Fitness Seller

Androgel naar Sustanon 250

Peiling Peiling Is TS na een paar maanden TRT nog steeds een mongooltje?

• Ja

Stemmen: 9 81,8%
  • Nee

Stemmen: 2 18,2%

• Totaal stemmers
    11
  • Topic Starter Topic Starter
Omdat het verwarrend is, zeker voor onwetende. Dus geef ik netjes aan hoe ik je topic ervaar. Lees jezelf in over het product wat je gebruikt, wanneer het ‘inkickt’ wanneer de esters hun werk gaan doen. Na 1inject zijn je spieren niet ineens ronder wat je schrijft. Libido in 2 dagen op peil/hoog…..
Ik schrijf hier wat ik ervaar. Vandaar dat ik naar jullie ervaring vraag.
Want iedereen beschrijf het anders.

Ik heb sowieso dinsdag een afspraak met de Uroloog voor een nieuwe dosis waar ik de juiste naalden en dergelijke zal gaan krijgen. Foto’s zal ik beschikbaar stellen …

Ga ook vragen aan de Uroloog of het verstandig / veilig is om de dosis door 2 te delen zodat ik elke week een shot kan nemen ipv elke 2 weken.

Ik schrijf hier wat ik ervaar. Vandaar dat ik naar jullie ervaring vraag.
Want iedereen beschrijf het anders.

Ik heb sowieso dinsdag een afspraak met de Uroloog voor een nieuwe dosis waar ik de juiste naalden en dergelijke zal gaan krijgen. Foto’s zal ik beschikbaar stellen …

Ga ook vragen aan de Uroloog of het verstandig / veilig is om de dosis door 2 te delen zodat ik elke week een shot kan nemen ipv elke 2 weken.
Of delen door 3 en E5d zetten.
~ 0.33ml
maar ik denk dat de arts wil dat je zijn/haar advies volgt.

Bullshark heeft wel gelijk dat je na je eerste spuit niets voelt. Ik herinner mij dat ik sustanon pas na ongeveer twee weken begon te voelen. Ik nam toen 250 mg per week. Was mijn tweede kuurtje indertijd. En het werkt niet anders dan androgel. Het is omdat elke week 250mg spuiten een veel hogere dosis is dan elke dag een beetje androgel smeren dat het ene meer voelbaar is dan het andere. Ik herinner mij ook dat 250 of 500mg sustanon toen een skyhoog libido gaf. Natuurlijk gevolgd door een zware libidodip.

Bullshark heeft wel gelijk dat je na je eerste spuit niets voelt. Ik herinner mij dat ik sustanon pas na ongeveer twee weken begon te voelen. Ik nam toen 250 mg per week. Was mijn tweede kuurtje indertijd. En het werkt niet anders dan androgel. Het is omdat elke week 250mg spuiten een veel hogere dosis is dan elke dag een beetje androgel smeren dat het ene meer voelbaar is dan het andere. Ik herinner mij ook dat 250 of 500mg sustanon toen een skyhoog libido gaf. Natuurlijk gevolgd door een zware libidodip.
Oke bedankt voor het delen van je ervaring. Ik krijg maar 250 per 2 weken

3e dag was mijn libido best ziek. Ahahaha dat is echt mijn ervaring.

Ik doe dit voor life als het goed is en ben er nieuw in. Dus nieuwe ervaringen zal ik sowieso opdoen

Oke bedankt voor het delen van je ervaring. Ik krijg maar 250 per 2 weken
250mg per twee weken werkt goed. Ik zou het zo houden indien je dokter het zo voorschrijft en je je goed voelt. Om de drie weken krijg je een te grote schommeling tussen eerste en laatste week maar om de twee weken ga je daar geen last van hebben.

250mg per twee weken werkt goed. Ik zou het zo houden indien je dokter het zo voorschrijft en je je goed voelt. Om de drie weken krijg je een te grote schommeling tussen eerste en laatste week maar om de twee weken ga je daar geen last van hebben.
Ik wil het verdelen. Ik hoop dat hij daar niet moeilijk over doet.

Wilde vandaag mijn sus ophalen bij de apotheek en kreeg te horen dat ik het pas maandag a.s krijg … wtf gewoon … bij androgel kreeg ik altijd 2 maanden voorraad en nu moet je als het ware bedelen ampules …

Iemand ervaring hier mee?

Kan goed dat het voor maandag is besteld, omdat je vorige recept op dinsdag was.

Kan goed zijn dat je die na de 3 maand krijgt. meestal krijg je eerst een zgn proefperoide van 3 maand, maar je apotheek of arts kan dit voor je beantwoorden.

Kan goed zijn dat je die na de 3 maand krijgt. meestal krijg je eerst een zgn proefperoide van 3 maand, maar je apotheek of arts kan dit voor je beantwoorden.
Oke.

Maar ik begin de leden hier op het forum wel beter te begrijpen. Sinds ik sus neem is het gevoel anders dan androgel waar ik na 7 dagen een heerlijke gevoel van kreeg. Ik heb begrepen dat het even wat duurt voordat je je inge-dialed bent. Dus dat ik na 2 dagen sus geil als boter ben geworden kan of placebo effect zijn of de na effecten van androgel. Sowieso kwam het door een vrouw die zelfs een dode lijk een stijve kan geven.

Maar ja, wat ik wil zeggen is: bedankt:)

Ben geweest naar de Uroloog die me -eindelijk- liet zien hoe je de injectie moet doen.

Daar waar de huisarts niet alles uit de ampule kon halen, kon ik het met de naalden van de uroloog wel.

B56893-A8-3-EA0-4913-AD43-08961-DF89978.jpg

B9227493-A2-E7-4-D29-924-B-40839643-B326.jpg

FCB6-D099-9946-4-E95-BD97-D3-BADD28-EB01.jpg

Ik vroeg hem of ik de dosis mocht gaan delen door 2 en dat ik de naalden niet zo bijzonder vind in de zin dat de pijn te verdragen is …

Hij antwoordde: Nee, te gevaarlijk ivm bacteriën…

Ik vroeg hem of ik de dosis mocht gaan delen door 2 en dat ik de naalden niet zo bijzonder vind in de zin dat de pijn te verdragen is …

Hij antwoordde: Nee, te gevaarlijk ivm bacteriën…
Waarschijnlijk bedoeld bij daarmee dat als een ampul open is je niet een helft erin kan laten zitten ivm bacteriën. Maar als je een spuit pre-load dan los je dat probleem op

Waarschijnlijk bedoeld bij daarmee dat als een ampul open is je niet een helft erin kan laten zitten ivm bacteriën. Maar als je een spuit pre-load dan los je dat probleem op
Klopt dat zei ik tegen hem. Hij zei dat de kans op bacteriën aanwezig blijft en dat ik een infectie kan oplopen.

Iemand hier ervaring mee? Want 250 test deel ik ook liever door 2 ivm aromatise naar kutjeshormoon

Ik heb mijn naalden via merkala besteld en de bijbehorende spullen

Terug
Naar boven