AndroidHealthClinic

Anavar log

Whey protein digests quickly whereas casein gelatinizes for slower, more prolonged digestion with less of an insulin spike. As a consequence, casein is most effective for feeding the body over the fasting period of sleep.

• Topic Starter Topic Starter
Whey protein digests quickly whereas casein gelatinizes for slower, more prolonged digestion with less of an insulin spike. As a consequence, casein is most effective for feeding the body over the fasting period of sleep.

Ja, dat wist ik al maar ik zie niet waarom caseine hierdoor minder moet zijn. Het is zeker niets voor direckt na de training, maar zo'n caseine pudding eens tussendoor of voor het gaan slapen is toch echt niets mis mee, hoor! Als je maar op let dat je ook de snelle eiwitten op zijn tijd binnen krijgt. Heb je jouw voeding op oorde dan is dit prima. De choco pudding was ook niet gedacht om alle maaltijden hierdoor te vervangen, ook zou ik dit graag willen :D

Dan is het goed :D

1. Week

Zo, nu zit de eerste week erop. Even een samevatting van hoe dit is gegaan.
Allereerst: Ik voel me prima. Af en toe kwam er wat hoofdpijn bij maar deze verdween zodra ik veel water dronk.
Ik zie nog niet uit als een Gremlin:p. Stem normaal, haren normaal, alles normaal tot nu toe.

Mijn lichaamsgewicht is binnen deze week constant het zelfde gebleven. En toch zijn er al kleine veranderingen zichtbaar. De venen aan de armen komen er al wat meer uit. Het laatst vroeg iemand aan mij of ik sportcoach ben. Nou, ik train al sinds meer dan 10 jaar, maar dit had tot nu toe nog niemand aan mij gevraagd. Er blijken dus vernaderingen zichtbaar te worden.:D

De laatste twee dagen ben ik wat prikkelbaar. Van rustdagen word ik bijna gek!
Training gaat super en steeds makkelijker.

Ik ben nu ook trotse eigenaar van een pillensnijder. Mack: Thanx!

Enne wie zich afvraagd waarom ik af en toe een beetje krom schrijf: Duitse!

Zo, binnenkort dan berichten over de tweede week!:cool:

Jetzt geht's los! :D

Bijna 2e week

Gisteren weer getraind, nou, niet normaal!
Ondanks dat ik erg moe was (niet van de var) heb ik getraind als nooit eerder! Mijn kracht kende gevoelsmatig geen einde en ik kon lekker knallen.:eek:
Mijn spieren waren tijdens mijn training zo opgeblazen, heb ik nog nooit mee gemaakt! Jammer dat dit al gauw na mijn training weer weg was :(
Ik voel me nog steeds goed, geen last van bijwerkingen. Maar ik voel me qua kracht als een beer! Good feeling!:cool:
Ik ben heel benieuwd wat ik van de komende weken mag verwachten!

Goed om te horen, dus veel PR's?

Goed om te horen, dus veel PR's?

O mack10, nu komt de Duitse hoor, waar staat PR's voor?:o Prestaties of proteines? Ha, toegegeven, het kan allebij!:rolleyes:
Qua prestatie: ik kon makkelijker trainen en mijn spieren voelden tijdens het training anders aan. Zo als ging ik echt nog het laatste spierwefsel stimuleren. Heel goed gevoel!
Qua proteines: Heel veel! Mijn spiertjes hebben voeding nodig!

Personal records

3. Week

Weer eens tijd voor een update. Omdat het tot nu toe zo goed ging en ik helemaal geen last van bijwerkingen heb, ben ik afgelopen dinsdag op 15mg per dag omhoog gegaan. 10mg 's ochtends en 5mg 's avonds.
Sinds ik op 15mg zit ben ik alleen nog aan het springen en dansen, heel gek. Ik voel me super, ben in een buitengewoon goede (bijna euforische) stemming, ik ontplof bijna van de energie en moet trainen trainen trainen.
Ik ben al 1kg aangekomen maar zo te zien niet in vet. Ik verheug me op de komende weken. :D
Verder omhoog ga ik met de dosering niet maar wil wel de komende 6 weken hiermee doorgaan, als er geen bijwerkingen optreden.

Dat gaat goed dus op anavar, we houden je in de gaten met je log.

weet je je VP?

Hoi mack10, vp is om 0,5% gedaald. Niet echt veel maar wel wat.
Maar visueel is er wel al wat meer te zien. Ziet alles al wat strakker uit. Ik ga komende week weer meten.

Maar alleen het gevoel al, whoohoo!!! :cool:

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 13:05 ----------

Dat gaat goed dus op anavar, we houden je in de gaten met je log.

Hoi corbonfibre! Dank je, leuk om te weten dat mensen mijn log volgen.
Ja, ik was zo onzeker of ik hier echt aan wilde beginnen. Maar even eerlijk, had ik eerder geweten dat dit zo uit gaat pakken had ik hier veel eerder voor gekozen. Als ik bedenk wat ik me met Alpha-x, Natural Sterol etc. allemaal heb aangedaan (en mijn centjes), zonder ook maar wat effect te hebben....:(
Maar goed, misschien pakt het bij iemand anders weer heel anders uit, maar bij mij werkt dat spul echt geweldig. Ik blijf posten!;)

Leuke log om te lezen. Goede afwegingen gemaakt voor aanvang van de kuur en ja, ik kan me zo goed voorstellen dat je achteraf het eerder had moeten doen. Succes met de rest van je kuur. Ik volg :)

Vraagje

Nu zit de eerste maand erop en trainen gaat lekker. Qua spieren super ontwikkelingen tot nu toe ben ik zeer tevreden. Maar sinds een week heb een rare bijwerking. In plaats van mijn menstruatie krijg ik nu langdurige zwakke bloedingen. Dit is zo niet echt fijn. Nu hebben de mannen hier zeker minder persoonlijke ervaring mee maar misschien toch wel wat expertise wat ik nu het beste kan doen. Ik zit nu sinds twee weken op 15mg per dag.
Dosis weer op 10mg verlagen om dit weer onder controle te krijgen of omhoog?
Graag even jullie hulp hierbij ook is dit een wat apart onderwerp :rolleyes:

je wordt niet meer ongesteld?

je hebt door die ana een disbalans in je hormoon systeem.
Maar ik heb zelf hier geen ervaring mee.
Dani van dit forum herft ook ana gebruikt, anders haar ff PM sturen.

Terug
Naar boven