XXL Nutrition

Sponsored sticky Android Health Clinic - Medische begeleiding en bloedonderzoek bij anabolengebruik

Ben vanmiddag bij de Android Health Clinic geweest en heb wederom gesproken met Diederik.

Samen tot de overeenkomst gekomen dat mijn TRT uit 1 keer per week Nebido injecties gaat bestaan. Ik ga geen uitspraken doen over hoeveelheden.
@AndroidHealthClinic ; ik dacht dat het grote voordeel van Nebido ten opzichte van Sustanon/ test-e de flink lagere prik-frequentie (en stabielere waardes) was? Eens in de 3-4 weken prikken met Nebido zie ik veel voorbijkomen. We hoeven niet in te zoemen op de specifieke situatie van @ImMrSilverBack maar in zijn comment lees ik 1 x per week prikken met Nebido, vergelijkbaar met Sustanon. Waar zit dan het voordeel van Nebido?

@AndroidHealthClinic ; ik dacht dat het grote voordeel van Nebido ten opzichte van Sustanon/ test-e de flink lagere prik-frequentie (en stabielere waardes) was? Eens in de 3-4 weken prikken met Nebido zie ik veel voorbijkomen. We hoeven niet in te zoemen op de specifieke situatie van @ImMrSilverBack maar in zijn comment lees ik 1 x per week prikken met Nebido, vergelijkbaar met Sustanon. Waar zit dan het voordeel van Nebido?
Vanwege trage ester, kun je mooi eens per week 125mg zetten ipv 4ml in de 12 weken. Bayer levert nu ook 4ml vials die je zelf thuis kunt gebruiken, ipv eerder Ampule die gezet werd. 4ml ineens)

• Topic Starter Topic Starter
Het geeft nog steeds (een stuk) stabielere concentraties dan Sustanon. Soms wordt er voor eenmaal per week gekozen omdat de gebruiker dat prettiger vindt. Dat kan uiteenlopende redenen hebben, waaronder een kleiner injectievolume (waardoor het ook eenvoudig subcutaan kan), vaste prikdag i.p.v. bijhouden wanneer je moet injecteren, maar ook soms bijgeloof.

Het geeft nog steeds (een stuk) stabielere concentraties dan Sustanon. Soms wordt er voor eenmaal per week gekozen omdat de gebruiker dat prettiger vindt. Dat kan uiteenlopende redenen hebben, waaronder een kleiner injectievolume (waardoor het ook eenvoudig subcutaan kan), vaste prikdag i.p.v. bijhouden wanneer je moet injecteren, maar ook soms bijgeloof.

Daaraan wil ik toevoegen (ik heb commentaar gehad dat ik het meerdere keren genoemd heb, maar wil het je uitleggen) dat ik autisme heb en 1 vast prikpunt per week beter kan bijhouden in mijn brein dan 1 keer per 3 weken bijvoorbeeld. Dus dit had mijn voorkeur en is in overleg geaccepteerd door Diederik 🤜🏻

Ik kan bijvoorbeeld heel makkelijk denken: elke maandag prikdag om 12.00 uur.

Is het 1 keer in de 3 weken en staat het in m'n agenda op de telefoon of staat het op het whiteboard wat we thuis hebben hangen, swipe ik het zo weg zonder dat het doordringt of loop ik langs het board zonder te kijken (m'n vriendin vind het wel handig) en vergeet ik het.

1 keer op 1 dag in de week op 1 tijd is voor mij regelmaat en kan ik heel makkelijk verwerken en opslaan. 1 keer per 3 weken gaat gegarandeerd fout bij mij.

Stom, ik weet het. Maar het is zoals het is.

Ik kan bijvoorbeeld heel makkelijk denken: elke maandag prikdag om 12.00 uur.

Is het 1 keer in de 3 weken en staat het in m'n agenda op de telefoon of staat het op het whiteboard wat we thuis hebben hangen, swipe ik het zo weg zonder dat het doordringt of loop ik langs het board zonder te kijken (m'n vriendin vind het wel handig) en vergeet ik het.

1 keer op 1 dag in de week op 1 tijd is voor mij regelmaat en kan ik heel makkelijk verwerken en opslaan. 1 keer per 3 weken gaat gegarandeerd fout bij mij.

Stom, ik weet het. Maar het is zoals het is.

no offence hoor maar je kan een reminder in je telefoon zetten?

Wie schrijft die blijft, wie onthoud die gaat fout

We hebben allemaal wel een vorm van autisme als je serieus traint

Ik zet ook de wekker voor m'n injecties, zelfs bij ed prikken dus zie er niks raars in.

Misschien eens handig.

Mijn vorige arts kon ik altijd alles bij laten prikken dit vond het zelf allemaal erg interessant. Maar helaas die is met pensioen gegaan. (Nadat hij dan wel opgepakt was voor illegale opiaten handel :rolleyes: )

Nu kuur ik eigenlijk niet meer maar zit nog wel sindsdien op trt. Mijn hypofyse zal niet zo veel meer doen gok ik.... (?).

Ik gebruik 6 gr per dag al zo'n 3 jaar. Creatine. Moet ik me zorgen maken? Nee grapje. Maar wel tof dat jullie veilig gebruik stimuleren :). Zo klinkt dat wel in ieder geval.

Misschien eens handig.

Mijn vorige arts kon ik altijd alles bij laten prikken dit vond het zelf allemaal erg interessant. Maar helaas die is met pensioen gegaan. (Nadat hij dan wel opgepakt was voor illegale opiaten handel :rolleyes: )

Nu kuur ik eigenlijk niet meer maar zit nog wel sindsdien op trt. Mijn hypofyse zal niet zo veel meer doen gok ik.... (?).
Eem arts met grotere armen dan jijzelf zou ik al niet vertrouwen

Tot op welke leeftijd kun je doorgaan met trt?

Om welke redenen stoppen mannen met trt?

• Topic Starter Topic Starter
In principe tot je dood.

Contra-indicaties, bijwerkingen, en jammer genoeg ook soms om financiële redenen i.v.m. eigen risico wat elk jaar erdoorheen gaat.
Kun je iets meer informatie geven over die contra's? En bijwerkingen?

Ik kan me bv voorstellen dat als je nieren/ lever/ darmen minder goed gaan werken ivm leeftijd dat zoiets een contra zou kunnen worden.

Terug
Naar boven