MuscleMeat

Sponsored sticky Android Health Clinic - Medische begeleiding en bloedonderzoek bij anabolengebruik

Goedemiddag,

Ik ben onderweg en ben vroeg :D
Kan niet tegen te laat komen en het verkeer is erg onvoorspelbaar :P
1 week te vroeg?
Naamloos.png

Zo, op weg naar huis na een middagje Utrecht.

Ik ben bij de Android Health Clinic geweest vanwege een laag vrij testosterongehalte en heb een uitgebreid gesprek en onderzoek gehad met Diederick. Erg aangenaam, informatief en professioneel.

Heb gekozen voor een uitgebreid pakket qua bloedonderzoek en hij verwacht uiterlijk volgende week woensdag de uitslag.

Hierna volgt een plan van aanpak. Dit gaat op voorschrift, dus je hoeft zelf geen kosten (meer) te maken buiten deze afspraak. Het probleem is immers medisch.

Wat de uitslag ook wordt, wat de aanpak ook gaat betreffen, deze mensen weten echt waarover ze praten en weten wat ze doen.

Het wordt even afwachten wat de uitslag gaat brengen volgende week, maar vooralsnog raadt ik de Android Health Clinic iedereen aan.

Bedankt Diederick en collega's! Ben erg benieuwd waarmee jullie mijn testosteron naar optimaal mee gaan opkrikken :D

Heb vandaag al de uitslagen binnengekregen en kom in aanmerking voor testosteron therapie. M'n testosteron is te laag.

M'n hele gezondheid is in kaart gebracht en ben uiterst tevreden over de gang van zaken hier. Nogmaals, deze mensen zijn echte professionals.

Ik kijk er naar uit verder met ze te werken. Want dat gaat gebeuren.

Ik kan niet genoeg benadrukken hoe een professioneel bedrijf dit is.

Een héle dikke 5 sterren ⭐⭐⭐⭐⭐

Heb vandaag al de uitslagen binnengekregen en kom in aanmerking voor testosteron therapie. M'n testosteron is te laag.

M'n hele gezondheid is in kaart gebracht en ben uiterst tevreden over de gang van zaken hier. Nogmaals, deze mensen zijn echte professionals.

Ik kijk er naar uit verder met ze te werken. Want dat gaat gebeuren.

Ik kan niet genoeg benadrukken hoe een professioneel bedrijf dit is.

Een héle dikke 5 sterren ⭐⭐⭐⭐⭐
Prima als je tevreden bent en een compliment geeft, maar die veer hoeft er niet aan de voorkant weer uit te komen.

Prima als je tevreden bent en een compliment geeft, maar die veer hoeft er niet aan de voorkant weer uit te komen.

Ik ben gewoon erg enthousiast over dit bedrijf. Verder wil ik het hier bij laten en niet het topic vervuilen met onnodige opmerkingen.

• Topic Starter Topic Starter
Inmiddels hebben we aardig wat semenanalyses zelf kunnen draaien op locatie. Fappen kan boven in onze dedicated rukbunker (lees: niet-gebruikte toilet). Daarna moeten we even wachten tot het semen is vervloeid voor de analyse (bij haast kan dit direct met toevoeging van een poedertje), zuigen we het op en dan stoppen we het in onze KwakCheck (het apparaatje hieronder) die binnen no-time de resultaten conform de WHO-richtlijnen uitdraait. Ze gebruiken exact dezelfde apparatuur in ziekenhuizen (zo kwamen wij erop), alleen dikwijls een ouder apparaat dan dat wij nu hebben. Wij hebben de allernieuwste :cool:

1698145850044.png

We zijn druk bezig om onze nieuwe spreekkamers gereed te maken. Deze komen een verdieping boven waar we nu zitten. De vloer is inmiddels gelegd, en morgen wordt de scheidingswand geplaatst om de ruimte in twee spreekkamers op te splitsen. Daarna nog een likje verf, de inventaris erin sjouwen, en dan kunnen we de wachttijd weer wat meer terugdringen doordat we over vier spreekkamers beschikken.

1698145665571.png

Ziet er goed uit! Laat morgen maar even zien :D

Inmiddels hebben we aardig wat semenanalyses zelf kunnen draaien op locatie. Fappen kan boven in onze dedicated rukbunker (lees: niet-gebruikte toilet). Daarna moeten we even wachten tot het semen is vervloeid voor de analyse (bij haast kan dit direct met toevoeging van een poedertje), zuigen we het op en dan stoppen we het in onze KwakCheck (het apparaatje hieronder) die binnen no-time de resultaten conform de WHO-richtlijnen uitdraait. Ze gebruiken exact dezelfde apparatuur in ziekenhuizen (zo kwamen wij erop), alleen dikwijls een ouder apparaat dan dat wij nu hebben. Wij hebben de allernieuwste :cool:

We zijn druk bezig om onze nieuwe spreekkamers gereed te maken. Deze komen een verdieping boven waar we nu zitten. De vloer is inmiddels gelegd, en morgen wordt de scheidingswand geplaatst om de ruimte in twee spreekkamers op te splitsen. Daarna nog een likje verf, de inventaris erin sjouwen, en dan kunnen we de wachttijd weer wat meer terugdringen doordat we over vier spreekkamers beschikken.
Bij mij komt er alleen nog maar poeder uit, heb ik dan een probleem ?

Ben vanmiddag bij de Android Health Clinic geweest en heb wederom gesproken met Diederik.

Samen tot de overeenkomst gekomen dat mijn TRT uit 1 keer per week Nebido injecties gaat bestaan. Ik ga geen uitspraken doen over hoeveelheden.

Over 3 maanden een nieuw bloedonderzoek en evaluatiegesprek.

Ik kan deze plek ten zeerste aanraden en ben erg benieuwd naar het resultaat.

Bedankt Diederik en Peter 🤜🏻

Altijd al een echo van je hart willen laten maken zonder een nier te moeten verkopen om het te bekostigen? Mooi, bij ons kan dat. Voor slechts € 129,95 maakt dr. Diederik Smit een prachtige echo van je hart en kijkt hij in het bijzonder naar de aspecten die beïnvloed worden door anabolengebruik. We hebben net wat extra tijdsloten toegevoegd voor hartecho's: https://androidhealthclinic.com/checkout/echografie
Ga binnekort eens een afspraakje inplannen. Mooi initiatief. Word er ook naar dingen gekeken die niet met AAS te maken kunnen hebben?
Ik wil een algemene check up van mijn hart eigenlijk.

Ben vanmiddag bij de Android Health Clinic geweest en heb wederom gesproken met Diederik.

Samen tot de overeenkomst gekomen dat mijn TRT uit 1 keer per week Nebido injecties gaat bestaan. Ik ga geen uitspraken doen over hoeveelheden.

Leuk man :thumb:

:D

• Topic Starter Topic Starter
Bij mij komt er alleen nog maar poeder uit, heb ik dan een probleem ?
Als je geen kinderwens hebt niet :D

Dit horen we graag!

Ga binnekort eens een afspraakje inplannen. Mooi initiatief. Word er ook naar dingen gekeken die niet met AAS te maken kunnen hebben?
Ik wil een algemene check up van mijn hart eigenlijk.
Met de hartecho? Jazeker. Er wordt naar de functie en structuur van de hartkamers gekeken, en ook naar de hartkleppen.

Ik heb as zaterdag een bezoekje, ben benieuwd!
Tot zaterdag!

Terug
Naar boven