XXL Nutrition

Anavar kuur vrouwen afvallen en spieropbouw

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet waar je jouw kennis vandaan hebt maar je kan alle T3, clen en DNP nemen wat je wilt maar zonder calorietekort wordt er helemaal niets verbrandt.
Als je niet afvalt dan neem je te weinig t3 en clen.. dat ligt niet aan voeding. Dacht dat dat wel bekend was inmiddels
 
En ik maar denken dat met Chinese supplementen alles makkelijk zou zijn.
 
Ik weet niet waar je jouw kennis vandaan hebt maar je kan alle T3, clen en DNP nemen wat je wilt maar zonder calorietekort wordt er helemaal niets verbrandt.
Je lichaam verbrandt altijd energie, alleen niet altijd meer dan dat je tot je neemt.
 
Hai allemaal,
ik ben nieuw hier ik ben al geruime tijd bezig met afvallen en trainen. Ben inmiddels 12 kg afgevallen en blijf nu al zeker 1 maand hangen doe niks anders dan voorheen. Weeg nog steeds te veel. Nou wil ik beginnen met Anavar om extra boost te geven bij het trainen om spieren te kweken en meer af te vallen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik lees op veel sites dat je direct kunt beginnen met 10 mg per dag? (I’Moet je dat dan verdelen over de dag? 3x per dag (wordt lastig een pil in 3 gelijke stukken te verdelen) ?

ben benieuwd of er andere vrouwen zijn die Anavar gebruikt hebben met hetzelfde doel en wat de ervaringen zijn.
Weer zo iemand met zo'n laag IQ, ik hoop niet dat jij jezelf voortplant
 

Never Mind I Give Up GIF
 
En de topic starter is inmiddels succesvol weggepest...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven