Fitness Seller

Another test-e only: The beginning

Hmm, ik hoop echt dat ik hier beter op reageer. Je weegt meer dan mij, maar je bent ook langer en je neemt 500, ik als iets korter en lichter neem 250...

Gewoon vragen om je hormoonwaarden te meten, niet?

• Topic Starter Topic Starter
1e inject -> 15/04 done
2e inject -> 22/04 done
3e inject -> 29/04 done
4e inject -> 06/05 done
5e inject -> 13/05 done
6e inject -> 20/05 done
7e inject -> 27/05 done
8e inject -> 03/06 done
9e inject -> 10/06
10e inject -> 17/06

Nakuur
Begin -> 01/07
Einde ->22/07

Ik heb net de 8e inject gedaan. Is inmiddels al routine geworden, de eerste keer was ik bijna een uur aan het kloten nu gaat het al een pak vlotter :D

In mijn omgeving nu al wel een paar keer gehoord dat ik er wat "scherper" of "groter" uitzie. Maar ik ben nog niet helemaal overtuigd, de ene dag zie ik dat zelf ook maar de dag erna zie ik echt geen verschil ???

Ik ben dus wel van plan om volgende week eens wat bloed te laten trekken om is te checke of mijn testo-levels idd een pak hoger als normaal zijn.
Spijtig genoeg heb ik hiervoor zoiets nog nooit laten doen dus heb ik geen idee wat mijn normale waardes zijn.

Ben ook wel benieuwd naar je bloedwaardes. Hoeveel weeg je inmiddels?

Als ik net wakker ben schommelt mijn gewicht nu rond de 92kg, daarvoor was dat ergens begin de 88.
Door de dag schommelt mijn gewicht rond de 94 en daarvoor was dat ongeveer 90kg.

Das wel zonde man. Ik weet ook niet wat er dan mis is... Je lees toch vaak 8-10kg erbij, helemaal na 8weken! Maargoed we wachten het eindresultaat af ;)

De resultaten van mijn bloedtest zijn binnen:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/resultaat-bloedtest-na-8-weken-test-e-278787/

Opvallende dingen:

Groot ijzer tekort
Klein fosfor tekort
HDL en LDL waren zeer goed
Testosteron lag erg hoog, dus mijn gear is zeker ok.

Ik ga dus mijn kcal nog wat opvoeren voor de laatste weken van mijn kuur om te zien of ik daar beter op reageer. Ik ben al bezig met ijzer te supplementeren over fosfor ga ik nog wat research doen.

1e inject -> 15/04 done
2e inject -> 22/04 done
3e inject -> 29/04 done
4e inject -> 06/05 done
5e inject -> 13/05 done
6e inject -> 20/05 done
7e inject -> 27/05 done
8e inject -> 03/06 done
9e inject -> 10/06 done
10e inject -> 17/06

Nakuur
Begin -> 01/07
Einde ->22/07

Zo de 9e inject zit er alweer op, heb deze links gezet.

Morgen ga ik mijn voedingsschema wat aanpassen om mijn kcal eens fors op te schroeven.

hopelijk kan je nog wat kg erbij eten ;)

Denk niet dat je nog veel bijkomt, rek is eruit na 9 weken. 4 kilo erbij waarvan zeker 2 kilo vocht, dat verlies je ook alweer dus hoeveel hou je over, hooguit 2 kilo. Volgende keer dus toch de calorieen omhoog vanaf week 1 gooien want 2 kilo is niks natuurlijk. Ik zit btw op 4600 calorieen en ben ook 90 kilo en een stuk kleiner dan jou

Ok gisteren dus inject nr 10 gehad.

Was deze keer terug in mijn rechterglute. Voor de eerste keer bij het aspireren heb ik bloed getrokken. Omdat het nogal een bloederige bedoening werd heb ik het spuitje dan maar leeggespoten in de pompbak :rolleyes:

Daarna bij poging nr 2 kwam er een mooi luchtbelletje is dus clear to go.

Ik heb intussen mijn kcal fors opgeschroefd. Vetpercentage is zo op het zicht nog niet gestegen maar toch al wat massa erbij.

Ik ga dus nog 2 weken doorgaan met injecteren dat ik aan 12 weken zit.

Oh ja, ze zouden beter de naam van test-e in coïtus-e veranderen. Wtf :eek:

1e inject -> 15/04 done
2e inject -> 22/04 done
3e inject -> 29/04 done
4e inject -> 06/05 done
5e inject -> 13/05 done
6e inject -> 20/05 done
7e inject -> 27/05 done
8e inject -> 03/06 done
9e inject -> 10/06 done
10e inject -> 17/06 done
11e inject-> 24/06
12e inject-> 01/07

Nakuur
Begin -> 15/07
Einde -> 05/08

Hoe gaat tie hierzo?
Betere gains gemaakt nu je je kcal omhoog heb gegooid?

Heb vorige week inject nr 11 gezet.

Ik heb dus de voorbije weken mijn kcal flink omhoog gegooid.

Mijn gewicht schommelt nu rond de 95kg (ben begonnen op ongeveer 88kg)

update?

het lag dus aan te weinig eten.. wat is je onderhoud?

Laatste activiteit: Wed 3 Aug 2011 19:25

Update?

hij is off, dus heeft geen zin meer om te loggen of zelfs te trainen.

Ok, toch maar even een update doen hier. Ben gestopt na week 11, nakuur is ondertussen ook al ff achter de rug.

Laatste weken vd kuur mijn cal opgeschroefd naar zo'n 6k cal. Gewicht is toen nog ff gestegen naar 95kg, maar wel met wat meer vocht/vet erbij.
Een echte terugval of dipje heb ik niet gehad. Sex drive staat nu ook terug op een wat meer normaal niveau.

Het enige wat ik na mijn eerste kuur heb overgehouden is wat meer borsthaar, toch wat sterker geworden en zo'n 2kg massa winst die blijft hangen (gewicht nuchter: 88->90 kg, door de dag 90kg->92kg). Oh ja en mijn herstel is terug wat trager geworden, tijdens de laatste weken ging ik 5x/week trainen en was ik precies onvermoeibaar geworden. Nu zit ik terug op 4x/week en merk toch wel dat ik die extra rustdag goed kan gebruiken.

Dus uiteindelijk een zwak resultaat imo als je de andere logs hier leest, maar goed heb nu weeral wat bijgeleerd.
Volgende keer dus kcal opschroeven vanaf dag 1, en ook wat verlof nemen zodat ik meer tijd heb om te rusten/trainen.

Ga nu deze winter eerst een serieuze clean bulk doen en daarna zien we wel wat kuur nr. 2 wordt.

Dus mijn eerste kuur is wel een teleurstelling, omdat mijn verwachtingen toch wel wat hoger lagen. Maar goed stilstaan = achteruitgaan dus ik blijf gewoon lekker doorknallen :D

2kg is inderdaad niet erg veel, volgende keer beter!

wat was je onderhoud dan eigenlijk en hoeveel zat je erboven?

wat was je onderhoud dan eigenlijk en hoeveel zat je erboven?

In formule's om je onderhoud en dergelijke te bereken geloof ik niet ;)

In het begin vd kuur zat ik op 3800 kcal, omdat dit blijkbaar toch niet genoeg was daarna omhoog geschroefd met een dikke 2000kcal.

Terug
Naar boven