MuscleMeat

Anavar kuur vrouwen afvallen en spieropbouw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor vrouwen hangen er gewoon veel meer risico's aan als je gaat kuren. Je bent bij lange na nog niet op een punt qua stats dat je het nodig zou moeten hebben om nog progressie te maken. Daarom is het ook vrij zeker te voorspellen dat als je het nu wel gaat gebruiken, je niks gaat zien aan progressie, maar wel side effects.
Anavar is ook geen afvalpil. Het is een steroide.
Herrezen uit de dood? :p

Doodse verveling op werk vooral haha. Ik was sinds een paar weken weer af en toe uit verveling aan het gluren op het forum terwijl ik op werk zat.
Ik ben tegenwoordig driekwart wielrenner, kwart bodybuilder :o
Begin binnenkort wel weer met een kuurtje. wie weet log ik wel.

Doodse verveling op werk vooral haha. Ik was sinds een paar weken weer af en toe uit verveling aan het gluren op het forum terwijl ik op werk zat.
Ik ben tegenwoordig driekwart wielrenner, kwart bodybuilder :o
Begin binnenkort wel weer met een kuurtje. wie weet log ik wel.
Leuke logs. had je altijd. :thumb: Beetje epo erbij.

Ik dacht dat dikkere mensen juist gezelliger waren :rolleyes:

Je mag tegengas geven maar vroeg hier om ervaringen van andere vrouwen dat die er zijn ben ik al van op de hoogte ik begin er niet voor niks mee.
Wat betreft voeding en training zit het goed dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Niemand heeft het hier over een magic pil die zijn werk doet zonder dat je inspanning hoeft te leveren. Het is combinatie van.. Nogmaals mijn vraag was gericht op de ervaren dames.
Bedankt voor je comment
Je mag hier vrij reageren zoals je kunt merken. Ik had helemaal niet zo'n tegengas hoeven te geven merk ik nu, je schrikt met je reacties genoeg andere vrouwen af als ik het zo lees. Jeeez louise je kan merken dat het VIVA forum gesloten is.

Mooi voorbeeldje van een dunning krugertje

De belastingcenten zullen wel weer jou kant op gaan.

It's mam!!!

Ook al wordt hier tegengas gegeven... ik heb geen mening en oordeel niet.
Je zegt info te hebben gehad via pm. In ieder geval voor jou goed dat je daarmee geholpen wordt. En dat meen ik want er zullen hier echt vrouwen zijn/meelezen die gebruiken of gebruikt hebben en hierin niet open kunnen en durven te zijn.
Hou alleen goed rekening met waar jij nu staat voor je wil gaan gebruiken en waar je tipgevers in de privé berichten stonden toen zij gingen gebruiken.

Ik noem maar iets. @Quadzilla* is begonnen op laag gewicht en zeer laag vet%. Dan kan anavar voor spieropbouw veel doen als je t goed aanpakt en iemand met verstand erover hebt die je begeleidt.
Met wat kilootjes overgewicht en hoog vet% zal je heel andere resultaten krijgen. Dus op dat punt vergelijken is lastig.
Dus mijn enige advies is hou daar rekening mee. Ervaring van iemand hoeft niets te zeggen voor jou. Zelfs niet als diegene ook een kilootje meer had voor t starten.

Mocht je wel starten. Ik denk dat velen best meer zouden willen weten en volgen ondanks een grote bek en advies t niet te doen. Een vrouw die var gebruikt heeft hier op t forum volgens mij nog nooit een log over afgemaakt met t resultaat.

...soms wordt het allemaal een beetje teveel...:( (en dan wordt je cranky)

Waar zie je staan dat het om een paar kilo’s verliezen gaat ik heb het over spieropbouw en afvallen. Dat gaat volgens mij altijd samen.
Bedankt voor je comment maar mijn vraag was gericht naar ervaren vrouwen.

Als moderator hoef je niet op alle berichten te reageren hè. Vooral wanneer er een vraag gericht is naar andere vrouwen... is maar een tip!
Anabolen zijn gemaakt voor spier opbouw, Met meer spier verbrand je meer energie (kcal) ik weet niet waar jij jou kennis vandaan hebt maar je zit totaal verkeerd. Wil je afvallen moet je al gauw gaan kijken naar t3 clen of DNP maar dat zijn dingen die zeker afteraden zijn voor iemand zoals jou.

Anabolen zijn gemaakt voor spier opbouw, Met meer spier verbrand je meer energie (kcal) ik weet niet waar jij jou kennis vandaan hebt maar je zit totaal verkeerd. Wil je afvallen moet je al gauw gaan kijken naar t3 clen of DNP maar dat zijn dingen die zeker afteraden zijn voor iemand zoals jou.
Ik weet niet waar je jouw kennis vandaan hebt maar je kan alle T3, clen en DNP nemen wat je wilt maar zonder calorietekort wordt er helemaal niets verbrandt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven