MuscleMeat

Another test-e only: The beginning

Boterhamzakje met warm water op de injectspot houden voor de inject(3min) test vial in warm water en lekker warm laten worden. Niet te warm maar het is olie en wat gebeurd er met olie als je het verwarmt? Juist het word dunner. Dan injecteren, na de inject goed masseren en de zak met water er ff op laten liggen. Ik heb het zo vanaf het begin gedaan en nooit last gehad, ooit eens zonder waterzakje en zonder verwarmen gedaan en dat viel vies tegen, toen liep ik 3dagen scheef.
Just a tip.

Oja, heb alles in quad geinjecteerd, 1x bil halverwege de kuur en kreeg toen ook veel meer last dan in mn bovenbeen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
1e inject -> 15/04 done
2e inject -> 22/04 done
3e inject -> 29/04 done
4e inject -> 06/05 done
5e inject -> 13/05 done
6e inject -> 20/05
7e inject -> 27/05
8e inject -> 03/06
9e inject -> 10/06
10e inject -> 17/06

Nakuur
Begin -> 01/07
Einde ->22/07

Zo mijn 5e inject zit er net in. Heb deze terug links gezet.
De bobbel op mijn rechterbil is inmiddels ook weg. Vorige week had ik dus een dikke cm boven die bobbel geïnjecteerd.
Resultaat-> de (normale) zwelling duurde een paar dagen, toen deze afnam is de bobbel ook mee verdwenen. :cool:

Edit: Ben vandaag ook met de 2e vial al begonnen. Veel meer dan een dikke cc zat er in de eerste niet meer in.

Laatst bewerkt:
Daarstraks nog is voluit doorgegaan in de gym :D

Heb nu totaal geen last meer van de injects, deze keer heb ik alles goed warm gehouden, dus totaal geen last meer gehad tijdens de training.

Er is tot nu toe zo'n 2 à 3kg bijgekomen.

Geen enkele last van sides tot nu toe, enkel dat mijn libido al een tijdje een pak hoger ligt. Ook heb ik (nog) een pak meer honger dan ervoor, als ik net heb gegeten zou ik al direct aan mijn volgende meal willen beginnen. Ik eet nu regelmatig een eitje als tussendoortje.

De test zal nu wel stilletjes aan gaan inkicken, I'll keep you guys posted.

Daarstraks nog is voluit doorgegaan in de gym :D

Heb nu totaal geen last meer van de injects, deze keer heb ik alles goed warm gehouden, dus totaal geen last meer gehad tijdens de training.

Er is tot nu toe zo'n 2 à 3kg bijgekomen.

Geen enkele last van sides tot nu toe, enkel dat mijn libido al een tijdje een pak hoger ligt. Ook heb ik (nog) een pak meer honger dan ervoor, als ik net heb gegeten zou ik al direct aan mijn volgende meal willen beginnen. Ik eet nu regelmatig een eitje als tussendoortje.

De test zal nu wel stilletjes aan gaan inkicken, I'll keep you guys posted.

hoger libido is altijd leuk :-) bij mij kickt de test visueel zeg maar ook pas in half week 6 in ofzo!

nouja ik heb net een punt gezet achter een relatie van 4,5 jaar ;-)

1e inject -> 15/04 done
2e inject -> 22/04 done
3e inject -> 29/04 done
4e inject -> 06/05 done
5e inject -> 13/05 done
6e inject -> 20/05 done
7e inject -> 27/05
8e inject -> 03/06
9e inject -> 10/06
10e inject -> 17/06

Nakuur
Begin -> 01/07
Einde ->22/07

Zo net mijn 6e inject gezet in mijn rechterglute.
Spijtig genoeg nog geen grote update's hier.

Test E nog niet ingekickt?

Baal je nu niet dat je geen kickstart hebt genomen bijv winny, dianabol of test p?

Of ik er spijt van heb dat ik geen kickstart heb genomen zal ik binnen een paar weken weten te zeggen als de kuur erop zit. ;)

De trainingen gaan wel allemaal goed enzo maar nog niet om te zeggen van wauw the shit is kicking in.

