MuscleMeat

Another test-e only: The beginning

Ketchup

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
116
Lengte
1m84
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Dit gaat dus mijn eerste kuur worden:
Week 1-10: Test-e 500mg/week
Week 12-15: Nolvadex 20mg/dag

Ik ben 1,84 en mijn gewicht schommelt al een tijdje rond de 90kg. Heb ondertussen al enkele trainingsjaren achter de rug en ga nu dus een stapje verder gaan.

Momenteel ziet een dag er zo uit qua voeding:
3750 Kcal
510g Koolhydraten
308g Eiwitten
51g Vetten
+ elke dag ongeveer 4l water/magere melk

Ook ga ik volgende supplementen erbij nemen om zeker niets te kort te komen:
magnesium, zink, omega-3 caps, multi-vit. tabs en af en toe een shakie erbij.

Ik ga hier dus een gedetailleerde log bijhouden, zo heb ik zelf ook wat overzicht van alles en kan ik hier ook terecht met verdere vragen of probs.

Volgende week eerst nog wat Ibuprofen halen, en dan zal ik normaal gezien op vrijdag 15/04 mijn eerste inject zetten.

Ziet er allemaal goed uit, succes!

Good luck, zal em volgen!

ibuprofen.. hehehe :D goed idee
succes in ieder geval met je kuurtje, zal je zeker weten bevallen

succes man, kga je zeker volgen ;)

Wrm Ibuprofen? Voor injectiepijn? :P

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

Zal ik ook volgen :) Ben van plan om exact dezelfde kuur te gaan doen.

Mvg

Is over nagedacht, good luck!

Succes gozer ga je volgen ga test e ook doen neem alleen winny als kickstart erbij.

• Topic Starter Topic Starter
Wrm Ibuprofen? Voor injectiepijn? :P

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

Zal ik ook volgen :) Ben van plan om exact dezelfde kuur te gaan doen.

Mvg

Ibuprofen neem ik idd preventief tegen eventuele injectiepijn en is bovendien ontstekingsremmend.

Net nog is wat how to's doorgenomen over injecteren, en ik ben denk ik wel klaar voor vrijdag nu :D

Ik heb dus net mijn fobie voor naalden overwonnen en mijn eerste inject zelf gezet in men glutes :D

Ging vrij vlot, ik had alles goed voorbereid en was eigenlijk zelfs niet overdreven nerveus. Heb ze wel iets te veel naar het midden gezet, nog wel in de rechtse kwadrant maar niet volledig aan de buitenkant :rolleyes:

Het aspireren ging wel vrij moeilijk, ik heb toch redelijk wat kracht moeten zetten om te kunnen aspireren. Maar is toch gelukt en er kwamen geen rare dingen in de spuit, dus gaan met de banaan :D

1e inject -> 15/04 done
2e inject -> 22/04
3e inject -> 29/04
4e inject -> 06/05
5e inject -> 13/05
6e inject -> 20/05
7e inject -> 27/05
8e inject -> 03/06
9e inject -> 10/06
10e inject -> 17/06

Nakuur
Begin -> 01/07
Einde ->22/07

Kuur ziet er heel goed doordacht uit, nice man.
Eerste keren prikken is zoiezo eng en zal ook niet fijn zijn in toekomst (mensen die roepen lekker vinden pijn lekker) de dag erna last van stijfheid en lichte pijn is aan het begin een veel voorkomend probleem.
Meestal trekt dit mits je lichaams-gewenning krijgt wordt/kan minder worden dus geen angst morgen ;)
Als je die en goed in de spier zit word het aspireren moeilijker .
Je moet ook zo ontspannen mogelijk blijven tijdens het prikken, lekker relaxed spier niet aanspannen lekker chill neem de tijd.
Altijd eng en wennen, komt goed bro.

Succes

Laatst bewerkt:
Vandaag is mijn rechterbil een beetje stijf maar voor de rest heb ik geen last :cool:

Succes, was twee weken geleden ook men eerste keer! Morgen al 3de inject. Hier meestal 2 dagen na de inject dat ik het het beste voel. Maar na 4 dagen is het alweer weg ook. Had het erger verwacht! Ga je volgen!

Vandaag de hele dag rondgelopen met een lichte pijn/stijfheid in mijn bil. Echt veel last heb ik niet gehad, is maar een tijdje echt pijnlijk geweest. Maar dat is nu ook weeral wat minder.

Ik drink momenteel vrij veel magere melk op een dag, aan een dikke liter of 2 kom ik toch gemakkelijk denk ik. Ben aan het denken om hier toch wat mee te minderen. Omdat zuivel ook verantwoordelijk zou zijn voor extra vochtretentie.

Morgen staat er rug op het programma, mijn eerste "on" training :D

Vandaag borst/biceps getraind. Wel had ik nog wat last op de plaats vd inject, dus db. press was een pijnlijke ervaring :D

Vrijdag volgt de 2e inject, ik kijk er al naar uit.

Binnen enkele weken ga je zoveel last niet meer hebben ;) Hier toch het geval ;)

Ik ga straks nog trainen en dan deze avond volgt de 2e injectie.

Wel had ik na het trainen van mijn benen eerder deze week een bobbel ter grootte van een groot ei op mijn bil staan op de plaats waar ik geïnjecteerd had ???
Gelukkig is die bobbel al een pak minder. Eerder de grootte van een klein ei nu, maar hij is er wel nog altijd. Zou dit kunnen komen omdat ik te snel heb geïnjecteerd? Of mss wat veel heb bewogen met de naald?
Diep genoeg zat ik zeker.
Pijn ofzo is wel volledig weg.

1e inject -> 15/04 done
2e inject -> 22/04 done
3e inject -> 29/04
4e inject -> 06/05
5e inject -> 13/05
6e inject -> 20/05
7e inject -> 27/05
8e inject -> 03/06
9e inject -> 10/06
10e inject -> 17/06

Nakuur
Begin -> 01/07
Einde ->22/07

Zo mijn 2e inject zit erop. :cool:

Heb je bij je 2de inject ook last van een bobbel?

Terug
Naar boven