MuscleMeat

Anavar log

never mind...

Nou ja, het blijft gewoon maar dagen lang (veel langer dan normaal) zwak bloeden zonder dat er een einde aan komt maar zeker helemaal niet als normaal.

Logisch, door het gebruik van mannelijke hormonen, kan je klachten geven bij bijvoorbeeld de menstruatie.

Meestal pas in de menopauze krijgen vrouwen hier last van (oestrogeen daalt, testosteron steekt meer de kop op)... en vrouwen krijgen last van opvliegers, problemen met de menstruatie, meer donkere gezichtsbeharing etc. Iets wat ook gebeurd als een vrouw AAS gaat gebruiken.

Ik volg je :) Zoals ik in PM schreef, spotting is een veel gehoorde bijwerking. Hou het even in de gaten en wees geduldig. Ik zou de huidige dosering even aanhouden, zeker als je er verder zo lekker op reageert.

• Topic Starter Topic Starter
Ik volg je :) Zoals ik in PM schreef, spotting is een veel gehoorde bijwerking. Hou het even in de gaten en wees geduldig. Ik zou de huidige dosering even aanhouden, zeker als je er verder zo lekker op reageert.

Super Dani! Dank je wel voor je pm! Hier had ik echt wat aan!:)

Kan ook zijn doordat je lager in bodyfat gaat en hoger in massa. Heb dat nog wel eens gehoord. Ook zonder aas.

Laatst bewerkt:
je hele cyclus als vrouw gaat op de kop staan als je laag in VP komt.

Maar voor de rest weet ik daar het fijne niet van af.

Ik ga dit ook proberen te volgen. Heb zelf begin dit jaar ook een Anna kuurtje gedaan en daar veel winst mee geboekt, wel in combinatie met keihard trainen en een voedingsschema!
Ben van 62 naar 67kilo gegaan en mijn vetp. ging met 2% omlaag.
Erna natuurlijk goed door blijven trainen alleen een wat mindere periode gehad waardoor ik wel weer wat verlies geboekt heb.
Drie weken geleden met Winstrol gestart maar dit voelde echt helemaal niet goed, vandaar besloten om als alles goed gaat, maandag te starten met een Anna kuur van 8 weken, 5mg smorgens en 5 mg savonds. Ik moet nog kijken of ik dit plan ook door ga zetten.

@ whoohoo: veel succes, hoop dat je vooruitgang boekt!!

Update?

Update

Trainen gaat super. Ik ben nu van 62 stabiel op 64,5kg omhoog en mijn vp is om 1,5% omlaag. Geweldig. Ik ben wel van 15mg weer terug naar 10mg gegaan en het was direct afgelopen met de bijwerking (spotting). Mooi! Ik ga nog tot de komende week door. Omdat ik 1 oktober voor drie weken met vakantie ga wil ik mijn lichaam voldoende tijd geven weer in balans te komen (qua hormonen). Maar het volgende kuurtje staat al voor vanaf november. De winst is ongelofelijk MAAR: het gaat niet van zelf. Goed voedingspatroon en hard trainen horen er echt bij.

Dus ter conclusie: Anavar is voor mij een super middel en echt wat, waar ik wat aan heb. Meer spieren, droger en ook mentaal een goed gevoel. :cool:
Het is niet zo dat ik iedereen wil aanraden om dit te gebruiken, wij hebben het hier toch over ASS, maar als je net als ik al jaren diverse legale middelen neemd, denk er dan wel goed over na. Al die middelen zijn ook niet bepaald goed voor je lijf en serieus: het helpt niet (ik bedoel deze natural sterol dingen). Anavar voelde niet als een zwaar impact op mijn lijf en heeft mij binnen kortste tijd de resultaten gebracht, die ik graag wilde hebben.

Ik dank jullie allemaal voor het volgen van mijn log en de goede input! Ik ga in november weer en log bijhouden! Dus misschien tot de volgende keer zo jullie willen! Iedereen veel plezier en succes met het trainen!:)

Weet je wel wat er gebeurd als je stopt? ;)

Oh ja, pics? :D

Verder helemaal geen bijwerkingen qua vermannelijking gehad? Kriebel in de keel, haargroei, etc.?

Bijwerkingen

Stoppen ging goed, bijwerkingen waren direct afgelopen. Ik train verder al een beer :cool:.

Nee, geen andere bijwerkingen gehad. Maar de volgende keer blijf ik toch een dosis van 10mg per dag aanhouden. Heb het gevoel dat 15mg voor me net op de grans van "te veel" lag.

Terug
Naar boven