androgenus
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Als nieuweling heb ik ook maar besloten om eens een log te starten, ten einde wat bij te leren en mijn fouten te verbeteren. Ik ga de volgende drie maanden trainen volgens dit programma:
Maandag:
Bench press 3 sets van 5-8 reps.
Incline bench press 3 sets van 8-12 reps.
Seated shoulder press (front) 3 sets van 8-12 reps.
Side laterals 2 sets van 8-12 reps.
close grip bench press 3 sets van 10-15 reps.
Woensdag:
Squats 3 sets van 5-8 reps.
Leg press 3 sets van 10-15 reps.
Leg extensions 1 set van 10-15 reps.
Leg press 1 set met licht gewicht voor max reps.
Vrijdag:
Deadlift 3 sets van 5-8 reps.
Bent over row 3 sets van 5-8 reps.
Optrekken 5 sets tot het maximum.
Curl met de EZ baar 3 sets van 8-12 reps.
Ik weeg momenteel 95 kg, vetpercentage weet ik niet maar het zal zeker meevallen. Voeding is afgesteld op zo ongeveer 5000 calorieën (soms meer en soms minder ben niet zo strikt) en ik zorg er voor dat ik zo een 200-250 gram eiwitten binnen krijg en ook veel aandacht besteed aan koolhydraten en voldoende vetten.
Als supplement neem ik enkel een multi vitamine en natuurlijk ook proteïnenpoeder.
Mijn doel is zo zwaar mogelijk te worden met een niet al te groot vetpercentage maar wil zeker geen beach boy worden zoals dat op deze site zo mooi genoemd word.
Maandag:
Bench press 3 sets van 5-8 reps.
Incline bench press 3 sets van 8-12 reps.
Seated shoulder press (front) 3 sets van 8-12 reps.
Side laterals 2 sets van 8-12 reps.
close grip bench press 3 sets van 10-15 reps.
Woensdag:
Squats 3 sets van 5-8 reps.
Leg press 3 sets van 10-15 reps.
Leg extensions 1 set van 10-15 reps.
Leg press 1 set met licht gewicht voor max reps.
Vrijdag:
Deadlift 3 sets van 5-8 reps.
Bent over row 3 sets van 5-8 reps.
Optrekken 5 sets tot het maximum.
Curl met de EZ baar 3 sets van 8-12 reps.
Ik weeg momenteel 95 kg, vetpercentage weet ik niet maar het zal zeker meevallen. Voeding is afgesteld op zo ongeveer 5000 calorieën (soms meer en soms minder ben niet zo strikt) en ik zorg er voor dat ik zo een 200-250 gram eiwitten binnen krijg en ook veel aandacht besteed aan koolhydraten en voldoende vetten.
Als supplement neem ik enkel een multi vitamine en natuurlijk ook proteïnenpoeder.
Mijn doel is zo zwaar mogelijk te worden met een niet al te groot vetpercentage maar wil zeker geen beach boy worden zoals dat op deze site zo mooi genoemd word.
Laatst bewerkt: