Fitness Seller

Anavar kuur!!!!!!!!!

Cut of bulk, maakt niet uit.
Ik doelde op het brood, probeer dat te vervangen door iets anders.
Brood zou ik in de cut inderdaad ook vermijden. Brood kun je vervangen door bijvoorbeeld rijstewafels.

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Kwark zou ik ook laten vallen in een cut dieet (zo min mogelijk melkproducten). De eiwitten die je dan mist kun vervangen door bijvoorbeeld kipfilet op je rijstwafels.

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

Maar spiermassa aankomen en tegelijkertijd gaan cutten gaat niet werken. Toch zeker niet met Anavar. Het is het een of het ander.

• Topic Starter Topic Starter
Brood zou ik in de cut inderdaad ook vermijden. Brood kun je vervangen door bijvoorbeeld rijstewafels.

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Kwark zou ik ook laten vallen in een cut dieet (zo min mogelijk melkproducten). De eiwitten die je dan mist kun vervangen door bijvoorbeeld kipfilet op je rijstwafels.

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

Maar spiermassa aankomen en tegelijkertijd gaan cutten gaat niet werken. Toch zeker niet met Anavar. Het is het een of het ander.

Oke, maar in 100 gram rijstwafels zitten evenveel koolhydraten als in brood?

Mij gaat het erom dat ik mn spieren kan vergroten, zelfs in de cut. Vandaar dat ik gebruik wil maken van Anavar.

@ GruX, dit is niet verboden. Alcohol daarentegen wel.

Dit is mijn voedingsschema. Onderhoud is 3100 kcal. Zal ik koolhydraten nog verder verlagen? Door bijv brood te vervangen door een salade

Ik moet constateren dat jij een leugenaar bent wat ook een zonde is!! Mijn collega gesproken en die vertelde mij dat dit net zo goed 'verboden' is...

Maar het is ook maar hoe je de oude boeken leest...

Volgens mij heeft het er mee te maken dat alcohol bedwelmend werkt en daardoor verboden is. En hoeft geen geloof te aanbidden om te weten dat alcohol bij misbruik behoorlijk wat leed kan veroorzaken.

Anavar veroorzaakt bij misbruik alleen maar extra gains wil je zeggen? Anavar valt toch gewoon onder drugs lijkt me.

Met name door de hepatotoxiciteit van orale steroiden lijkt het me ontzettend haram.

Anavar veroorzaakt bij misbruik alleen maar extra gains wil je zeggen? Anavar valt toch gewoon onder drugs lijkt me.
Waar heb ik iets geschreven over misbruik van Anavar? Grappig dat sommige mensen dingen lezen die iemand helemaal niet geschreven heeft.
Ik heb wel geschreven dat alcohol door misbruik voor behoorlijk wat leed kan zorgen. En dan doel ik op het leed wat je andere aan kunt doen (verkeersongeval door dronkenschap, agressie in het uitgaansleven etc.).

waarom brood vervangen voor rijstwafels? zie de logica hier niet echt van.

Waar heb ik iets geschreven over misbruik van Anavar? Grappig dat sommige mensen dingen lezen die iemand helemaal niet geschreven heeft.
Ik heb wel geschreven dat alcohol door misbruik voor behoorlijk wat leed kan zorgen. En dan doel ik op het leed wat je andere aan kunt doen (verkeersongeval door dronkenschap, agressie in het uitgaansleven etc.).
Zeg maar analoog aan hoe de koran voor behoorlijk wat leed zorgt.

hahaha, tja... ik geef je daar een punt. wat hij moet weten is datti gewoon maar zijn vasten tijd normaal moet doen en daarna een knal kuur pakke test winny :P (not srs). ik denk dat onderscheid tussen aas en alcohol/drugs niet zo groot is... ze doen allemaal dingen met je die je wsss van nature niet zou onder vinden dus in een zekere zin kan je zeggen dat aas gewoon haram is. maar goed ieder zijn ding toch.

• Topic Starter Topic Starter

Wat voor leed dan? Ben jij ook zo'n Wilders aanhangertje met het IQ van een visstick die de kudde volgt? Als je niet weet wat er in de Koran geschreven staat, houdt er dan ook je mond over vriendelijke vriend...

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Cut of bulk, maakt niet uit.
Ik doelde op het brood, probeer dat te vervangen door iets anders.

Wat is het verschil tussen brood en rijstwafels dan? Ze bevatten beiden evenveel KH?

Haha zeggen dat iemand als een visstick de kudde volgt en zelf half leven volgens 1 van de domste boeken ooit geschreven :') Maar wel alleen op de momenten dat het je uitkomt.

En in brood zit veel zout > onregelmatige zout inname = meer vocht.

Citaat:
Origineel gepost door GetXXL [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat voor leed dan? Ben jij ook zo'n Wilders aanhangertje met het IQ van een visstick die de kudde volgt? Als je niet weet wat er in de Koran geschreven staat, houdt er dan ook je mond over vriendelijke vriend...

Geen televisie/krant etc.?, waarop te zien is wat voor een ellende zich in de Wereld allemaal afspeelt onder het mom van het geloof waabij de Islam gebaseerd op de Koran bij veren de hoofdprijs verdiend..!

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Wat is het verschil tussen brood en rijstwafels dan? Ze bevatten beiden evenveel KH?

Er is meer dan enkel KH, Zout even gemakshalve vergeten?

David-Tennant-Virgin-Media-AD-Popcorn-Gif.gif

Ik ben bij Surah Al-'A`raf, hoofdstuk 7 aangekomen.

I kid you not, in ieder hoofdstuk word wel aandacht besteed aan ongelovigen en de straf die hen staat te wachten. Echter, aan het begin van het eerste hoofdstuk(Surat), Al-Fātiĥah staat en ik citeer: 'In the name of Allah, the Entirely Merciful, the Especially Merciful. Ik vind het vooruitzicht op hellevuur niet bepaald merciful:o

Maarja, whatever floats your boat.

Ik zou anavar nog even achterwege laten, je hebt er een te hoog verwachtingspatroon van en daarnaast is je vet% te hoog om er significant iets van te merken. Je kunt beter naturel nog even door cutten en tijdens je vasten aan de var om je verliezen te beperken. Om je vervolgens helemaal vol te stauwen met zoete troep:p

Maar goed dat Allah niet op DBB zit als hij sommige reacties hier zou lezen... :eek:

Terug
Naar boven