MuscleMeat

Another test-e only: The beginning

• Topic Starter Topic Starter
Nee daar heb ik (nog) geen last van.
Die bobbel na mijn eerste inject is nog wel wat kleiner geworden maar is nog altijd wel duidelijk aanwezig ???

Zeker dat je diep genoeg zat? Goed ontlucht?

wanneer zet je ze? s'avonds? ik merk als ik ze s'avonds zet dat ik vlugger last kreeg van de bobbel terwijl als ik ze s'morgens zet er zo goed als nooit last van had mss omdat je je been dan meer gebruikt en de vloeistof zich beter kan verdelen tov in bed te liggen.
en niet te snel injecteren ook idd spuit stilhouden en genoeg afwisselen van spots dan want injecteren op een bobbel NOT DONE

Imo was alles in orde met de eerste inject, heb goed ontlucht, ontsmet, langzaam ingespoten,...
Het zou wel kunnen dat ik te veel met de naald heb bewogen tijdens de injectie, maar ik had geen last van bloeduitstorting ofzo. Vage shit dus

Ik zet mijn injects in de avond, de eerste keer een uur of 3 later gaan slapen, de 2e keer ongeveer 6u later.
Vandaag heb ik zo goed als geen last meer van de inject van afgelopen vrijdag. Is dus al een pak beter dan de eerste keer :D

Zo dadelijk nog gaan trainen, met dat stomme paasweekend al 2dagen niet meer kunnen gaan :rolleyes:

Abbo. Veel succes. Krijgen we pics te zien? Altijd leuk om de evolutie te volgen.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

1e inject -> 15/04 done
2e inject -> 22/04 done
3e inject -> 29/04 done
4e inject -> 06/05
5e inject -> 13/05
6e inject -> 20/05
7e inject -> 27/05
8e inject -> 03/06
9e inject -> 10/06
10e inject -> 17/06

Nakuur
Begin -> 01/07
Einde ->22/07

Heb net als vorige week in mijn linkerbil geïnjecteerd. De bobbel op mijn rechterbil wordt precies wel elke dag kleiner maar heb toch maar op zeker gespeeld en nog eens links gezet dus.

Ook nog ff posten dat ik een serieus geminderd ben met het drinken van magere melk. Daarvoor kwam ik toch wel aan bijna 2l/dag en nu maximum nog een halve liter. Ik sta nu precies wel al iets 'scherper" .

Ook heb ik verder nog meer honger als normaal :D
Net mijn portie rijst/tonijn binnen en al terug honger als een paard.

Die honger heb ik ook! Hatelijk hé :D

Vandaag heb ik rug getraind. Alle oefeningen gingen net iets beter als anders, overal heb ik wat meer gewicht genomen.
Ofwel had ik een goede dag ofwel begint de test-e toch stilletjes aan zijn werk te doen. Al lijkt me dit wel aan de vroege kant maar goed.

Ook heb ik het idee dat ik iets meer haar op mijn borst heb gekregen, ben totaal niet behaard ofzo dus een paar sprietjes vallen al snel op :D
Zal wel een idee zijn maar ik zet het hier toch ff neer.

Ik train btw met een 4dagen split, al ga ik de laatste weken 5x/week omdat ik het niet kan laten :rolleyes:

binnenkort ga ik ook ongv dezelfde kuur doen, alleen met winny als kickstart.
Een vriend van mij had dat ook, zo'n bobbel op zn bil. Werd op een gegeven moment erger en erger, was ermee naar de dokter gegaan en het bleek een abcest te zijn. Inmiddels is alles weer goedgekomen.

succes met je kuur en ik volg je!!

Ja dat krijg ik ook altijd. Na de kuur nam het ook weer af bij mij, anders..... Harsen :p

1e inject -> 15/04 done
2e inject -> 22/04 done
3e inject -> 29/04 done
4e inject -> 06/05 done
5e inject -> 13/05
6e inject -> 20/05
7e inject -> 27/05
8e inject -> 03/06
9e inject -> 10/06
10e inject -> 17/06

Nakuur
Begin -> 01/07
Einde ->22/07

Zo mijn 4e inject zit er juist in. Heb deze keer toch maar terug in de rechterbil geïnjecteerd iets boven mijn beruchte bobbel :D

Daarstraks heb ik borst en biceps getraind, alles ging weer behoorlijk goed.
Lijkt toch al wel of ik een iets betere pomp heb, adertjes enzo jwt :cool:

je moet nou inmiddels wel wat gaan merken kwa kracht denk ik.. hou ons up to date;)

Nog niet al te veel te melden hier.

Heb wel iets meer kracht en herstel sneller, maar nog geen schokkende dingen. Kan even goed placebo effect zijn imo.
Mijn voeding hangt nu rond de 4000kcal.
Qua bw is er nu zo'n 1,5kg à 2kg bijgekomen denk ik. Maar zal me morgenvroeg nog eens wegen op nuchtere maag.

Ik wacht het nog ff af, ik begrijp nu wel waarom velen met dboll als kickstart beginnen. :D

Ik heb nog wel "maar" 4 injects gehad, dus normaal zal het binnen een dikke week wel allemaal starten.

vanavond gaat bij mij ook de eerste erin, ga t zelfde kuurtje als jou doen. Ik hoop dat de mijne wat eerder in gaat slaan. Succes!!

Wrm heb je zelf ook geen kickstart genomen dan?

Na heel wat research gedaan te hebben vind ik als eerste kuur een test-only meer als genoeg ;)

Terug
Naar boven