- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas voor jou zegt gewicht en lengte etc niks vriendelijke vriend. Kan je genoeg voorbeelden geven en heb regelmatig gasten aangepakt die jij bedoelt.
---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ---------
De reactie van jouw is NOT what i wanted to point out in mijn schrijven en we hoeven ook geen lievertjes te zijn, gezien dit geen dating club/forum is en ik ben vaak ook niet de makkelijkste, maar om members als GetXXL zo weg te zetten met zoveel solide posts, waarbij iedereen die echt serieus mijn zijn sport bezig is op dit forum wel eens een of meerdere betoogs van heeft gelezen, waarbij hij/zij echt wel zijn voordeel mee kan doen, met zoveel onderbouwde kennis en achter liggende gedachte verbaasd mij hoe jij hierop ageert.
Wat is hij dan? Een god die aanboden moet worden? Zoals ik al zei, ik ben voor niemand bang. Ik ben ook serieus met mijn geloof bezig, mag hij dat dan belachelijk maken?
Eer en respect liggen dicht bij elkaar. Zodra je mijn eer aantast, heb je een probleem met me. Simpel is dat.
Ga er niet op in, het zijn gewoon een stel hersenloze ongelovigen. Wij zullen het laatst lachen want zij zullen eeuwig branden in de hel.
Dit

Willen we meeer of minder .....
Anavar only kuurtjes ??!!
Zon lekkere droge opmerkingen op de vroege morgen maken mijn dag startend met een smile ...Ik heb het nog nooit zo vijandig gezien hier. Misschien omdat ik nooit in de AAS sectie kijk. Die jongen stelt gewoon een vraag. En hoewel het antwoord behoorlijk voor de hand ligt, kan je hem en zijn geloof gewoon respecteren. Hetzelfde geldt voor de ts. Dat iemand jouw en je geloof belachelijk maakt geeft jouw niet het recht zo'n beledigende en generaliserende stelling neer te zetten. DOE EVEN NORMAAL ALLEMAAL!