Ok, toch maar even een update doen hier. Ben gestopt na week 11, nakuur is ondertussen ook al ff achter de rug.
Laatste weken vd kuur mijn cal opgeschroefd naar zo'n 6k cal. Gewicht is toen nog ff gestegen naar 95kg, maar wel met wat meer vocht/vet erbij.
Een echte terugval of dipje heb ik niet gehad. Sex drive staat nu ook terug op een wat meer normaal niveau.
Het enige wat ik na mijn eerste kuur heb overgehouden is wat meer borsthaar, toch wat sterker geworden en zo'n 2kg massa winst die blijft hangen (gewicht nuchter: 88->90 kg, door de dag 90kg->92kg). Oh ja en mijn herstel is terug wat trager geworden, tijdens de laatste weken ging ik 5x/week trainen en was ik precies onvermoeibaar geworden. Nu zit ik terug op 4x/week en merk toch wel dat ik die extra rustdag goed kan gebruiken.
Dus uiteindelijk een zwak resultaat imo als je de andere logs hier leest, maar goed heb nu weeral wat bijgeleerd.
Volgende keer dus kcal opschroeven vanaf dag 1, en ook wat verlof nemen zodat ik meer tijd heb om te rusten/trainen.
Ga nu deze winter eerst een serieuze clean bulk doen en daarna zien we wel wat kuur nr. 2 wordt.
Dus mijn eerste kuur is wel een teleurstelling, omdat mijn verwachtingen toch wel wat hoger lagen. Maar goed stilstaan = achteruitgaan dus ik blijf gewoon lekker doorknallen