AndroidHealthClinic

Anja Timmer

Bezoekers in dit topic

anjatimmer

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2006
Berichten
216
Waardering
0
Heb me al aangemeld, maar zal proberen tijd vrij te maken om actiever op het forum te zijn. Voorstellen: hoewel, is dat nog nodig? Nou ok, voor diegenen die mij niet kennen: ik ben Anja Timmer, ex-prof buildster, titelhoudster van de Ms Holland, Ms Europe, Ms World en de Ms Universe. 3 profwedstrijden in Amerika. Veel, heel veel gereisd de afgelopen jaren over de wereld voor allerlei dingen. Waanzinnig leuke tijd en heel veel waardering en respect gekregen, enne ja veel geld verdiend. Ben begin vorig jaar gestopt met zware krachttraining en na een aftrainingsperiode heb ik nu een 'figure'-figuur. Nou uh de jaartjes gaan tellen dus 't is niet makkelijk. Maar ik train nog dagelijks, soms als ik een personal training geef doe ik gewoon lekker mee. Dat motiveert de mensen wel. Al jaren train ik atleten, maar ook beginners of mensen die niet lekker in hun tempeltje zitten. Ja je tempel is je lijf. Ik probeer mensen zoveel mogelijk te helpen, want ik weet behoorlijk wat van trainingen, voedingen en supplementen. Ik zeg ik weet veel, maar niemand kan alles weten. Mijn thuisbasis is sportcentrum Knetemann in Den Haag.
Om het niet te lang te maken, als je ergens mee zit of een vraagje hebt of whatever mail me of post it.
Ciao! enne shut up and train.
 
Welkom Anja! Veel plezier op dbb :)
 
Ha Anja, toch het goeie forum gevonden nu? ;)

Leuk dat je mee komt doen, ik zal proberen hier op het board niet urenlang in discussie te blijven met je, zoals in de gym, al heb je er zeker wel interessante theorieen en methodes, vele zeker het proberen waard. :thumbup:
 
Welkom Anja! Leuk om er zó'n ervaren persoon bij te hebben op het board!
 
WELKOM !!!!!, je bent een top aanwinst voor het board !!!:thumbs:
 
hoi anja,
zie je al jaren rondlopen en ken je alleen als bodybuildster
ben zeer benieuwd hoe je er nu als figure uit ziet...

kans op een foto op het forum?

groetjesssssss
 
welkom en veel plezier hier :)
 
Leuk dat je d`r bent.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eyebrow: das wel schoon ;)

welkom trouwens
 
Top dat je hier op het board zit:thumbs:
 
Cool. Een hardcore bodybuildster op DBB. :)

Welkom welkom.

Ik word maar gelijk freg: Wat deadlift je? En wat bankdruk je? :)
 
wow, een grote aanwinst voor het forum welkom hier
 
Zo hee. .... welkom Anja.... dat je het board maar mag versterken met veel tips, know-how enzovoort... je bent echt een aanwinst voor het board!
 
Welkom Anja.
 
Hey Anja,

Leuk dat je ook komt binnenvallen! Heb nog een pic van de Fibo van 2jr terug waar we samen op staan....nog steeds niet vergeten hoe klein ik me voelde naast je :o Respect!

Gr. D.
 
Welkom, tof dat je hier komt posten!

Wat squat je BTW?
 
Lauw zei:
Cool. Een hardcore bodybuildster op DBB. :)

Welkom welkom.

Ik word maar gelijk freg: Wat deadlift je? En wat bankdruk je? :)
Deadliften heb ik niet gedaan en bankdrukken was 120.
 
Dani zei:
Hey Anja,

Leuk dat je ook komt binnenvallen! Heb nog een pic van de Fibo van 2jr terug waar we samen op staan....nog steeds niet vergeten hoe klein ik me voelde naast je :o Respect!

Gr. D.
Pics heb ik wel, maar geen scanner. Zoek bij google op fibo 2004 dan vind je ze.
 
Back
Naar boven