XXL Nutrition

Anavar en libido

Citeer mij eens waar ik zeg dat oestrogeen onnodig is :)

Ik citeer hier steroid.com

Je zinformatie laat het lijken alsof dat, als mensen die niet kuren SERMs gebruiken, zij daar geen effecten en dus ook geen negatieve effecten van zullen/kunnen ondervinden, maar dat klopt uiteraard niet.

Aangezien je wel meegeeft dat dat bij bodybuilders wel zo is vermoed ik dat je zelf wel weet dat dat wel zo is.

Ik wou gewoon een reactie uitlokken zodat de mensen die dit lezen weten dat het niet ok is om jezelf vol te stompen met SERMs. ;)

Om maar een idee te geven hoe "veilig" serm is

http://imgur.com/a/sCQ3p

Geen broscience en wordt maandenlang toegediend, terwijl dbbers het vr 4 weken pakken

Je zinformatie laat het lijken alsof dat, als mensen die niet kuren SERMs gebruiken, zij daar geen effecten en dus ook geen negatieve effecten van zullen/kunnen ondervinden, maar dat klopt uiteraard niet.

Aangezien je wel meegeeft dat dat bij bodybuilders wel zo is vermoed ik dat je zelf wel weet dat dat wel zo is.

Ik wou gewoon een reactie uitlokken zodat de mensen die dit lezen weten dat het niet ok is om jezelf vol te stompen met SERMs. ;)
Wat klopt niet? Een serm zoals clomid wordt tegenwoordig als HRT (25mg per dag) gebruikt bij bepaalde gevallen van hypogonadisme en voor zover ik weet, wordt in die onderzoeken geschreven dat het als veilig beschouwd wordt met geen of bijna geen bijwerkingen. Tamoxifen bij mannen, daar spreek ik mij niet over uit maar waarom zou je dat als man nemen als je weet dat clomid beter is en wel getest is op mannen.

Terug
Naar boven