Of ik er spijt van heb dat ik geen kickstart heb genomen zal ik binnen een paar weken weten te zeggen als de kuur erop zit. ;)

De trainingen gaan wel allemaal goed enzo maar nog niet om te zeggen van wauw the shit is kicking in.

Eerste 6 weken merk je dus vrij weinig van de test?

Geen enkel feit, pr of progressie behaald waarvan je denkt dat had ik ook zonder kunnen halen in deze 6 weken?

Sinds het begin vd kuur ben ik begonnen met supps en sowieso 100% correct eten.
Ook ben ik nog gemotiveerder dan anders dus op elke training geef ik me ook volledig.

Placebo effect zal ook wel aanwezig zijn. Maar alles loopt dus wel iets beter als anders.
Ook neem ik voldoende rust en leef ik de laatste weken als een kluizenaar :D

Maar echt veel vd test e heb ik dus nog niet gemerkt, wat ook vrij normaal is. Bij de meesten begint de test-e zijn werk te doen in week 5 of 6, dus ik zit nu op een cruciaal moment :D

Er is zo'n 2-3 kg bijgekomen, herstel gaat wel sneller en kracht zit ook wel goed and that's it voorlopig.

6 weken en maar 2-3 kg bijgekomen is niet echt iets wat je zou verwachten met een kuur. Ben zojuist ook met een test only begonnen (vandaag) en ik hoop dat ik er tog wel beter op reageer, succes en hou ons op de hoogte!

Zoals hij hierboven zegt, moet de Test E nog wel inslaan. Zit pas in week 6.

2 a 3 kg vvm is denk prima zonder kickstart.

1e inject -> 15/04 done
2e inject -> 22/04 done
3e inject -> 29/04 done
4e inject -> 06/05 done
5e inject -> 13/05 done
6e inject -> 20/05 done
7e inject -> 27/05 done
8e inject -> 03/06
9e inject -> 10/06
10e inject -> 17/06

Nakuur
Begin -> 01/07
Einde ->22/07

Ik reageer precies echt een pak later op de test-e als de meeste andere hier. Ik zit nu een kleine 4kg boven mijn startgewicht.
Dus er is toch al wel wat massa bijgekomen. De trainingen gaan ook wel goed met toch regelmatig een pr. Maar van extra energie of onvermoeibaarhied heb ik de laatste weken echter niet veel gemerkt.

Omdat ik blijkbaar dus een laatbloeier ben ga ik de kuur waarschijnlijk nog 2weken langer laten duren. Dus 12 weken in totaal.

Laatst bewerkt:
twijfel je er onderhand niet aan of je gear fake is?

Ik zou het me nu ook echt gaan afvragen, fake dan wel extreme underdosed..
Welke UG heb je je spul van?

Zoals hij hierboven zegt, moet de Test E nog wel inslaan. Zit pas in week 6.

2 a 3 kg vvm is denk prima zonder kickstart.
beste dennis,
het zal geen volledige vvm zijn, omdat je met test ook vocht vasthoud.
gr.

hopelijk begitn test binnenkort een beetje in te kicken ketchup. :(
beter volgende keer gewoon merk wat beter bekend staat , zoals GG en EPL? tenminste wel meest gebruikt.

Laatst bewerkt:
beste dennis,
het zal geen volledige vvm zijn, omdat je met test ook vocht vasthoud.
gr.

hopelijk begitn test binnenkort een beetje in te kicken ketchup. :(
beter volgende keer gewoon merk wat beter bekend staat , zoals GG en EPL? tenminste wel meest gebruikt.

Wist het niet zeker inderdaad, thanks iig!.

Maar vocht zal stukken minder zijn dan dianabol neem ik aan?

Morgen is het al tijd voor de 8e inject. Spijtig genoeg nog altijd niets nieuw te melden hier :(

Ik ben van plan om als ik volgende week ergens tijd vind eens langs te gaan bij de dokter om een bloedonderzoek te vragen. Er moet toch ergens iets mis zijn volgens mij, ofwel verwachtte ik er mss teveel van dat kan ook natuurlijk.

Zijn er speciale dingen die ik zeker moet vragen dat ze testen?

Terug
Naar boven