AndroidHealthClinic

[anime] (wat) kijken jullie?!

dragonball heb ik alles van gezien cowboy bebop is niet m'n ding, zal de rest eens googlen of het wat is :) en kwa films ken ik bijna niks, alleen akira schiet me zo snel ff te binnen

dan is er qua films nog wat te ontdekken ;)

Ninja scroll
Ghost in the shell 1+2
Garaga
a wind named amnesia
Battle arena toshinden
Blood the last vampire
Twillight of the dark master
steamboy
metropolis
Blue gender warrior

en ga zo maar door.

series die ik heb gezien/gelezen (manga vind ik toch wel leuker dan zo'n hele aflevering kijken)

Rurouni Kenshin
Naruto
Bleach
Death Note
Eyeshield 21
Excel Saga (wahahaha zo droog)
Hajime no Ippo
Last Exile
Akira
Fullmetal Alchemist
Hellsing
Cowboy Bebop
DB/DBZ (GT probeer ik te vergeten)
Prince of Tennis
Berserk
Samurai Champloo
Trigun
Neon Genesis Evangelion
Ghost in the Shell
Battle Royale (manga)

zal nog wel meer zijn maar schiet me nog niks te binnen

• Topic Starter Topic Starter
dan is er qua films nog wat te ontdekken ;)

Ninja scroll
Ghost in the shell 1+2
Garaga
a wind named amnesia
Battle arena toshinden
Blood the last vampire
Twillight of the dark master
steamboy
metropolis
Blue gender warrior

en ga zo maar door.

oja dat waren ze :) ninja scroll en gits1 heb ik gezien, rest ook maar eens tijd voor zoeken :cool:

Death note, naruto en bleach.

Death note is wel de beste anime die ik tot nu toe heb gezien.

Hunter X Hunter is zeker een aanrader als je van Naruto en Bleach houdt, net als Full Metal Alchemist. Misschien vind je Trigun ook wel leuk.

Beste anime die ik gezien heb (wel hele andere sT) is Monster.

mijn anime tijdperk is voorbij :)
heb zo'n beetje alle goede series wel gezien. Veel belangstelling voor anime heb ik niet meer. Ik volg alleen nu nog death note :)

en ik ga nu even ep 31 checken :hedbang:

ONE PIECE die moet je zien, zit nu stuck @ ep 230, gare humor :D

Hajime no ippo die moet je als anime fan gewoon gezien hebben, vet verhaal super getekend.

Op twee dagen bijgekeken met death note, damn goede reeks zeg, al hoop ik dat er een goede twist aankomt want met het vertrek van L is Light zijn grip op het geheel wat kwijt. Anyhow een aanrader :thumbup:

Heb ook de twee eerste episodes gezien van Bleach en eerlijk gezegd ben ik niet echt geboeid, miss dat het beter wordt na nog enkele episodes maar momenteel zegt het me nog niks...

Op twee dagen bijgekeken met death note, damn goede reeks zeg, al hoop ik dat er een goede twist aankomt want met het vertrek van L is Light zijn grip op het geheel wat kwijt. Anyhow een aanrader :thumbup:

Heb ook de twee eerste episodes gezien van Bleach en eerlijk gezegd ben ik niet echt geboeid, miss dat het beter wordt na nog enkele episodes maar momenteel zegt het me nog niks...

Eerste paar (5 ofzo) moet je meer zien als een intro.. daarna wordt het zo vet, geloof me.

Idd, bleach wordt later wat leuker. Begin is soms te saai.

Iemand idee welke fansub community ik moet hebben voor Death Note? Kijk Bleach en Naruto via Dattebayo. Volgens mij één van de betere voor Naruto/Bleach. Iig veel seeders/leechers. dattebayo fansubs, LLC

Atm: Death note - naruto - guren laggan - seierei no moritobo (ofzoiets :P) - bleach - eyeshield 71 - history's strongest diciple (ofzo) - claymore - capeta - heroic age - Hayate no Gotoku - Kishin Taisen Gigantic Formula - Blue Dragon - Murder Princess.
Kmoet toch wat doen als ik thuis zit :X

Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk is aan tekenfilms?

Volg atm ook Death Note, Naruto en Bleach.

Aanraders: Hajime No Ippo en Rurouni Kenshin zoals eerder gezegd..

Verder nog wat leuke anime series:
Initial D (must see als je van autos houdt en fast & the furious enzo :P )
Shura No Toki
Grappler Baki (en Grappler Baki 2)
The vision of Escaflowne
Ninja Scroll
Great Teacher Onizuka (fakking grappig)
Condor hero's (De chinese drama serie daarvan is btw wel 10x zo goed)
DB - DBZ - DBGT... mja haha
Gokusen
en zo nog wel wat waar ik niet zo op kan komen :D

Ja daar heb je wel gelijk in, woensdag nacht komt het uit, dus dan kun je het net zo goed elke donerdag downloaden.

downloading Rurouni Kenshin ep 1-95 via nieuwsgroepen :)

dit is toch een soort rondom tien?:devil:

Terug
Naar boven