Fitness Seller

Anavar kuur!!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Dat terroristen aanslagen plegen is niet gebaseerd op de Koran of de Islam. De islam staat terrorisme niet toe en toont geen enkele vorm van tolerantie jegens terrorisme. Het is voor een moslim helemaal niet toegestaan om een andere moslim te vermoorden of iets anders aan te doen. Voor een moslim is het wel toegestaan en ENKEL en ALLEEN een ongelovige iets aan te doen, als diegene JOU (een moslim) aanvalt.

Tevens: de koran laat ons weten dat het onterecht doden van een enkele persoon, gelijk staat aan het vernietigen van de gehele mensheid (Maidah, 5:32)

Of denken jullie dat terroristen wel de hemel in komen?

En nu on-topic aub.

Dat terroristen aanslagen plegen is niet gebaseerd op de Koran of de Islam. De islam staat terrorisme niet toe en toont geen enkele vorm van tolerantie jegens terrorisme. Het is voor een moslim helemaal niet toegestaan om een andere moslim te vermoorden of iets anders aan te doen. Voor een moslim is het wel toegestaan en ENKEL en ALLEEN een ongelovige iets aan te doen, als diegene JOU (een moslim) aanvalt.

Tevens: de koran laat ons weten dat het onterecht doden van een enkele persoon, gelijk staat aan het vernietigen van de gehele mensheid (Maidah, 5:32)

Of denken jullie dat terroristen wel de hemel in komen?
Denken ze zelf wel, want ze zien zichzelf als martelaar. En als martelaar is het gerechtvaardigd.

Fight those who believe not in Allah nor the Last Day, nor hold that forbidden which hath been forbidden by Allah and His Messenger, nor acknowledge the religion of Truth, (even if they are) of the People of the Book, until they pay the Jizya with willing submission, and feel themselves subdued.
:(
And when We wish to destroy a town, We send Our commandment to the people of it who lead easy lives, but they transgress therein; thus the word proves true against it, so We destroy it with utter destruction.

GetXXL, ben je nog hier Allahverdomme!! Met jouw visstick IQ!!
Ga toch jouw kudde volgen, vieze Wilders aanhangwagen!!

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat voor leed dan? Ben jij ook zo'n Wilders aanhangertje met het IQ van een visstick die de kudde volgt? Als je niet weet wat er in de Koran geschreven staat, houdt er dan ook je mond over vriendelijke vriend...

Over kuddegedrag gesproken.......ramadan is de grootste voorbeeld ervan ;)

image.png

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Vind het wel echt jammer van zulke bodybuilders..... Lichaam zit vol, maar de hersenen leeg....

GetXXL en iq van een goudvis? :roflol:

Pik, bekijk de begippenlijst van hem eens. ;)

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Vind het wel echt jammer van zulke bodybuilders (GetXXL)..... Lichaam zit vol, maar de hersenen leeg
Jou een pak rammel geven als je voor me staat, maarja daar zijn die brede mannetjes van tegenwoordig te bang voor....

en dat van iemand die een Topic start met de volgende vragen

Anavar kuur!!!!!!!!!
Beste heren,

Ik wil beginnen met een Anavar kuur
Ik ben 1.85 en weeg 83 kilo en ik schat mn vetpercentage op 16% heb nog wel beetje vet rondom me buik... Heb daarbij nog een aantal vragen:

• Is er een nakuur nodig?
  • Blijft het resultaat lang zichtbaar?
  • Is het handig als ik het nu neem, en in de maand juli aan de ramadan meedoe? IF?

Ik hoor het wel.

Bedankt allen.

Gr Michael van Persie
Laatst aangepast door EricR : Gisteren om 10:27

Mijn god, zon gast had zich hier in Real-life niet meer in de GYM kunnen vertonen van schaamte als immer terugkerend pispaal om zich zo verbaal/dom te laten gaan, maar gelukkig is er nog altijd internet waar deze onnozel-Cybor-ridders lekker hun gang kunnen blijven gaan om hun zelfvertrouwen in hun eigen trieste wereld een boost te kunnen geven.

Laatst bewerkt:
en dat van iemand die een Topic start met de volgende vragen

Anavar kuur!!!!!!!!!
Beste heren,

Ik wil beginnen met een Anavar kuur
Ik ben 1.85 en weeg 83 kilo en ik schat mn vetpercentage op 16% heb nog wel beetje vet rondom me buik... Heb daarbij nog een aantal vragen:

• Is er een nakuur nodig?
  • Blijft het resultaat lang zichtbaar?
  • Is het handig als ik het nu neem, en in de maand juli aan de ramadan meedoe? IF?

Ik hoor het wel.

Bedankt allen.

Gr Michael van Persie
Laatst aangepast door EricR : Gisteren om 10:27

Mijn god, zon gast had zich hier in Real-life niet meer in de GYM kunnen vertonen van schaamte als immer terugkerend pispaal om zich zo verbaal/dom te laten gaan, maar gelukkig is er nog altijd internet waar deze onnozel-Cybor-ridders lekker hun gang kunnen blijven gaan om hun zelfvertrouwen in hun eigen trieste wereld een boost te kunnen geven.

Helaas voor jou zegt gewicht en lengte etc niks vriendelijke vriend. Kan je genoeg voorbeelden geven en heb regelmatig gasten aangepakt die jij bedoelt.

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=fgOEvkG2H1s

Jou een pak rammel geven als je voor me staat, maarja daar zijn die brede mannetjes van tegenwoordig te bang voor.

Ga er niet op in, het zijn gewoon een stel hersenloze ongelovigen. Wij zullen het laatst lachen want zij zullen eeuwig branden in de hel.

Waarom haal je opeens terroristen er bij. Had ik de vraag maar niet gesteld. Maar je bent wel een flink mannetje om alle gespierde mensen dom te noemen. Dus dan doe je precies wat je andere verwijt!! Koran, bijbel en alle andere shit zijn gewoon net als de fabeltjeskrant verzonnen door de mens. Buiten dat respecteer ik een ieder die geloof in iets heeft.

Geloof is de meest idiote uitvinding ooit

Terug
Naar boven