MuscleMeat

Ander ontbijt

• Topic Starter Topic Starter
Okey dus ik kan dat ontbijd gwn vervangen met yoghurt
En die rozijnen en havermout volledig wegschrapen ?

Okey dus ik kan dat ontbijd gwn vervangen met yoghurt
En die rozijnen en havermout volledig wegschrapen ?

Yep, de rest kan je ook later nemen, no problem. Je zal ws alleen wat langer een beetje vet verbranden voor energie de eerste paar uur.
Sta je werkelijk op 12%bf of iets hoger of lager?

Joh, @carlos00, het is een kwestie van tijd voordat diëten net zo makkelijk wordt als schrijven.

:o

Lekker ontbijtje
kwark (halve bak) + schep eiwit + 2 scheppen havermout + pompoenpitten + zonnebloempitten + cacaopoeder + kaneel.
Stevige hap maar zo klaar :D

Al ontbijt je met een hamburger en aardappelen. Ik ontbijt regelmatig niet. Als je over de hele dag maar voldoende macro's (en micro's) krijgt.

Yep, de rest kan je ook later nemen, no problem. Je zal ws alleen wat langer een beetje vet verbranden voor energie de eerste paar uur.
Sta je werkelijk op 12%bf of iets hoger of lager?
Het is al even geleden dat ik op 12 stond ik sta nu tegen de 20 ofzo ik zal tegen maart beginne met trg scherp te staan

Het is al even geleden dat ik op 12 stond ik sta nu tegen de 20 ofzo ik zal tegen maart beginne met trg scherp te staan
Ah owkee,
dan zal yoghurt met een klein beetje whey sowieso goed zijn als ontbijt.
Gewoon volle yoghurt, of volle kwark. Pas later je andere dingen eten zoals brinta, havermout, banaan enz.
Eventueel ook omega3 of visolie naast je ontbijt innemen.

Ah owkee,
dan zal yoghurt met een klein beetje whey sowieso goed zijn als ontbijt.
Gewoon volle yoghurt, of volle kwark. Pas later je andere dingen eten zoals brinta, havermout, banaan enz.
Eventueel ook omega3 of visolie naast je ontbijt innemen.

Ik zal tussen de 250/500 gram volle yoghurt eten als ontbijd bedankt voor alle tips iedereen x

Terug
Naar boven