AndroidHealthClinic

Gesloten Ano_52347 log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
hahah, nou was geen fijn crashdieet, alles wat ik at kwam eruit. :angstig:Ik ben al zo'n 'heldin'als ik moet overgeven, brr vind het zo vies altijd haha.

Ja ik train er nu 1.5 jaar en had het er gister nog over met m'n vader, het meeste heb ik zelf uitgevogeld want op de hulp van de trainers daar moet je niet echt rekenen.
Heb zelfs gehad dat ik aan het trainen was en heb dan altijd mn muziek aan. Een trainer stond met een stagair voor me en hij fluisterde iets in zijn oor, blijkbaar ging het over mijn oefening. Maar hij zei niets tegen mij, dus ik later naar hem toe en vroeg: deed ik net iets fout ofzo dat jullie zo zaten te fluisteren? Zei hij ja je had je ellebogen niet helemaal goed. Dus ik zei tegen hem ja waarom zeg je dat niet tijdens de oefening dan, als je een goede trainer bent, grijp je dan juist toch in, in plaats van daar zo te staan staren.
Dus opzoek naar een andere sportschool!
 
hahaha dat klinkt inderdaad nog beter goodguy!
Een goede sportschool met ook de goede en betere materialen, waardoor ik tenminste meer progressie ga krijgen!
 
Je hebt enkel een powerrack nodig, en een zooi dumbbells, plates en barbells :)
 
Bij ons in de sporstschool hadden ze geen powerrak en geen stang.
Thuis heb ik wel dumbbells, bank en barbells. Verschillende gewichten. Maar staat tot nu toe in een te kleine kamer, dus telkens als je wilt squaten ofzo dan moet je naar het gangetje toe haha. Dus dat is nog niet echt wat..
 
Bij ons in de sporstschool hadden ze geen powerrak en geen stang.
Thuis heb ik wel dumbbells, bank en barbells. Verschillende gewichten. Maar staat tot nu toe in een te kleine kamer, dus telkens als je wilt squaten ofzo dan moet je naar het gangetje toe haha. Dus dat is nog niet echt wat..

Maar wel 5012 cardio toestellen zeker? :D

Ja, zo ben ik thuis ook begonnen :) Uiteindelijk heb ik nu wel alles wat ik nodig heb :)
 
haha klopt, cardio toestellen in overvloed, tril apparaten, waar sommige vrouwen wel 30minuten hun benen opleggen, alsof de cellulitis dan zo wegtrekt. Misschien helpt het wel een beetje ofzo maar ik geloof nooit zo in die tril apparaten.
 
foto'tje van mn benen, 4 weken terug. Had toen anderhalve week niet getrained, dus ze zijn niet'opgepompt' net naar een training ofzo. Pff het is nog bij lange na niet wat ik wil.. Hebben jullie een beetje een idee van hoe het er toen uitzag. Intussen is er iets meer definitie maar niet super veel..
 
foto.
 
Laatst bewerkt:
Mooie slanke benen zeg!

Een beetje geduld en hard trainen, dan komt het met die spiermassa vast ook goed. Gaat je goed staan.
 
mooie benen zijn mooi :D

maar idd, mag nog wel wat massa bij :) je lijkt wel aanleg te hebben om kuiten te kweken ;)
altijd mooi meegenomen
 
Ik heb volgens mij sowieso altijd veel kracht gehad in m'n benen, zijn eigenlijk m'n sterkte spiergroep denk ik.
Volgens mij heb ik wel massa op m'n benen, of misschien zie ik dat verkeerd in de spiegel haha. Maar heb de 3fotos bij elkaar gevoegd waardoor je het misschien niet helemaal ziet..
 
Heerlijk getrained! Uurtje gespint &daarvoor bij een vriend losse oefeningen gedaan die ik in mijn sportschool niet kan. Wel lichte gewichten zodat ik goed de bewegingen voor elkaar kan krijgen..
Bent over rowing 3sets 12 x10kg
One arm rowing 3 sets 12 x5kg
Deadlift 3sets 12x20 kg
Squatten 3sets 12 x25 kg
Barbell curl 3 x 12 x 10 kg
Buikspieren
 
Goed bezig zeg. Moet je inderdaad eerst even de techniek onder de knie krijgen.

En dan maar een sportschool uitkiezen waar je wel alles kunt doen.
 
vind je dat nou wat zo high rep deadliften?
 
Dankje ab! Ja ben inderdaad op zoek naar een goede sportschool!

Robke, ik had er nu niet echt last van, meer omdat ik ook dacht dat ik wel hoger in gewicht kon,maar die vriend zei ook dat hy me veel minder sterk had ingeschat. Achteraf had ik dus meeer gewicht en minder reps kunnen doen, maar ach het focussen op goede techniek was ook wel fyn om te doen.
 
Dankje ab! Ja ben inderdaad op zoek naar een goede sportschool!

Robke, ik had er nu niet echt last van, meer omdat ik ook dacht dat ik wel hoger in gewicht kon,maar die vriend zei ook dat hy me veel minder sterk had ingeschat. Achteraf had ik dus meeer gewicht en minder reps kunnen doen, maar ach het focussen op goede techniek was ook wel fyn om te doen.

werk je dan ook met deadstops? of grond even raken en terug vertrekken?
 
werk je dan ook met deadstops? of grond even raken en terug vertrekken?

Nee grond niet geraakt, zakken door mn knieen dan net erboven en dan weer overeind komen.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven