XXL Nutrition

Andere bicep is groter

Anoniem_88

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
543
Mijn andere Bicep is groter dan de andere, jullie hoefen me niet te vertelle waarom dat zo is:D
Maar mijn vraag is hoe lang duurt het ongeveer voordat ze gelijk worden? en moet je daar nog iets voor doen door je linkerarm ( bij mIj ) meer te traine???

wat denk je nu zelf? hoe kan iemand anders nou in godsnaam jouw vertellen hoe lang dat gaat duren.
meer trainen heeft geen zin. ik zou de ene wat zwaarder pakken als de ander. bijv met concentration curls.

mij mag je wel vertellen hoe dat komt..

haha idd mij ook, pak je soms telkens 2 verschillende gewichten ofzo

kan gebeuren doordat hij zn ene arm beter houdt bij oefeningen dan de ander.

niet zoveel om geven, trekt vanzelf bij.
gewoon zoals shutterspeed al zei, ene ff keertje zwaarder traine als de ander.

ach gossie...kusje dr op?

Misschien moet je je breezah eens vast houden in je andere hand.

hij heeft wel een brEzaH NiCk :D

Zit die jongen niet zo te pesten, kerel gewoon wat meer rukken met je andere hand.

:roflol: nee man dat zijn teveel reps, train je alleen op spieruithoudingsvermogen niet meer op massa.

Ik heb het probleem andersom
Ik ben rechts maar links is dikker, zit vooral in de triceps
overhead extension 19Kg links 9 reps rechts 3
Word er niet vrolijk van

ach zo lang je niet die vent op je avatar bent zou ik me niet al te druk maken. :p

Mijn andere Bicep is groter dan de andere, jullie hoefen me niet te vertelle waarom dat zo is:D
Maar mijn vraag is hoe lang duurt het ongeveer voordat ze gelijk worden? en moet je daar nog iets voor doen door je linkerarm ( bij mIj ) meer te traine???

Gewoon beide kanten met zelfde gewichten trainen. Dat trekt wel gelijk. Een stang of EZ-bar gebruiken om biceps te trainen is ook een goede optie.

Zou me der geen zorgen over maken als ik jou was. Komt wel goed.:D

Terug
Naar boven