een marathon, geen sprint. Dus het moet wel mentaal haalbaar blijven.
Niet iedereen heeft de mentale kracht om een die hard bodydildoing rijst & kip erryday schema te volgen.

Cheaten is niet erg zolang je maar zorgt dat je balans aan het eind van de week negatief genoeg is.
Je kan natuurlijk wel je cheatmeal veranderen met iets dat net zo lekker is en een stuk gezonder. Denk aan een stuk vlees + zoete aardappel patat.
 
Ik ga die cheatdagen schrappen. Zelf geef ik er niet zo veel om eigenlijk. het is vooral mijn vrouw en zoontje die 1x per week die frietjes willen.
Zelf eet ik net zo graag een biefstukje :)

ik eet tijdens de cut 1 x om de 2 weken frietjes. Enkel op het laatste schrap ik de frieten.

Als je gezellig met vrouw en zoontje frietjes wil eten kan het. Neem dan 1 frikandel minder ofzo. Beetje compenseren doorheen de dag.
 
Maar aan de andere kant is afvallen een marathon, geen sprint. Dus het moet wel mentaal haalbaar blijven.
Niet iedereen heeft de mentale kracht om een die hard bodydildoing rijst & kip erryday schema te volgen.


Wat dat betreft kan ik dat lang volhouden ( getuige de 20kg die er al af zijn ).
Kan erg hard zijn voor mezelf.
 
Wat dat betreft kan ik dat lang volhouden ( getuige de 20kg die er al af zijn ).
Kan erg hard zijn voor mezelf.

Er is ook nog steeds een gulden middenweg hee. Nu ja als je hard zijn voor jezelf totaal niet erg vind go for it. Niks mis mee.
 
Wat dat betreft kan ik dat lang volhouden ( getuige de 20kg die er al af zijn ).
Kan erg hard zijn voor mezelf.

Da's goed. Maar dan nog kan de boog niet altijd gespannen staan en moet je op z'n tijd ook ff genieten.
Zijn natuurlijk zat alternatieven die goed binnen je macro's passen als cheat meal.

Zelf maak ik dan eens een paar pannekoeken van XXL; https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/delicious-pancakes-oats-protein
Samen met wat pindakaas, super lekker.

https://musclemeat.nl/ heeft ook zat lekkere dingen om door je schema heen te gooien, of als cheat meal.
Voeding moet altijd lekker zijn, moet geen straf zijn om te eten, of je nou cut of bulkt.
Als je altijd lekker eet heb je sowieso nooit de behoefte aan cheat days.
 
Er is ook nog steeds een gulden middenweg hee. Nu ja als je hard zijn voor jezelf totaal niet erg vind go for it. Niks mis mee.


Nu zit ik echt in een dubio hoor.
Aan de ene kant wil ik natuurlijk zoveel mogelijk spieren bouwen en keihard trainen maar aan de andere kant ben ik absoluut nog niet happy als ik in de spiegel kijk.
Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond?

Ik heb een vakantie geboekt waar ik echt een beetje voor de dag wil kunnen komen in een speedo lol.
 
Vandaar ook dat je meteen naar de AAS wilt? :)

Anavar is dan wel de lichtste vorm :0
Ik kan er ook meteen wat spuiten inpompen maar daar pas ik voor.
 
Da's goed. Maar dan nog kan de boog niet altijd gespannen staan en moet je op z'n tijd ook ff genieten.
Zijn natuurlijk zat alternatieven die goed binnen je macro's passen als cheat meal.

Zelf maak ik dan eens een paar pannekoeken van XXL; https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/delicious-pancakes-oats-protein
Samen met wat pindakaas, super lekker.

https://musclemeat.nl/ heeft ook zat lekkere dingen om door je schema heen te gooien, of als cheat meal.
Voeding moet altijd lekker zijn, moet geen straf zijn om te eten, of je nou cut of bulked.
Als je altijd lekker eet heb je sowieso nooit de behoefte aan cheat days.


Jep beide sites staan bij mij favo's hahah
 
Nu zit ik echt in een dubio hoor.
Aan de ene kant wil ik natuurlijk zoveel mogelijk spieren bouwen en keihard trainen maar aan de andere kant ben ik absoluut nog niet happy als ik in de spiegel kijk.
Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond?

Ik heb een vakantie geboekt waar ik echt een beetje voor de dag wil kunnen komen in een speedo lol.

Ik denk dat je je speedo doel zou moeten laten varen. Deftige fysiek opbouwen duurt jaren.
 
Ik denk dat je je speedo doel zou moeten laten varen. Deftige fysiek opbouwen duurt jaren.

Ik snap dat er niet ineens 10kg spieren op zit maar wat minder vet zou al wonderen doen denk ik.
 
Speedo de kast in voor volgend jaar en eerst maar eens fatsoenlijk gaan eten en trainen.

Minder vet op je lijf doe je met je voeding... niet met een pilletje..
 
Ik snap dat er niet ineens 10kg spieren op zit maar wat minder vet zou al wonderen doen denk ik.

Als je dan toch persé niet wil afwijken van je speedo plan.

Minder vet is cutten. onder onderhoud blijven eten dan.
 
Als je dan toch persé niet wil afwijken van je speedo plan.

Minder vet is cutten. onder onderhoud blijven eten dan.


Hoe doe jij het?
Net voor zomer cutten en na de zomer bulken?
Of altijd hetzelfde?
 
Tja, je zou gewoon wat door kunnen cutten zodat er net wat meer definitie en abs te zien is (In hoeverre mogelijk gezien onderontwikkelde spieren) en dan gaan recompen tot na je vakantie.
Na je vakantie van recomp overgaan tot cleanbulk..
 
gedoemd te mislukken dit
 
gedoemd te mislukken dit


Waarom zo negatief? Ik eet goed en volg mijn trainingsschema perfect. Skip nooit en train echt hard.
Hoe zou jij het vinden als je altijd veel te dik was en eindelijk in de buurt komt van een beetje normaal fysiek?
Dan wil je toch eindelijk een keer tevreden zijn als je in de spiegel kijkt?

Ik denk met een kilo of 4 ,5 minder ziet het er al beter uit.
 
Hoe doe jij het?
Net voor zomer cutten en na de zomer bulken?
Of altijd hetzelfde?

Ik kijk nooit naar de tijd van het jaar. Ik cut en bulk wanneer ik het nodig vind aan de hand van de spiegel.
 
Waarom zo negatief? Ik eet goed en volg mijn trainingsschema perfect. Skip nooit en train echt hard.
Hoe zou jij het vinden als je altijd veel te dik was en eindelijk in de buurt komt van een beetje normaal fysiek?
Dan wil je toch eindelijk een keer tevreden zijn als je in de spiegel kijkt?

Ik denk met een kilo of 4 ,5 minder ziet het er al beter uit.

Als jij tevreden gaat zijn met 4 a 5 kg minder dan zou ik gewoon verder cutten. Iets anders zit er niet op dan.
 
Ik zou massa pakken, klein overschot hanteren en volgende zomer maar eens kijken naar een cut. Grote chest en rug is veel indrukwekkender dan een scharminkel met abs :cool:
 
Back
Naar boven